Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

4621 2½ times foredrag/træning
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 16:24

Horse Communication v/ Joel Schytt

Hvad laver joel/hvad står han for!

Heste i træning;korrektionsridning, Genoptræning og adfærdsterapi.
Rideundervisning:
Akademisk ridekunst (klassisk dressur efter Bent Branderup).
Tilridning;
grundlæggende tilridning - hest 3 år fra jorden,

tilvænning til hovedtøj, sadel og rytter -

hest fra 4 - 4 1/2 år tilridning med rytter.
Trailertræning
Tilkørsel
Adfærdsproblemer
Genoptræning
- specialer i ryg- og seneskader.
Genopretning
af hove m.m.

Bedre forståelse af sin hest.

Vi har fået mulighed for at den dygtige horsmanship træner/beridder Joel shytt ud.

For at dem der interresserede, i en spændene aften med heste i højsædet kan få nogle friske indput.

og til en pris alle kan være med til.

Begrænset antal pladser. Så vil du deltage så kom ud af busken :-)

pt. siger vi max 6 personer udefra, da vi opstaldetet har førsteret til pladserne.

Måske der bliver mulighed for at vi åbner for flere. Så giv ikke op på forhånd.

Lørdag den 19/11-2011 kl.16.30-19.00

+hygge og spisning.

Sluttid !!! når den sidste slukker og lukker af ca. kl.21.00-21.30

Vi har pt. kun tid til at gå i dybden med 2 heste på 2½ time .

prisen per deltager er 300kr

Tilmelding er bindene,

betal til Tina Senest 05/10-2011

ellers er du ikke tilmeldt.

Send en mail tinachristensen4050@hotmail.com, og jeg sender kontonummer grundet begrænsninger i antal deltagere,

vil jeg hellere sende jer konto nummeret privat når i skriver og tilmelder jer. Og evt. Mit nummer hvis i gerne vil have det.

Vi sørger for indkøb af mad og drikke til dagen.

Så vi efter undervisningen vil kunne sætte os ind og hygge og spise sammen i fællesskab.

Få en god debat om dagen, og heste i al almindelighed.

Vi håber meget folk vil få en masse ud af det.

Har i nogle spørgsmål, så kontak Pernille eller Tina i stalden eller skriv til Tina

E-mail. Tinachristensen4050@hotmail.com eller herinde.

OBS Tilmeldingen er bindene Du får times undervisning/fordrag + aftensmad og hygge :-) Arrangementet er for alle hestepersoner, da det er meget grundliggende. Har du spørgsmål til joel så skriv dem ned og tag dem med. Han svarer rigtig gerne på alt der vedrører heste, og er det ikke noget, som han er super stærk i. Ved/kender han helt sikker nogle personer han kan henvise dig til. Så du og hest kommer bedst muligt vidre. ADD: snoldelevridecenter Snoldelev bygade 58 4621 gadstrup. 10.min fra roskilde. Tæt på køge.

0
0
Svar på denne tråd

rettelse
Forfatter: 
Dato:  20-10-2011 16:42

Ups mener naturligvis at sidst tilmelding/betaling skal være i orden den 5/11 og ikke den 5/10.

0
0
Svar på denne tråd

Lyder spændende
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 15:52

Lyder som et spændende arrangement.

Kender ham ikke rigtig, så hvem er han og hvad er hans baggrund ( hvem er han uddannet hos osv)

Mvh Kirsten

0
0
Svar på denne tråd

Joel shytt / 19/11-2011
Forfatter: 
Dato:  31-10-2011 16:43

Nu har jeg brugt ham længe, og er så mega dårlig til navne.

Men ved han har levet af dette i utroligt mange år nu.

og inden han gik selvstændig, rettede han problem heste til for hestesælgere. men dette var dog for utilfredsstillende for ham. da hestene jo reelt i en salgstald aldrig når at blive rettet, kun lige fik fjernet de værste uvaner, og så blev de solgt.

Hvorefter folk så oftest fik problmerne frem igen.

Tror det var der, han i sin tid begyndte at ville ændre folks holdning. så det bliver mere på hestens premisser.

Han har deltaget i mange kurser, hvad de konkret hedder hvornår kan jeg ikke sige, men han rejser udenlands, og han har brugt meget tid, på at tage rundt og blive lært op i kiropraktiske ting.

Det han lægger vægt på at kunne, er ja det hele, for hvis der er en fejl et sted på hesten så er det grunden til hesten ikke kan arbejde optimalt. Så han kommer vidt omkring, om det tænder, hove, kiropraktik, udstyr, skader som både kan ligge fysisk og mentalt.

Jeg syntes personligt han er super dygtig, og har set både hvad han udrettede med min gamle hest, og andres heste.

Og over 90% af de tilfælde jeg har set, har han haft ret, og tingene er blevet bedre. Vel og mærke hvis folk gør, som han forslår :-)

Jeg er sikker på vi får en underholdene aften, hvor vi nok skal lære noget, og det bliver super hyggeligt at have horsmanship lidt i højsæde. (Der kommer også tvivlere, der elsker den hurtige løsning) Jeg ved Joel følger Bent brennerup. og hans teknikker, men hvor mange af hans kurser han har deltaget i,

må du nok høre ham selv om :-)

Og hygge med folk efterfølgende, lidt mad og drikke, skader jo heller ikke sådan en lørdag aften.

Sender dig en pb. med mit nummer, så kan du evt. skrive privat til mig hvis du vil høre mere. eller evt. melde dig til, og ved selvsyn se hvad han kan, og hvad han står for.

Venlig hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider