Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 Spændende temadage ved FEI World Cup i Ode
Forfatter: 
Dato:  20-07-2010 13:17
Indsat fra nyheden Spændende temadage ved FEI World Cup i Odense:

Igen i 2010 er de sidste 3 dage ved JBK Horse Shows delt op i temaer. Herved får de besøgende mulighed for at opleve de bedste oplevelser indenfor lige netop deres interessefelt.


Blue Hors Avlerdag den 22. oktober

Fredag står i avlens tegn i Odense, hvor der bliver rigtigt meget at se på for besøgende med interesse for avl og opdræt. Dagen byder blandt andet på finaler i Dansk Ride Forbunds Championater for ungheste i dressur, hvor nogle af verdens bedste ungheste kan opleves. Sidste år høstede de danske ungheste mange medajler ved VM, og igen i år forventes mange af dem at være til start ved JBK Horse Shows. Fredagen afsluttes med en auktion over udvalgte føl og rideheste.


Showdag den 23. oktober

Lørdag bliver farverig og sprudlende ved JBK Horse Shows, hvor der er dømt showdag. Her kan man blandt andre opleve tjekkiske Honza Blaha optræde med hans forrygende hesteshow, og om aftenen blændes der op for Copenhagen Fur Show Aften. Lørdag er også dagen, der byder på spændende finaler i de nationale klasser og kvalifikation til finalen i World Cup-klassen.


Nordea Familiedag den. 24. oktober

Søndag står i familiernes og Grand Prix'ens tegn ved JBK Horse Shows. Her er der planlagt flere aktiviteter for børnefamilierne, mens der rent sportsligt bliver gang i begge haller med blandt andre World Cup Kür, trestjernet Kür og flere spændende springklasser.


JBK Horse Shows


Kilde: Dansk Ride Forbund

0
0
Svar på denne tråd
 
 Copenhagen Fur Show
Forfatter: 
Dato:  20-07-2010 16:28

Hvad sker der lige ? tager jeg grueligt fejl når jeg læser "Copenhagen Fur Show" ????



De laver vel ikke modeshow med pels til et arrangement for folk der har lidt mere tilovers for dyr end så mange andre ?


Håber da at det intet har med "kopenhagenfur" at gøre ?


Så er JBK da ude af min liste af ting jeg gerne vil se.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er da ok
Forfatter: 
Dato:  20-07-2010 18:01

hestemennekser går da også pels om vinteren, så jeg finder da indslaget ok. Det er et modeshow, intet andet.


Vi mennerkser bruger du også rask væk pels til vores heste feks lammeskindsunderlag osv.



Karina


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider