|
|
| Kryds fingre for tosserne i weeken |
|
|
De har nemlig truet med meget dårligt vejr, sidst jeg tjekkede  I weekenden mødes nogle af Tosserne nemlig igen og hvor ville det da bare være surt at skulle campere i øssjaskregnende-tissevejr  Nå ja, det gælder måske bare om at ligge i ske med den rette, men alt med måde  Er I klar, Tosser, til lidt bålsang, lidt jordeturde, godt med hyggesladder og MASSER af slik??!!  Jeg har bare et lille ønske.... Kan I ikke krydse alt hvad I ejer og besidder og sende en lille tanke til vejrguderne om at vi i det mindste ikke risikere at drukne og blive kvalt i et stykke neylon? Pretty pleas... med sukker på toppen? 
Tina...En af Tosserne!
...Som glæder sig ubeskriveligt meget til Tossehygge i weekenden!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iiiihhhhhh |
|
|
....ja, jeg er igang med at krydse, er du klar over hvor svært det er at skrive samtidig med at samtlige knogler i kroppen er krydset...  Jeg kan kun sige at jeg glæder mig, glæder mig, glæder mig til at være i tossefestligt lag igen...og hvis det vil @!#$øsregne, så må vi bare hygge indendøre..med spil, grin, pjat, pjank og godt med sprut og slik.....  See ya Friday Tosser... 
En af tosserne.... Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt vejr |
|
|
Pøj pøj, de har lovet godt vejr i week-enden.  Mvh Viben
Hvis du ikke ved hvad du vil, kommer du aldrig videre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, for.. |
|
|
det er rent faktisk MIG, der har bestilt det til jer 
Mvh Line 4 års DV-hoppe sælges. Yderligere info på præsentation Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis bare jeg dog kunne |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
01-09-2008 23:03 |
|
være med Så lå jeg gerne og soppede rundt i et telt hele weekenden  Krydser nu alligevel fingre for jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tosse-Træf |
Katla fra Hála |
02-09-2008 01:18 |
|
Jeg krydser alt for jer  - Er virkelig ked af at jeg måtte melde afbud denne gang  Men det passede bare ikke godt når jeg også skal til SHD hele weekenden, hvor vi jo også gerne vil have godt'godt'godt vejr  Men jeg håber I får en rigtig dejlig weekend. Vi (hesten og jeg) kommer helt klart næste gang hvis vi kan 
♥ Elsker min ismule Una <3 , Du er ALT ♥ - Nu med China House Donatello I'm Cool ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selv om.. |
|
|
Jeg er rigtig træt af jeg trods en invitation fra en af tosserne ikke kan komme  Men polterabend er polterabend, og jeg slår til næste gang, så pas på  Hav en dejlig tosse weekend, jeg krydser ogsp fingre for godt vejr, for vi skal grille om lørdagen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arghhh!!! |
|
|
Og så vågner man op med feber og ondt i halsen!!!  Jo jo, det er da godt at det kun er tirsdag. Desværre skal jeg til samtale her til formiddag, så jeg må lige sluge nogle piller og mande mig op... Og nu har vejrudsigten da ændret sig en smule til det bedre. Jeg tror jeres fingre har hjulpet  Winnie: Godt med sprut og slik? Du tager måske med til skumbananer? Jeg har stadig ikke nogle at dele tequila med. Har ellers truet Rene med alternativ indtagelse, men til trods så tror jeg stadig, han mener at den drik er for farlig  Og så må der altså liiiiidt flere tosser på banen. Come da lige ooooon! 
Tina...En af Tosserne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ingen krydsede fingre herfra - for er sikker på uanset vejr og vind at i får en fantastisk weekend alligevel  Hm... men hov... regn og rusk er sq nok = ingen fotos fra ridetur/bålsang og hva i ellers måtte finde på  Så her er alt x'et  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx og atter x
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ejj hvor lyder det da bare super hyggeligt. Jeg håber på det bedste vejr til jer, og en super hyggelig weekend. hvis i skal ligge i telt vil jeg råde jer til at have MASSER af uldtæpper med! -jorden er efterhånden meget kold, så isoler jeres luftmadrasser godt og det er efterhånden også tidligt mørkt, så en god lommelygte er ikke til at undvære  Rigtig god tur
Michelle HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud **HUS/RÆKKEHUS/NEDL. LANDBRUG søges til leje omkring Aalborg**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bommelum |
|
|
krydser alt hvad jeg har, sidder og ligner en idiot når man sider med alt krydset,  Rigtig god tur til jer, Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen jeg krydser jo også... |
|
|
...alt hvad krydses kan:) Vil være lidt trist med regnvejr... Men som andre siger ser det jo ganske pænt ud efterhånden:). Kan jeg ikke få alle tosserne til at skrive et ca. tidspunkt de kommer? Ville være meget rart jo:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå, så... |
|
|
skidt da - jeg krydser for jer alligevel, selvom jeg ikke kan deltage  Men tak for invitationen, Tina...
Mvh Line 4 års DV-hoppe sælges. Yderligere info på præsentation Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina..... |
|
|
Jørn og jeg ankommer mellem otte og halv ni ca...
Tina...En af Tosserne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
|
|
Om det så skulle stå ned i lårtykke stråler kan intet ødelægge den kommende weekend - glæder mig SÅ meget!! Men ja - godt vejr = bedre billeder  Tina jeg tror Rene er blevet bange for Tequila efter et træf for et par år siden - men det kan han jo selv fortælle om - han gør det så overbevisende Hehe Regner med at ankomme ved 6'tiden hvis alt går vel - skal jo bare lige til Esbjerg fra Århus inden kursen kan sættes østover... Og forresten tager jeg godt med sukker med - i mange afskygninger - så vi har noget at hygge med 
Tosset som de andre... "The kid is having nightmares. Only happen at night - it's right there in the name..." Gregory House
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| INgen... |
|
|
Irene det var da ikke kun Rene der blev skræmt af den oplevelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm indtil videre kan jeg... |
|
|
...se at det kun er TinaU, pernille, rene og irene der har betalt???? Eller det sagde banken da??? Kan det passe eller´????? Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja,, mexikansk |
Rene (Lfoto dk) |
02-09-2008 19:39 |
|
Det mexikanske sprøjt kan i holde for jer selv... Og skam jer der hældte den i mig  Men glæder mig til vi ses igen. Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fåååååck |
|
|
hvor bliver det godt...jeg sværger for sygt  Glæder mig til at mødes med tosserne igen...
Freedom rides....on a Quarterhorse En af tosserne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| IIhhhhhhh |
|
|
hvor jeg også bare glæder mig til weekenden..... Sladder, masser af sladder, slik, sprut, god mad og ikke mindst samvær med rigtige dejlige tosser.... hvor bliver det bare 10-4. Men vejret skal altså bare være godt. Det gør ikke så meget at solen ikke bager fra en total skyfri himmel, men bare det ikke regner. Det er altså unægtelig noget hyggeligere at skulle campere i telt når himmel og jord ikke står i et... Ses lige straks... Og ja jeg regner med at være hos dig og Thomas imellem kl. 19-19.30. Måske kan det blive før sådan omkring 6'eren, men jeg ringer eller sms lige besked i løbet af dagen....
Pernille Team Dangerous OX, distanceridning. Tossehygge i næste weekend.... Ihhh hvor jeg glæder mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm hmmmmm |
|
|
...altså, TinaTossen ER godt nok et ungt menneske, men hendes hukommelse...ja den kan man sige meget om, men det skal man ikke..  Så altså...for en ordens skyld vil jeg nævne at jeg altså var den første til at betale, he he.. Og alle I skønne tosser, glæder mig godt nok til at se jer....helt vildt..! Og jeg kommer altså fredag eftermiddag, men beboerne på Olstrupvej ER advaret... 
En af tosserne.... Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhhhhhh |
|
|
LineG: Hvad er det lige for et vejr du har sørget for at vi får i weekenden??  Ja for i mine øjne ser det dælme skidt ud for os campister 
Pernille Team Dangerous OX, distanceridning. Tossehygge i næste weekend.... Ihhh hvor jeg glæder mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille.... |
|
|
Er det ikke bare den landsdækkende udsigt? Jeg tror godt vi kan tage den med ro. SÅ meget regn har de vist heller ikke lovet. Er det bare som idag er det helt fint med mig. Og ellers trækker vi bare indendørs og hygger der  SÅ ER DET I OVERMORGEN TOSSER!!! 
Tina...En af Tosserne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suk tina det troede.. |
|
|
... jeg også men har lige været inde og tjekke...og det er skam hernede fra...Så husk godt med varmt tøj til turen... Satser som sagt på at vi spiser indendørs....og så må vi se hvad fredag og lørdag aften ellers byder på:) Winnie har vist noget i ærmet...med en leg eller noget...vær bange vær meget bange....  Men der er jo ingen der slår "hhhiiiirrrreeee hhhhiiirrrrreeee" som kun Tina kan sige det Det er lige godt det mest morsomme jeg længe har set, lige efter winnie, thomas og jeg der leger gæt og grimasser fnis  Og forresten har Trine med den skønne bamse hest spurgt om vi vil over og hilse på ham og evt. have en ridetur på ham??? Det har jeg sagt at i nok gerne ville:) Både ejer og hest er jo nogle skønne skabninger:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En bunke |
|
|
Går det helt galt Pernille er jeg sikker på vi kan finde en plads indendørs - så kan vi lægge os i en bunke de kan filtre ud dagen efter... - og så erindrer jeg at sofaen faktisk var ganske udemærket at sove i  Har hørt en fugl synge om at kakao med en sjat whiskey er SÅ godt hvis det regner lidt udendørs og man sidder og hygger - hint hint
Tosset som de andre... "The kid is having nightmares. Only happen at night - it's right there in the name..." Gregory House
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina.... |
|
|
Besøg hos den store Teddybamse er helt sikkert noget for mig. Jeg har vist et hængeparti med Trine  Skal vi ikke have lidt madsnak? Bare til ære for Irene, med den gode appetit  Jeg selv tager to slags bulgursalat med og drumsticks svøbt i smeltet parmesanost... Hvis det er den underholdning jeg tænker på, Winnie har med, så VED jeg at den er meget mere underholdende end min tværliggendeetændstikiiikæftentleg! 
Tina...En af Tosserne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dvs Irene... |
|
|
...jeg skal sørge for noget cacao og whisky som vi kan varme os med??? Har i forvejen noget cognac og ville så købe cacao og så lave lumumba...uha det er mums:) enten varmt eller koldt...:) Og jeg laver tzatziki, tunmousse og frikadeller.... regner med at lave nogle kg frikadeller så der er NOK hehe:) Og så har jeg snakket med Tina om at købe lidt flute...både hvidløgs og neutrale.... Ved at Rene tager kartoffelsalat med... Og jørn Lagsagne:) og Tina ja det var også det hun sagde....så det skal nok blive hyggeligt...hun står også et rigtigt hyggeligt og dejligt sted, nemlig der hvor "min" rideklub RIS ligger:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej altså.... |
|
|
Det ser sgu da ud til at jeg så skal finde på noget helt andet at lave, end det jeg i første omgang meldte ud med, for ellers ser det da ud til, at vi skal leve af frikadeller og kold kartoffelsalat...  Nå men jeg hitter på et eller andet. Om ikke andet tager jeg bl.a en lækker grøn salat med, og så finder jeg ud af hvad jeg mere tager med at kød osv....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen pernille.. |
|
|
...skal vi ikke lige snakke om det i morgen??? Inden jeg handler??? Så kan vi lige koordinere tingene lidt:) Jeg er skam også fleksibel.... Men grøn salat lyder i hvert fald godt...det mangler....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare mig |
|
|
Ja det er nok mest mig der hænger i bremserne mht maden ved jeg... - til trods for at TinaU af uvisse årsager mener jeg er så dygtig til at spise den  Men medbringer rigelige mængder af div. spiseligt sukkertilskud... - og også en ramme Mirinda - prøver jo til stadighed at lægge Cola'en på hylden - med liden succes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nuuiiii.... |
|
|
...nu begynder det altså at blive rigtig rigtig virkeligt og rigtig rigtig snart...  Jeg laver en af mine egne yndlingsretter - fyldte majspandekager. Og altså...hvor skal vi hygge os indenfor...jeg er efterhånden fuldstændig ligeglad med vejret, dog kunne det nu godt være tørvejr når I skal på ridetur... Og jeg ser frem til det vi skal varme os på - gad vide om Skumbananer er et hit varme???? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahaha |
|
|
Hvor er det dog langt ude latterligt at tråden nu er flyttet!!  Men det var jo det vi sagde, Winnie  Glææææææææder mig!!!! Jeg er også nået dertil hvor jeg er ret ligeglad med vejret. Jeg pakker regnbukser til rideturen lørdag så vandet kan bare komme an! For de morgenfriske søndag regner jeg med at ride ud meget tidligt. Jørn og jeg kører desværre allerede om formiddagen, så det er med at udnytte at Tina har sådan en dejlig skov at ride i. Vi ses snart, Babes!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, vi er desværre nødt til |
|
|
at køre meget tidligt for jeg skal være hjemme senest kl.12 for vi er nemlig blevet kontaktet af DKK angående hundens dag i Tivoli og vi skal derind som representant for racen Australien cattledog...og vi skal op på den store scene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakao med W??? |
Rene (Lfoto dk) |
03-09-2008 21:55 |
|
Hmm Irene har talt. Jeg tager den der sjask whiskey med så  Og ligemeget hvordan vejret bliver så skal vi nok hygge. Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tidligt søndag |
|
|
Jamen det er da vidst afgjort at det er fredag aften der skal deles en flaske eller 2 - for vi er da mange der skal tidlihgt afsted søndag... Jeg skal være i Esbjerg (og gerne renvasket ) klok 12 til kæresten's mormor's fødselsdag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Spise... |
|
|
..jeps...og drikke...  Og visse vasse med dig Holm, du kan vel nok tåle en flaske eller to lørdag aften også, selvom du skal tidligt af sted søndag, bare du ikke selv skal føre et automobil køretøj..  Ja vi er jo nogen få - læs: MIG, der ankommer tidligt og tager sent hjem, he he he... Og kære Tosser - gør klar til at udfolde jeres mere kreative evner når vi går igang med spillet Sjov og grimasser....damn det er SJÅW  Vi ses I MORGEN!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sparky |
|
|
Ridningen er sekundært...spise, drikke og hygge har første prioritet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mvh Connie slet ikke altid så søøøød, som nogen tror! 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Connie... |
|
|
vi har nogle meget tålmodige heste  Nå jeg har fundet ud af hvad jeg tager med. En lækker grøn salat og nogle soya stegte kyllingestykker der er rullet i sesam. Guf siger jeg bare. Laver også det der artiskokcreme og så bager jeg noget brød. Et par poser chips og noget spiritus bliver også pakket i tasken... Og så ses vi ellers i morgen venner.... GLÆDER MIG!!!!!!
Pernille Team Dangerous OX, distanceridning. Tossehygge i denne weekend.... Ihhh hvor jeg glæder mig... COPY ER TIL SALG. SE MIN PRÆSENTATION.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det ved at være... |
|
|
....snart allesammen.... Godt man har fri i morgen så man trods alt kan sove længe:) Skal heldigvis ikke nå så meget inden folk begynder at komme:) Mangler kun at lave mad:) Men det regner jeg med at gøre i fællesskab med Winnie pigen:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Weee.... |
|
|
Så er det sørme idag. Tosser!!!  Jeg glæder mig bare SÅ meget til at vi alle ses igen. Dog sidder jeg stadig med godt ondt i halsen og snotten er begyndt at samle sig. Men som jeg snakkede med Winnie om, så må det sgu drikkes væk!!  See ya soon, babes!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|