Hej midtjyder.
Jeg står med en hest som driller mig lidt når jeg skal læsse, og har overvejet at kontakte Torben Andersen for at få lidt hjælpe.
Han er knald dygtig, og giver hesteejeren redskaber med, og vejledning over tlf efterfølgende hvis det stadig kniber lidt, eller man har spørgsmål.
jegh ar endnu ikke oplevet han ikke har afhjulpet ejer med problemer med hesten. det er alt lige fra angst for vand, trailer læsning, eller bare at den stikker hovedet i vejret så man ikke kan nå til at give den hovedtøj på 
Jeg ved ikke hvornår og om det bliver, det vil jeg lade tråden her afgøre. Jo flere vi bliver, jo bedre er det jo - for der er også lidt udgifter i transport da han kommer fra sjælland.
Jeg bor ved karup i midtjylland på en gård, og regner med at træfpunktet bliver herude. Vi har baner og stald til at der kan komme heste med forskellige problemer.
Jeg håber på lidt svar og respons, så vi kan få stablet lidt på benene, og få besøg at Torben og få lidt hjælp til de problemer der måtte være med hestene.
www.naturalhorsetraining.dk/
Her er hans hjemmeside