Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Børn, der gerne vil prøve western.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 23:48

Hey Alle

Morten Søby har arrangeret en clinik ( undervisnings weekend), for børn, som har lyst til at prøve hvad westernridning er.

Vi har lavet denne clinik i samarbejde med www.dkqha.dk som er den danske quarterforening, www.phcdk.dk som er den danske paint forening, www.dwf.dk som er dansk westernforening, som varetager allbreed hestene også og www.nrha.dk som er den danske reininghorse organisation.

De har alle været med til at sponserer denne clinik, så vi kan holde den til en uhørt lav pris, som er 350 kr for hele weekenden.

Det er med mad til rytteren og boks og ridehal til pony/hesten, undervisning o.s.v

Vi kunne rigtig godt tænke os at få nogle børn med her, som godt kunne tænke sig at prøve det her western.

De vil få undervisning på egen pony og der vil være nogle western heste som de også kan prøve, der vil være foredrag og teori om western.

I kan læse meget mere om det, på denne her gruppe

www.facebook.com/#!/groups/ 273216896075153/ på FB.

Det vil foregå på www.bluehills.d som ligger i blåhøj, ved Brande i Jylland...smil..

D. 31 marts og 1 april 2012

Endelig invitere dem, som kunne have lyst til en sådan weekend, det er lidt svært for os westernfolk at finde Jer engelske ryttere, som kunne tænke sig det her.

Så kære alle, hjælp os med at finde Jer...smil..

Mvh

Marlene Rostell

KLAPPE KAGE STÆVNET BLIVER D 21-22 APRIL 2012, TILMELDINGER LIGGER PÅ WWW.BLUEHILLS.DK

0
0
Svar på denne tråd

1111111
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 09:17

hvis vi kan komme med 2 piger i aldren 11 og 12 år. som ikke har prøvet westeren, men er meget intresseret. vil det så være mulighed for overnatning for pigerne + 2 forældre ??

Da vi bor knabt 4 timers kørsel fra Bluehills.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Halihaløj
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 11:48

Jamen,det tror jeg nok der kan findes ud af, var meningen at børnene skulle sove i rytterstuen og mon ikke der er noget B and B i nærheden.

Hvis I har flere eller andre spørgsmål er I meget velkomne til at kontakte Morten på: 40681973.

Kh

Marlene

KLAPPE KAGE STÆVNET BLIVER D 21-22 APRIL 2012, TILMELDINGER LIGGER PÅ WWW.BLUEHILLS.DK

0
0
Svar på denne tråd

god ide
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 10:22

Super god ide - desværre er vores datter nok stadig lidt for lille til det.

Men med hensyn til bed and breakfast ved jeg der er noget i Brande. der er vist også noget mellem filskov og blåhøj. Ellers er der en hyggelig lille kro i filskov. Bare et tip.

Håber i finder noget og til arrangørene, held og lykke.

knus

0
0
Svar på denne tråd

Børn = ???
Forfatter: 
Dato:  29-02-2012 13:55

Hvor sætter I aldersgrænsen for børn? Har en på næsten 15, der måske gerne vil. Og SKAL man selv ha hest med?

Det er et rigtigt godt initiativ. Måske kunne I lave noget tilsvarende for voksne, der ville 'snuse' til western. Så meldte jeg mig med det samme ;o)

Mvh. Sanne

Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks

Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!

Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe

Hm ....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider