|
|
| Jagt/terrænspringning |
|
|
Er der nogen der vil være med til et arrangement med terrænspring-træning i Langå i midtjysk Jagt Rideklub? Jeg vil også gerne være med til at arrangere, at vi er flere der tager til terrænspring banen i Hammel og træner nu og da. Desuden er der nogle jagter i juni, som det kunne være dejligt hvis vi kunne arrangere at følges nogle stykker. Man behøver ikke at være en meget erfaren epuipage. Jeg selv har ikke meget erfaring, har kun deltaget i en enkelt jagt uden forudgående terrænspring-træning. Har du lyst til at være med, så skriv endelig i denne tråd, på min PB eller sms på min telefon 2089 1181.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med... |
|
|
Hej. Jeg er helt sikkert frisk, hvis det ku arrangeres:) Sidste år startde jeg lidt military og jagt, og er blevet helt bidt af det. Så sig endelig til:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fedt LouiseB.. |
|
|
Du kan jo prøve at orientere dig på Jysk jagt rideklubs´og Midtjysk jagt rideklubs hjemmesider. Jysk jagt rideklub afholder jagt i gl. Rye den 13. juni. Den vil jeg gerne med på, så hvis du er frisk på at køre dertil, så kunne vi jo mødes deroppe. Jeg er jo ikke så erfaren, men det gik med den første jagt så det vil det nok også gøre med denne. Jeg skal lige finde ud af, hvor svær den er. Måske er der flere der er med på at deltage?? Der er jo også terrænspringningen den 20. juni Langå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen.. |
|
|
vil helt sikkert med til Langå -satser på at tage min ene hest og en af ponyerne med. Glæder mig rigtig meget:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alletiders Langå.. |
|
|
Vi kan jo lige skrive/ringe sammen en uge før ca. Mit nr er 2089 1181. Husk at du skal tilmelde dig til de forskellige klasser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Midtjydsk Jagtrideklub |
|
|
Hej "RFV"! Der kommer nogle planlægningsture (ruteridning, forberedning af springbygning mv.) med Midtjydsk Jagtrideklub her hen over sommeren, vi mangler hjælpere og officials og det vil være dejligt med noget hjælp.
Bemærk at med Jydsk Jagtridekub behøver du en invitation fra et medlem af JJR for at ride - hvis du da ikke er medlem i forvejen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Britt.... |
|
|
Jeg er opmærksom på det med at skulle inviteres, og jeg er så heldig at jeg er blevet det  Jeg var iøvrigt med på jagten i Nørlund arrangeret af MJR. Det var det der gjorde udslaget for mig, jeg var vild med det og syntes det var en kanon-jagt. Jeg håber på selv at skulle deltage i terrænspring-arrangementer i Langå den 20. juni. Lige nu søger jeg at få så meget erfaring som muligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Terrænbanen i Hammel |
|
|
Så har jeg været på terrænbanen ved Klintholm, Hammel Rideklub. Det er alletiders træningssted, med spring i mange varianter og forskellig sværhedsgrad. Hvis nogen vil med derud til træning og evt. lidt hyggesnak bagefter, så skriv her eller send en PB. Hilsen Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jagten i salten langsø er noget sværrer end den i nørlund, det er der hvor jydsk tidligere holdte deres hubertusjagt. Hvis i vil træne inden terrænstævnet, så holder stefan en træning i langå næste søndag, han kan kontaktes på brams@os.dk i skal også huske at få meldt til, sidste tilmelding er på søndag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til "RFV" |
|
|
Super! Det er bare sejt at du vil deltage i noget terrænridning/jagtridning! Bare giv den gas! Og Midtjydsk Jagtrideklub afholder også nogle jagter i efteråret, så det kan du glæde dig til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen.. |
|
|
Havde en rigtig god træningsdag i Langå i søndags, så nu glæder jeg mig bare til at komme derned til stævnet på lørdag. RFV: Er du meldt til? hvis ja, i hvilken klasse? Jeg har endvidere meldt mig til military kursus i Sønderskov Rideklub her i ferien (over 4 dage - og afsluttes med stævne). Andre der skal derned? Kender nemlig ik nogle, så det ville da være hyggeligt, hvis der var flere der er friske;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kursus i juli |
|
|
Hej Louise Jeg læste lige dit indlæg, jeg er nemlig også begyndt at ride military her i år, var oppe og starte i Vejen, det var rigtig fint. 'Nå men jeg ville bare lige sige at jeg også skal med på military kursus på Sønderskov rideklub, og glæder mig lige som du, sidste år var jeg i regnecentralen til stævnet, og der var 85 deltager, så det var med at holde tungen lige i munden, i år glæder jeg mig til at være deltager i stedet, jeg kan oplyse at jeg holder til på Sønderskov, og vi har bare en af de bedste terrænbaner, med spring i alle størrelser, og meget kuperet terræn, så man får en god tur hver gang. Jeg glæder mig til vi ses til et super kursus. Vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Helle. |
|
|
Det lyder super, glæder mig også vildt meget. Har hørt meget godt om banen, så ser frem til at få den prøvet;) Ved du hvor mange der er tilmeldt kurset? Skal du overnatte der? Vi ses 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| terrænkursus sønderskov |
|
|
Hej Louise
Jeg ved ikke endnu hvor mange der er tilmeldt, fristen er ikke helt udløbet ( 1juli) men så snart jeg ved det skal jeg nok lige sende dig en besked.
Nej jeg overnatter ikke, jeg bor kun 15km derfra, men jeg lader hesten stå deroppe i de 4 dage, den står normalt herhjemme, og så kører jeg derind nogle gange om ugen til undervisning, eller en lækker skovtur, skovene deroppe er helt fatastiske, man kan ride i flere timer i dem.
Du kan rolig glæde dig banen er super god der er både banketter og en sø og alle mulige andre fede spring, selv om jeg springer deroppe 1 gang om ugen min. så er jeg lige så spændt som dig, de plejer altid at have et godt program til kurset, og de gør sig virklig umage for at hjælpe alle, og selv om jeg er ved at være halv gammel og ikke altid hører ordentlig efter slipper deres tålmodighed med mig aldrig op *S*
Hvis du har spørgsmål ellers så skriv endelig, så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe med et svar.
Vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| deltager og starter |
|
|
Hej Louise Jeg har nu fundet ud af der er 27 deltager på military kurset hovedsagligt voksne, og der er 56 startertil stævet lørdag startliserne er lagt ud på hjemmesiden( www.sonderskovrideklub.dk/ articles.php?cat_id=9 ) Så håber jeg bare på bedre vejr, så skal det nok blive en super oplevelse. Vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Helle |
|
|
Det lyder super fedt, glæder mig rigtig meget. Vil da lige ind og kigge startlisterne med det samme. Vi ses på onsdag:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navn på hest |
|
|
Hej Louise Jeg er lige ved at lave dressur kritikkerne, hvad er navnet på din hest, den står som ukendt ? ( som min egen )det er åbenbart en fejl i overførsle af data fra hestepasene ( har jeg hørt )) Vejret skulle ifølge den tyske vejrudsigt blive bedre, og den plejer at passe bedre end den danske *S* så det stoler jeg også på denne gang. Vi ses imorgen, til nogle hyggelige dage, og hårdt arbejde. Vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej igen:) |
|
|
Tak, i lige måde -det var super hyggeligt:) -men var nu også godt brugt da jeg kom hjem, he he.... Tak for linket, det var fedt med lidt billeder:D Ja, mon ik vi ses igen på en terrænbane, jeg er ihvertfald slet ik til at stoppe nu;) Knus Louise & Helios
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|