|
|
| Brugt rideustyr/ Amager? |
|
|
Hej Andre der har meldt sig til Brugtrideudstyrsdag på Amager den 24 August?? Jeg og en veninde skal derind  Louise
LÆKKERT HOPPE FØL EFTER DANNONE II ER FØDT DEN 3 MAJ 2008 SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION ENDELIG LIDT BILLEDER AF MIN SMUKKE HOPPE CHIANTI EFTER B.H HERTUG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
Jeg skal også afsted sammen med en veninde. Vi har bestilt en stor stand, så må vi se hvor meget vi kan få ryddet op i vores udstyr, og om vi overhovedet kan få os selv til at sælge. Man er vel lidt en samler  Mvh Bibi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samler jo det |
|
|
kan man vidst rolgt sige her også..  Ender med man får købt mere end solgt  Har også bestilt en stor stand.. Vi ses louise
LÆKKERT HOPPE FØL EFTER DANNONE II ER FØDT DEN 3 MAJ 2008 SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION ENDELIG LIDT BILLEDER AF MIN SMUKKE HOPPE CHIANTI EFTER B.H HERTUG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere... |
|
|
Ville jo gerne vide hvor mange der kommer.. tror i man kan spørge om det? Eller kan man se hvem der har tilmeldt?
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Horse Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo jeg kunne også |
|
|
tænke mig at vide hvor mange vi bliver  Spørger du Ginni?? Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
Jeps, jeg spørg nu.. vil nemlig gerne være et par stykker før vi kører efter det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal du ikke |
|
|
sælge derinde? det skal jeg nemlig sammen med en veninde.. Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps.... |
|
|
Jeg har lige tilmeldt mig.. skulle bare lige vide hvor mange der kom, ellers ville jeg ikke sætte en dag af til det.. hehe..  Der er tilmeldt 49.. og så 50 stk. med mig, og her til morgen er der 2 borde tilbage... Så skal man med, så skal man tilmelde sig hurtigt.. Så ses vi på søndag, jeg kommer med en veninde.. Har du købt et eller to borde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer |
|
|
Jeg står hos Bibi, så skal holde øje med at hun rent faktisk sælger noget og ikke sætter ublu priser, så det kommer med hjem igen  Også har vi generelt snakket om at tage en deligation derud for hyggens skyld.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ginni vi har |
|
|
bestilt 2 af de store stande  Mand har vel en del udstyr  Vi har RIGTIGT meget med.. Og mon ikke jeg får købt noget alligevel  Louise P.S du har ikke lige været oppe og få brændmærket dit føl i sidste uge hos Hannoraner forbund i Karise vel???? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej.... |
|
|
Hej, jo.. hoppen var til kåring.. og blev hun kåret bedre end hendes karakter i DV, så ville vi brænde føllet.. Da de så gav hende 8 i hedhed og kårede hende i hovedstambogen.. ja så valgte vi at brænde føllet samtidig.. ellers var den blevet brændt i DV.. Hvem er du.. har jeg mødt dig.. hehe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay syntes |
|
|
nok det var dig  Jeg var der med vores føl og fik brændemærket hende... Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.... |
|
|
Hehe.. bare iorden, dejligt med flere Hannoveraner-folk på HN. Er pt. ret ny i avlen, så det hele vare lidt mærkeligt for mig.. er jo van` til DV, de er lidt mere stramme i betrækket..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg er skam |
|
|
også ny inden for Hannoraner forbund selv.. Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå er alle |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OWWWWWWWWWW |
| Forfatter:  |
heste-fie |
| Dato:  |
22-08-2008 21:23 |
|
hvor på amara er det ?? vil smader gerne
søger og sælger kig på profil !? søger sød hest mer indfor på profil !? sælger ridudstyr, søger job kig kig !!!? (fuglebjerg-Næstved)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 444444 |
|
|
Hej Er det nu på søn, altså den 24.08? Hvor på Amager er det? Er det åbent for alle? Takker for svarene på forhånd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| morgen alle |
|
|
ja det er på søndag altså imorgen.. alle er velkomne får at købe hvis man vil sælge skal man tilmelde sig hos jan herinde fra.. Ude på forsiden finder i oplysninger hvor det er henne.. Der står årets loppematked lidt nede af siden.. Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|