Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Det østjyske Fællesskue-palominotr
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 12:07

Som overskriften lyder,, så kommer der i år en stor flok "guldheste" til Horsens.

Så jeg vil gerne lige høre hvem, der kommer med deres palominoer?

Har hørt, at der skulle være tilmeldt henved 25 dyr

Og det er stadigvæk muligt, at melde sig til!

Der kan tilmeldes indtil mandag..

Lidt trist, at dette er et af de få skuer hvor "guldhestene" kan vises frem! efter, at Palominoerne ikke er under Lu mere

Så kridt skoene - hvis du har en palomino(de skal have mindst 3 ledet stamme for, at kunne udstilles) - og kom og vis den frem

Mange hilsner

Annett

Der helt klart kommer med hoppe og føl

0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 15:22

Tja, egentlig havde jeg regnet med at stille en miniature til dyrskuet i Odense den weekend, men er blvet overtalt til at tage de små gule med til Horsens.

Så nu må jeg i gang med at klargøre tre små palominoer, en ældre hoppe med to voksne døtre. Til skuet skal de stilles i en samling af en eller anden art, sammen med deres to-årige søster som ikke er ejet af mig.

Så jeg glæder mig allerede til at vise flaget, og håber at palominoejerne kan skabe så meget opmærksomhed at andre skuer får øjnene op for os.

Anett, den med de tre led skal vist ikke tages så bogstaveligt. Hvis dyrene er kåret ind i et af palominoforbundende er de jo accepteret. Ingen af mine har fuld stamme men er da velkommen alligevel.

Wendy har lavet et indlæg her: www.heste-nettet.dk/forum/9/212189/ 212189/

Dorthe

Skovsgårde Miniatures & Chinchillas

Miniatureblanding hvidfødt knabstrupper hingst sælges

0
0
Svar på denne tråd

Jamen selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 16:03

kommer jeg da og støtter op om arrangementet :-)

Med mig har jeg min dejlige palominohingst Shulay Gold Fever! Glæder mig til at se et hav af skinnende guldheste - det kan kun blive et smukt syn.

Mvh. Juliette

Andels rækkehus fra 2004 med god have + 2 terasser, 12 km nord for Århus sælges

Nu med verdens største guldklump i maven, som er sat til at melde sin ankomst 4. august 2009 :-)

0
0
Svar på denne tråd

familekomsammen
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 16:57

Jeg kommer med en helbror og en halvbror til Shulay Gold fever og evt en helsøster med føl ved siden samt Shulay Gold n Silver

Tror det bliver en familiekomsammen af den hyggelige slags

Avl af Palomino til sport, avl og show
Rainbow Arabians

Wendys Horseherbs

www.palomino-psa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider