Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Distancekursus LB/LA-niveau
Forfatter: 
Dato:  03-01-2011 20:58

Distancekursus LB/LA-niveau

Søndag den 30/1 - 2011 kl. 10-15 afholder Jordrup og Omegns Rideklub (Nedergårdsvej 6, 6064 Jordrup)distancekursus med Helen Munksø. Helen er en særdeles aktiv distancerytter, og har selv 3 heste som alle går på S-niveau. Helen vil fortælle om sine egne oplevelser og erfaringer.

Kurset er for dig, som allerede kender lidt til sporten, men har ambitioner om at ride længere.

Aftenenes program kommer blandt andet til at omhandle følgende:

1. Fodring af distancehesten - distancehestens specifikke foderbehov(den daglige fodring, fodring i dagene op til stævnet, fodring under-og efter stævnet)
  2. Træning frem mod LB/LA - Er min hest i form til, at starte LB/LA, hvordan kan jeg forbedre formen.
  3. Pulstræning - bakketræning
  4. Udrustning - (sadel/sadelproblemer, pulsmåler, GPS, kølebandagerm.m)
  5. Hjælperens rolle
  6. Selve ridtet - hvordan planlægger jeg ridtet hjemmefra, hvordan og hvor hurtigt vil jeg ride, ridehastighedens betydning for hesten
  7. Kunsten at undgå skader på hesten - hvadkan jeg selv gøre for at forhindre skader
  8. Hestens kapacitet - egne ambitioner
  9. Egne erfaringer - gode råd

Pris kr. 200 som inkluderer kursusmateriale, kaffe/the/kage og sandwich til frokost.

Kurset afholdes på adressen Nedergårdsvej 6, 6064 Jordrup

Tilmelding nødvendig. Tlf. 41683771 eller hmmunk@hotmail.com

Beløbet skal indbetales til følgende konto senest d. 27/1-2011

Danske bank

Regnr. 3572 Kontonr. : 3572373614

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider