Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

2800 - Alridforedrag i Lyngby
Forfatter: 
Dato:  18-12-2012 00:31

Er du ny indenfor konkurrencer, eller er du allerede stjerne på ovalbanen, men ønsker at udvide repertoiret? Kunne du tænke dig at høre lidt om hvad Alrid er for en størrelse, eller lade dig inspirere til dit eksisterende træningsregiment? Her har du mulighed for at komme godt i gang.

14. februar 2013 afholdes et alridforedrag, der vil give dig nye og spændende perspektiver på din daglige træning. Det omfatter bl.a.: Metoder, Motivation, Målsætning og Variation, som vil ruste dig til at starte din alridtræning med det samme. Sille Wøhlk, en aktiv alrid rytter og foredragsholder kommer og fortæller omkring Alrid.

Hvad er Alrid? Hvordan kommer jeg i gang? Dur min hest til Alrid? Hvilken klasse skal jeg starte? Hvordan er de basale regler? Hvordan gør jeg min hest klar til Alrid? Og især - hvad får jeg og min hest ud af at træne Alrid? Alt dette og mere kan Sille hjælpe dig med.

Alrid er for rigtig mange - sikkert også for dig. Både for naturrytteren, der ønsker et bredere perspektiv og mål i sin træning, og konkurrencetypen, der gerne vil udfordre sig selv, sin hest, og andre.

Tid og sted: Torsdag 14. februar 2013, kl. 18.30 hos TopReiter, Hjortekærsvej 155, 2800 Kongens Lyngby

Pris: 35 kr. (inkl. forplejning) ved tilmelding senest d. 7. februar. Tilmeldingen er bindende.

Tilmelding til: Annemie S. Larsen, asl@mcfluff.com (vær opmærksom på at TopReiter kun lægger lokaler til arrangementet, og at tilmelding derfor ikke kan ske via dem).

Invitationen kan ses/hentes her: mcfluff.com/Files/Invitation/ Alrid.pdf

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider