Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 Demonstrat m Will Rogers Elite Horsemen
Forfatter: 
Dato:  08-05-2012 23:38

Kom og oplev Will Rogers fra Elite Horsemen demonstrere sine træningsmetoder lørdag d. 16. juni kl. 19-21 på Kastaniegården i Faxe, Holteskovvej 8, 4640 Faxe.

Her vil Will demonstrere sine træningsteknikker for os med 2-3 forskellige heste med forskellige udfordringer. Har du problemer med din hest, som du synes kunne være relevant for demonstrationen hører jeg gerne fra dig, men da det kun er 2-3 heste, vælger Will de heste ud, som han synes er relevante. Skriv gerne på engelsk en kort beskrivelse af hesten og dine udfordringer med den og send den til jeanette@sovecoach.dk.

Will Rogers har arbejdet mange år i Australien og har opnået fantastiske resultater med hestene - uanset om det er problemheste, ungheste eller rideheste, han har haft i træning. Will og Tristan Tucker (tilsammen Elite Horsemen) bor og arbejder i øjeblikket i Holland hvor de samarbejder med to af verdens bedste dressurryttere Hans Peter Minderhoud og Edward Gal.

Så sæt kryds i kalenderen og kom og få værdifulde redskaber til det daglige arbejde med hesten og træningen.

Pris pr. person: 100kr. Betales ved indgangen. Tilmelding til Jeanette Wegge-Larsen på 40929044, jeanette@sovecoach.dk.

Der kan købes Kaffe, the, øl og vand samt kage i Bixen under arrangementet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 14:26

Jeg glæder mig :-) Håber der kommer mange, han er rigtig dygtig.

 

Marit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilmelding
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 23:19

I kan bare skrive mig en mail på jeanette@sovecoach.dk, hvis I ønsker at deltage.

 

I får med garanti værdifulde værktøjer med hjem!!

 

De bedste hilsner Jeanette

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-06-2012 21:37

Har også redet kursus hos ham og han kan klart anbefales!!



Med venlig hilsen

evA

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider