Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

DRØMMER DU OM AT ARBEJDE MED HEST
Forfatter: 
Dato:  22-06-2011 13:56

Kære alle læser..

Drømmer du om at arbejde med heste? Jeg gør, men det kan være svært at gøre drøm til virkelighed.Jeg har fundet et sted der hedder Hesteakademiet. De uddanner hestemassøre.

Det minder om det svenske Axelsons men på en anden måde. De afholder kursene i jylland og på sjælland. Det er en uddannelse som man selv betaler! Det er ikke helt billigt. Der er også kursus i hestemassage til husbehov.

Jeg fortæller om det her pga at jeg har et problem.

Jeg har tilmeldt mig det kursus de starter på sjælland d.8 August. Noget jeg virkelig glæder mig helt vildt til. Problemet er bare at der kun er to tilmeldinger og det er ikke nok til at kursuset starter!!!

Der er sidste frist den 1/7 og det er der jo ikke længe til. Den sidste gang de holdte kursus på sjælland var der mange som tilmedte sig forsent, efter at kursuset blev lukket pga der ikke var nok. Så nu håber jeg at der er nogle som læser det her, som melder sig til eller som er nogle af dem som kom forsent, til tilmelingen sidste år.

Du kan læse mere om uddannelsen og kurser på deres hjemmeside : www.mysir.dk

Mange hilsner Søs

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider