|
|
| Dressur Kursus ( 4200 ) |
| Forfatter:  |
tinad |
| Dato:  |
25-02-2009 10:24 |
|
Hej Dressur rytter.
Jeg har ledige pladser til kursus med Thomas Sigtenberggaard, den 14/15-03. Kurset foregår mellem Slagelse og Fuglebjerg. Prisen er 1350kr. Ønskes der opstaldning er prisen 100kr pr.døgn i boks med strøelse. Tilmeldning er bindene, og indbetaling skal være reg.senest den 10/03-2009.Konto nr. vil blive givet ved tilmeldning. Kurset foregår i 20x60 ridehus med rigtig god bund.
Om Thomas Sigtenberggaard:Thomas Sigtenberggaard er på nuværende tidspunkt ved at færdiggøre sin berideruddannelse hos Jon D. Pedersen på Dalumgård i Odense, og er pr. 1. august 2009 ansat i Team Helgstrand. Thomas er født og opvokset syd for Nyborg på Fyn og har redet seriøst siden han var 16 år. Han har arbejdet i stalden hos Allan Skov og Lotte Straarup inden han i 2003 påbegyndte sin berideruddannelse. Thomas har gennem de seneste år konkurreret på Prix Skt. George- og Intermediere-niveau, og han havde sin Grand Prix debut i november 2008.
Tilmeldning på Tlf. 60211666. ( Tina )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kursus |
tinad |
26-02-2009 14:29 |
|
Hejsa.
Det kan sikkert godt lade sig gøre, hvad dag vil du gerne ride..
mvh. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1 dag.... |
|
|
Hej Tina Jeg kan godt tage den anden dag hvis Charlotte kun vil ride en. Kan begge dage. Tak for sidst. Super hyggeligt  Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super dejligt. |
tinad |
01-03-2009 12:28 |
|
Hej Heidi.
Det lyder rigtig godt.Kan du ikke ringe eller sende en sms til mig.Så har jeg dit nummer hvis der sker noget....  Syntes det er underligt at så FÅ har henvendt sig, til en så dygtig beridder!!!!! Tænker på, hvor mange der har fået tilbudet om at blive chef beridder for Rudolf Zeiliger i hans Tyske stald , og han er ansat af Andreas Helgstrand , samt han får både undervisning af Jon D, og af Rudolf sammen med Andreas.  Jeg syntes det har været svært at få TOP TOP beridder ned til vores område.Og det svømmer ikke med beridder her i forvejen. 3 stk. Så jeg tænkte at få så dygtig en beridder herover ca.hver 3. uge og til en fornuftig pris ( hvad der unægtelig nok kommer til at stige til lige under Andreas H. pris for et kursus på et tidspunkt )ville få mange seriøse dressur rytter til at melde sig. For det er nu hvor prisen er nede men kvaliteten virkelig er i top at man skal slå til. Måske har du en mening/ ide om hvorfor ?? 
Ja det var meget hyggeligt.Hils Anne
Tina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen idé |
|
|
Har absolut ingen idé hvorfor der ikke er flere der har tilmeldt sig. Efter hvad du har fortalt så er det jo næsten som at få undervisning af AH selv. Og ja det er billigt. Håber virkelig der er flere der kommer på her i sidste øjeblik. Nu er vi jo i genoptræning og han har stået stille de sidste 14 dage, derfor kunne det jo være perfekt hvis Charlotte og jeg kunne dele weekenden. Tror 2 dage bliver for meget for ham den røde. Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| genoptræning |
|
|
hvis ikke vi også var i genoptræning ville det bestemt være interessant for mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag |
|
|
Så vil jeg helst ride lørdag, hvor er det henne og får man noget ud af det når det kun er en dag? Der er alligevel ingen stævner i marts så kan man jo ligeså godt komme ud og se noget andet på denne måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget. |
tinad |
02-03-2009 09:39 |
|
Hej Igen...
Man får super meget med hjem hver gang... Som regl er Thomas her kun en dag ( Lørdage ) ca hver 3. uge og vi får alle meget med hjem, og vigtigst er at vi rykker os, både hest og ryttere.Vi får løsninger og Thomas er ikke bange for at sætte sig op og mærke hvad der skal til, før det lykkes...Han rider med stor forståelse for hestene, og kan forklare sin undervisning.  Du rider 40 min og han er meget præsis og har kun øje for dig i" din " undervisningstime. Alså ingen barriere snak !!!!  Super seriøs og meget behagelig.
Du ringer bare til mig, så sætter jeg dig på. Jeg bor på Skovsgård, 10 km syd fra Slagelse.Fladholte vej 4 B, 4200 slagelse. Og der holdes kurset også...  Med venlig hilsen Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ærgeligt. |
tinad |
02-03-2009 09:41 |
|
Hej Stine... Ja det er ærgeligt, men hold øje her eller ring til mig, for som sagt kommer han ca hver 3 uge.  Med venlig hilsen Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| henvender sig... |
tinad |
02-03-2009 20:06 |
|
Hej Stine. Har været inde på din præsentation, og du kan sagtens ride kurser hos Thomas.  Forøvrig dejlig hingst......  Med venlig hilsen Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay... |
|
|
det lyder godt, er helt bestemt interesseret når genoptræningen er slut. og tak, godt nok er det en fjordhest men det skal jo ikke forhindre os i at blive bedre 
Kursus for fjordhest interesserede KLIK HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin hest. |
tinad |
03-03-2009 12:20 |
|
Hej Stine. Du skal bestemt ikke nedtale din smukke hest, og for øvrig heller ikke fjordheste..  Jeg syntes du skal være stolt over det du gør, din ridning og din måde du er ved dine heste på. Det er det der virkelig tæller. Og vi vil se frem til at få besøg af jer når genoptræningstiden er forbi...  Mange hilsner fra Tina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhheeee. |
|
|
kender du mig? Jeg prøver i hvert fald at se mig fri af fordomme og gøre hvad jeg finder rigtigst, typisk dressur race eller ej  man ved jo bare aldrig hvad de forskellige underviser mener de vil spilde deres tid på, det er jo før hørt at nogen ikke har ville undervis fjordheste....men hvordan skal de så blive bedre?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ikke endnu.... |
tinad |
04-03-2009 11:47 |
|
Hej Stine.
Nej jeg kender dig ikke, men kan se hvordan du optræder på din præsentation. 
Thomas vil undervise ryttere som er motiveret og har lysten til at komme videre med sit sam/arbejde med hesten.
Håber der melder sig er par stk mere..... 
Med venlig hilsen
Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay.. |
|
|
det lød bare sådan, og man kan jo aldrig vide hvem der sidder ude bag skærmen  kan man evt få en privat besked næste gang der afholdes noget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hej Tina Du skriver i får besøg af Thomas hver 3 uge. Ville det være muligt at komme en anden weekend? Og så lige ang. niveauet, ville han være en god hjælp til unge heste? Jeg er nemlig i gang med min 4 års og kunne godt bruge en god start på dressuren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan du tro. |
tinad |
06-03-2009 23:28 |
|
Hej Simone.. hvis du lige ringer til mig, så kan jeg få dit nummer. For så skriver jeg til dig, når Thomas kommer næste gang.  Jeg har selv en 4 års med, og det er meget bedre at få den korrekte undervisning og hjælp fra start af. Thomas underviser ud fra din hest alder, kondition og Jeres niveau. Og han er meget dygtig, behagelig og seriøs. Med venlig hilsen Tina. 60211666. Ps. der er faktisk 3 faste 4 års med hver gang... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Stine. |
tinad |
06-03-2009 23:36 |
|
Hej Stine. Du ringer bare, så skriver jeg til dig, når Thomas kommer næste gang...  Rigtig god og behagelig weekend..... Tina.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Det lyder rigtigt interessant! Er lige begyndt at ride en 8 års hoppe, som har stået stille siden september, men har kun redet hende i ca. 3 uger nu og hun er ikke ligefrem i særlig god form  10-15 min aktivt arbejde = svedig hest. Så tror ikke tiden er for et kursus, men du siger han jævnligt kommer til dig, for kunne være rigtigt spændende på et andet tidspunkt senere hen!
R M C * Vuffen Gizmo ♥ *Medlem af DHPV*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hej Tina Det lyder jo rigtig lækkert . Jeg er i Herning hele dagen i dag, så hvis jeg husker det ringer jeg i morgen til dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thomas S |
|
|
Forskellen fra den 13/2-09 & så det kommende kursus er (udover prisen)?? www.heste-nettet.dk/forum/9/210745/ 210745/ Rider man 2 dage på det næste kursus eller??
Nej heste er ikke kæledyr Sagt af adfærdsforsker C. Otterstedt: Kommuniker med din hest med få klare ord eller ved hjælp af håndbevægelser & konsekvens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Holme |
tinad |
08-03-2009 12:37 |
|
Hej. Forskellen på sidte kursus og det nu her er på 50 kr, og det er pga. at Thomas var på Sjælland sidst, så der var bropenge og benzin ikke på. Denne gang køre han over begge dage. Selvfølgelig rider du begge dage, og hver lektion er på 40 min. Med Venlig hilsen Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til R Z M |
tinad |
08-03-2009 12:41 |
|
Hej R Z M. Du skal være velkommen til at ringe, så kan jeg skive til dig når Thomas kommer næste gang.. Fin hest..  Med Venlig hilsen Tina 60211666.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rettelse til R M C |
tinad |
08-03-2009 12:45 |
|
Overstående er selvfølgelig til R M C. Beklager fejlen..  Med venlig hilsen Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænder |
Bo 3 |
08-03-2009 18:28 |
|
Jeg ville rigtig gerne deltage, men min dreng skal have ordnet tænder på torsdag. Så kan man deltage næste gang (om 3 uger )??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan |
tinad |
09-03-2009 13:44 |
|
Du i hvert fald. Jeg lægger næste kursus ind her lige så snart jeg har datoen. Det bliver formentlig kun Lørdag næste gang.  Mit nr er 60211666 så hvis du ringer eller skriver, så får du besked sammen med de faste rytter pr sms. Med venlig hilsen Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thomas Sigtenberggaard |
tinad |
09-03-2009 14:07 |
|
Hej Alle... Så er det sidste chance, jeg har En plads ledig her på kurset den 14-15/3. Jeg har fået en forspørgelse fra en fotograf, og at komme og tage billeder under kurset. Jeg syntes det er en rigtig god ide, da man tit og ofte ikke selv har udstyret til at få taget de " helt rigtige " billeder.  Samtidig er man fokuseret på undervisningen ( Thomas er på hele tiden ) så man tænker ikke på at der står en fotograf. Samtidig vil jeg benytte lejligheden til at sige at kurset er åben for alle interesseret, entre er gratis. Med velig hilsen Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Simone |
tinad |
10-03-2009 17:03 |
|
Tak for din sms idag. Jeg skriver til dig, når jeg ved datoen for næste gang. Som det ser ud nu, er der fyldt op til næste gang med dig på. Så skriver lige privat til dig.  Med venlig hilsen Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Tina |
|
|
Det lyder godt, han står desværre også halt nu . Men regner stærkt med han er frisk til næste gang . Venlig hilsen Simone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lukket |
tinad |
11-03-2009 19:44 |
|
Hej Alle. Så er kurset lukket for tilmeldninger.  Jeg vil gerne takke alle jer som har skrevet og ringet, samt dem som har kigget ind. Håber I har lyst til kigge ud den kommende weekend til spændene og lærerigt undervisning, idet kurset spænder vidt med deltager fra 4 års heste til MA og S niveau,samt et par ponyer eller tilmelde sig næste gang chancen er der.  Vores formål og håb er at alle de ryttere som skal deltage, får en dejlig weekend, og får en masse god inspiration, samt arbejde med hjem fra en meget kompetent Thomas Sigtenberggaard. Med venlig hilsen Tina. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aflysning. |
tinad |
13-03-2009 14:11 |
|
Thomas har desværre aflyst pga hospitalsophold. Vi håber han bliver rask snarest, og vi vender tilbage med et nyt kursus. Alle dem som skulle ride her i weekenden har ønsket at ride næste kursus.Vi ønsker alle en god weekend, og på gensyn på Skovsgård. Med venlig hilsen Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiiii |
|
|
Thoms kommer den 4-5 april og afholder sit udskutte kursus. Vi glæder os.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kigge.... |
Amulet ☻Julie☻ |
26-03-2009 11:54 |
|
Må man komme og kigge der d.4-5 april? og hvor afholdes det henne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja selvfølgelig |
tinad |
26-03-2009 18:37 |
|
Hejsa. Ja du skal være meget velkommen.. adressen er: Skovsgård Hovedegård, Fladholtevej 4B, 4200 Slagelse. ( det er lige over for den gamle mølle )er du i bil køre du bare ind på gårdspladsen, bil med trailer benytter indkørsel 2 eller 3. vi starter kl. 9 til 16 begge dage, middags pause kl 12.20 til kl 13.00. Med venlig hilsen Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil også gerne |
luigi |
26-03-2009 19:42 |
|
Bliver der en ledig plads er jeg også meget interesseret...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Julie |
|
|
Du skal være velkommen til at køre med mig.... jeg skal deltage i kurset med Calle... skal ride 9:40 begge dage... kan dog ikke være der flere timer da jeg skal møde kl. 15, men til kl. 12 kan vi da godt blive og kigge hvis det er...
Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur, på sin skønne springhest Calle.
Nykåret Klubmester i Dressur
Tjek min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/maren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Maren |
Amulet ☻Julie☻ |
27-03-2009 17:44 |
|
Mange tak, det vil jeg da lige finde ud af, Cathrine snakkede om hun gerne ville med og kigge også, så finder lige ud af hvordan og hvorledes, og vender tilbage til dig.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skjdjfdjhakfha |
|
|
hej du skriver at han kommer hver 3 uge er det så kursus hver gang? eller bare alm. undervisning.?
Kærlig hilsen Katrine
NU Med TALISMANN NYGAARD Min Hest er mit spejl. Smuk og Elegant En rigtigt hest er en Oldenborg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thomas |
tinad |
28-03-2009 14:40 |
|
Hej Katrine. Det er sædvanligvis " kun " undervisning, men ind i mellem er det rart at kunne bygge noget op den ene dag, og få opfyldningen på den næste dag.Derfor holder jeg begge dele... Med venlig hilsen Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjvlæksjgl |
|
|
okay. er der plads til evt. at være med til undervisning? og hvad er prisen.
Kærlig hilsen Katrine
NU Med TALISMANN NYGAARD Min Hest er mit spejl. Smuk og Elegant En rigtigt hest er en Oldenborg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thomas |
tinad |
29-03-2009 20:31 |
|
Hej Katrine. For ikke at misforstå noget vil du så have en tid her til den 4-5/4.... Er det begge dage eller kun een af dagene, du evt vil ride.  Prisen er 1350kr for hele kurset, og 675kr for en dag. Der er mulighed for opstaldning også... Mange hilsner fra Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super kursus |
|
|
Jeg vil bare lige sige tusind tak for et super kursus. Undervisningen var i top og I havde simpelthen gjort et stort stykke arbejde for at tingene bare kørte. Og det gjorde de. Det kunne ikke være bedre og du slipper ikke for mig en anden gang  Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg fik jo |
|
|
desværre ikke meget ud af det, da Calle havde smidt en sko om fredagen og blev halt efter den var sat på igen lørdag morgen men fik da hilst på Thomas, og han var da en super sympatisk fyr....  Så nu håber jeg bare at du Tina snart får en dato ud af ham igen... havde glædet mig enormt til det kursus, så er meget øv over det lige skulle være der, Calle vælger at smide en sko 
Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur, på sin skønne springhest Calle.
Nykåret Klubmester i Dressur
Tjek min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/maren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak !!!!!! |
tinad |
06-04-2009 17:28 |
|
Hej Alle.  Jeg er rigtig glad for de super søde tilbagemeldninger i kommer med.Min Mand og Jeg arbejder hårdt med at tingene er i top, så alle føler sig godt modtaget, og kvaliteten også svarer overens med den super gode undervisning som tilbydes her på Skovsgård.. Jeg har været over hos Thomas idag, og skulle hilse jer alle sammen og sige tak for en rigtig god oplevelse fra hver især, og GODT ARBEJDET!!!!!!!!!!!!! Thomas var godt brugt igår aftes, efter nogle dage hos Rudolf Zeiglinger, og bagefter en varm og positiv weekend med 12 hårdt arbejdene kursister.  Jeg skal over på Dalum igen mandag, så laver vi en ny aftale.I skal regne med en enkel dag næste gang idet der er DSA og andre stævner som Thomas skal deltage i.  Jeg skriver lige en fælles sms til alle jer som jeg har mobil nr. på, når jeg har den nye dato... Til sidst,en stor tak til Heidi, for gode råd og super charme..  Vi krydser fingre for Calle og Maren. Vi Ses.... Mange hilsner Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|