|
|
| Klappe klappe kage |
| Forfatter:  |
MarleneCeves |
| Dato:  |
27-01-2009 23:48 |
|
Halløjsa allesammen!! Så er det tid til at klappe kage igen 
Kh Marlene Rostell
TILMELDINGEN TIL ÅRETS KLAPPE-KAGE STÆVNE FINDER DU PÅ WWW.WESTERNPORTALEN.DK KALENDER FINDER STED 4 APRIL I GIVE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klappe-k |
zima2000 |
28-01-2009 00:21 |
|
super fedt marlene vi kommer.
kh. majbritt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klappe Kage |
|
|
Weeeeeee jubhiii´ Det glæder vi os til. Det er tegn på at winter pausen snart er forbi 
Med Venlig hilsen Lisbeth. Rødplettet western tilredet pony (147)
sælges fordelagtig til godt hjem.
www.ulvegaarden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvilken dato |
|
|
er det? Ja jeg kommer ikke som deltager, men måske som tilskuer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Whatever |
MarleneCeves |
28-01-2009 10:27 |
|
Hrmmmm, hrmmmm Stute, prøv at kigge nederst i min signatur på første indlæg. 
Kh Marlene Rostell
TILMELDINGEN TIL ÅRETS KLAPPE-KAGE STÆVNE FINDER DU PÅ WWW.WESTERNPORTALEN.DK KALENDER FINDER STED 4 APRIL I GIVE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jubiii... |
|
|
Ej hvor er det dog et super godt initiativ!!! Endelig lidt for os jyde-begyndere!! Smally og jeg kommer helt sikkert!!
Maria Jørgensen & BJR Small Warrior
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fedt... |
|
|
så skal vi da også afsted og måske et par stykker mere fra Golden Horse Ranch. Vi starter jo allerede til fastelavn med at øve på stævnenerverne, alle der har lyst er velkomne. Se mere i min signatur. Mvh Lene
clinic d.31 januar/1 februar 2009
Fastelavnshygge d. 21. februar 2009 se under arrangementer
www.goldenhorse.dk QH hingsteplag til salg se på hjemmesiden eller send besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klappe Kage |
|
|
Ja jeg skal så næsten helt sikkert med til Klappe Kage i år, for første gang nogensinde Glæder mig som et lille barn til at have Sally med, vi skal bare lige have fundet ud af hvilken division vi skal rode rundt i 
Mai & Mustang Sally Medlem af NWR ~Natural Western Riders~ Med et overforbrug af smileyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klappe kage |
|
|
Hvad er klappe kage, for noget  /Signe
The Highland Pony Society.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klappe Kage |
|
|
Det er et westernshow, hvor alle kan være med, uanset udstyr, erfaring og hest 
Mai & Mustang Sally Medlem af NWR ~Natural Western Riders~ Med et overforbrug af smileyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klappe Kage |
|
|
Ej, ville så gerne deltage med min plag, men bor i Odense, så det er altså en liiige lovlig lang tur for den lille, desværre. Jeg må komme uden hest 
Line & Hvedholms Figaro - Magoo, du er den smukkeste stjerne på sommerhimlen Hvil i fred, min skat <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tiden nærmer sig |
MarleneCeves |
25-02-2009 16:06 |
|
og interessen for K-K, er lige så stor som altid. TAK alle sammen for at I vil støtte op om der her stævne, dejligt at se at der er så mange nye der har lyst til at komme. Desværre er vi allerede nu udgået for boxe og spiltove, men håber I har mod på at komme alligevel  Glæder mig til vi ses..
Kh Marlene Rostell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bokse. |
|
|
Åh nej, ingen bokse :/? Og jeg som troede at jeg var tidligt ude hvis jeg tilmeldte imorgen.. Nå, det nytter ikke noget at græde over spildt mælk, kan man evt blive skrevet op på en "hvis der nu er nogen der hopper fra og ikke skal bruge en boks"-liste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg VIL vær med |
|
|
Magoo Jeg kommer også fra Odense med hest/ heste. Så vi kan da køre sammen og bare dejligt hvis du også gad være lidt hesteholder indimellem. Skal da helt sikkert starte trail. Min skønne lille Kiki er jo oplagt til det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|