Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

interesse for Torben andersen i midtjyll
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 12:02

Hej midtjyder.

Jeg står med en hest som driller mig lidt når jeg skal læsse, og har overvejet at kontakte Torben Andersen for at få lidt hjælpe.

Han er knald dygtig, og giver hesteejeren redskaber med, og vejledning over tlf efterfølgende hvis det stadig kniber lidt, eller man har spørgsmål.

jegh ar endnu ikke oplevet han ikke har afhjulpet ejer med problemer med hesten. det er alt lige fra angst for vand, trailer læsning, eller bare at den stikker hovedet i vejret så man ikke kan nå til at give den hovedtøj på :)

Jeg ved ikke hvornår og om det bliver, det vil jeg lade tråden her afgøre. Jo flere vi bliver, jo bedre er det jo - for der er også lidt udgifter i transport da han kommer fra sjælland.

Jeg bor ved karup i midtjylland på en gård, og regner med at træfpunktet bliver herude. Vi har baner og stald til at der kan komme heste med forskellige problemer.

Jeg håber på lidt svar og respons, så vi kan få stablet lidt på benene, og få besøg at Torben og få lidt hjælp til de problemer der måtte være med hestene.

www.naturalhorsetraining.dk/

Her er hans hjemmeside

Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne)

Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har....
Forfatter: 
Dato:  26-07-2009 13:15

Jeg så at Torben skrev at han skulle ud til dig i starten af august, så jeg har skrevet til ham via e-mail og bedt ham om at komme her forbi ved samme lejlighed. Så bliver det billigere for os begge ;-)

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Sælges; 1-års vallak efter Rush Hour, Hingsteføl efter Rush Hour, 3-års velgående hoppe efter Londonderry (i proffesionel ridning)

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med besøg som tilskuer?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2009 20:42

Er der mulighed for det?

Har hørt så meget,mest godt,om manden og vil gerne opleve ham live.

Mvh Sarah

Træning og undervisning i horsemanship, trailerlæsning

og samlet ridning for løs tøjle.

Bedækning tilbydes ved velgående araber, ponymål, rød med blis og 4 sokker,

lys man/hale.

0
0
Svar på denne tråd

træning.
Forfatter: 
Dato:  26-07-2009 22:38

Har hørt både godt og skidt om ham. folk har meget delte meninger, ihvertfald de forums hvor jeg har været forbi og snakket trilor læsning. Vi har en der hedder joel, som gør de samme ting, og arbejder med de samme ting som torben, bare på sin egen måde :-)

Men han er så også fra sjælland, men hvis i vil have et alternativ, kan han varmt anbefales herfra, min hest kan læsses nu og ja det var noget af et projekt han kom på det.

Men kig inde på hhrideskole.dk hvis i mangler hans nummer der har vi ham ihvertfald stående, da vi bruger ham rigtig meget ude hos os for tiden.

Men ellers held og lykke med jeres projekt super initiativ.

Vi vil jo gerne have jeres kiropraktorer til sjælland men de ikke meget for at kører rundt herovre desværre :-(

Rigtig god uge.

Venlig hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

Manden er genial
Forfatter: 
Dato:  29-07-2009 23:23

Jeg kan varmt anbefale Torben Andersen, han er stille og rolig og knald dygtig.

Jeg har en hoppe som jeg snildt kunne være 3-4 timer om at læsse førhen og nogle gange måtte vi endda give op.

Efter et besøg og en måneds efterfølgene træning hveranden dag, kan jeg læsse hende med 2 fingre, lukke bum og rampe og være kørt indenfor 2 min, alt dette gør jeg ene og alene. Det er sku da FANTASTISK!!!

Har kun rosene ord om Torben..

Held og lykke med det..

mvh. camilla schmidt.

0
0
Svar på denne tråd

hvad koster det?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 10:02

Hej

Hvad koster det? og har han en hel dag i jylland eller hvordan er det der er? har og en hest der kunne bruge noget læsse trænings hjælp, men den står så på Thy, det er jo noget væk fra Karup.

0
0
Svar på denne tråd

hvornår er det?
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 14:28

hvornår? hvad koster det?

Har en hoppe der gerne vil med ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider