Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Børneweekend i HWR!
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 22:00

HWR afholder endnu en gang en fantastisk børneweekend, denne gang med overnatning på prærien!

Vi skal bla. også lave mad over bål, og lære kvadrilleridning.

Alle unge ryttere, uanset ridestil er velkomne. Eneste krav er at rytteren selv kan ride og passe sin medbragte hest.

Mere info og tilmelding på www.hwr.dk

www.hdperformance.dk

Torinic (Mr Tori Kid / Reminic sælges

0
0
Svar på denne tråd

Sidste udkald
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 07:58

Vi har stadig ledige pladser, så hvis du eller en du kender vil med så kom frit frem..

Mvh. Tinka.

-Feeling down? Saddle up!

0
0
Svar på denne tråd

Paint og appy
Forfatter: 
Dato:  27-08-2009 09:01

Har en som ér tilmeldt og som glæder sig vildt til at komme ned til jer igen ja jublen ville nærmest ingen ende ta, da hun læste jeres spændende program.

ses i morgen.

Stahr

Med Paint og Appi i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

I morgen begynder vi -
Forfatter: 
Dato:  27-08-2009 15:23

- og vi er begyndt at varme stemmebåndene op og indøve kommandoerne;
"spis pænt" - "stille" - "ingen banden" - "vær nu stille lidt" - "det er ikke din hest skyld" - "kom nu ud fra badeværelset, du er pæn nok nu" - "hold nu op" - "hold k..." - "stop det der" - "ryd op efter dig selv" - "vær sød at tie stille et øjeblik"....

Igen har en flok søde piger meldt deres ankomst - stakkels mine øre - og vi håber på at det som altid bliver en rigtig god weekend.

Billederne fra sidste gang viser hvor hyggeligt der er når den yngre generation er på weekendlejr.

www.heste-nettet.dk/forum/13/73676/ 73676/

Der er stadig et par ledige pladser, så hvis du vil med så ring eller endnu bedre, send n sms til Tinka- så bliver du ringet op.

www.hwr.dk

Mvh. os der skal til HWR i weekenden.

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 22:04

I har gjort det endnu en gang - har fået 2 trætte og glade børn med hjem, og ikke at forglemme ham jeg er gift med, han er også træt. Han har talt meget "hest" siden vi skiltes. TUSIND TAK for jeres indsats. Lægger billeder ind på hjemmesiden i morgen (www.hytttenwesternriders.dk).

;o) Maj Britt

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-09-2009 14:32

Maj Britt - hvor bliver de billeder af? Jeg kan da ikke være den eneste der vi se om vi rent faktisk hyggede os i weekenden?

Måske kan billederne hjælpe hukommelsen lidt på gled, jeg kan ikke huske meget fra weekenden (udover Elaiens hest der gjorde et ihærdigt forsøg på at holde mig vågen lørdag nat).

Det er ikke nemt for et hoved der ikke er vandt til så unge mennesker, at holde styr på en sådan samling energibunker.. Wauh, jeg var træt da jeg stod op mandag morgen.

Men det var en dejlig weekend med en masse glade ansigter. Tror jeg nok ;o)

Tinka.

0
0
Svar på denne tråd

Sådannnn
Forfatter: 
Dato:  02-09-2009 15:40

Så lykkedes det endelig. Jeg ved ikke lige hvad der skete, men måske mine fingre havde det magiske touch i dag. Nyd dem - altså billederne på hjemmesiden . www.hyttenwesternriders.dk

Maj Britt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider