Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Mark Rashid instruktør i Danmark
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 20:13

28, 29, og 30 maj afholdes kursus medd en engelske Mark rashid instruktør, Amanda Barton.

mark rashid er kendt for sine mange velskrevne bestsellere om hans utrolige liv med heste og martial arts grenen, Aikido.

Amanda barton er engelsk, og har i mange år fulgt Mark rashid på hans undervisnings turneer, og arbejder stadig sammen med ham. Amanda underviser i Europa, og gæster denne weekend danmark for 5 gang.

der undervises ud fra begreber som lethed og Blødhed, centrering, fokus og vejrtrækning. Amandas unikke baggrund indenfor kommunikation gør hendes undervisningsform rolig og afslappet, og der arbejdes ud fra den enkeltes ønske og fokus område.

Ting som tidligere er blevet berørt på kurserne er alt fra kvalitet af overgange, kvalitet af anspring, usikre ryttere med dårlige oplevelser i bagagen, vejrtrækning, afslappethed og meget andet.

Ønsker du at vide mere så læs på http://www.horsemanshipskolen.dk eller amandabarton.dk

Afholdes på Præsthøj, 8300 Odder. 3 dage inkl. morgenkaffe og frokost. deltager med hest 3200. Deltager uden hest 1200 kr.

For tilmelding kontakt Helle, vestergaardkn@hotmail.com 4052 3956

0
0
Svar på denne tråd

Min varmeste anbefaling
Forfatter: 
Dato:  11-05-2010 20:40

Jeg kan varmt anbefale kurset, jeg skal selv deltage, og har sidste år deltaget på 3 kurser med Amanda.

Hun er helt kanon til at formidle, og fange rytteren lige der hvor man er, og starte derfra, og man rykker sig enormt meget på de 3 dage!!

Jeg glæder mig RIGTIG meget :D

Tabita

0
0
Svar på denne tråd

So Sad
Forfatter: 
Dato:  20-05-2010 20:59

Nøj, hvor ville Rebus og jeg gerne få indsigt i Mark Rashids metoder. Uheldigvis er vi helt i Ballerup ved København :(

Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider