Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Ryttermærkerne på en weekend?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 14:08

Læste dette på hestegalleriet :-)

www.hestegalleri.dk/html/ for_messageDetail.asp?MSG_ID=174671

At mærkerne kunne tages på en weekend..

Overvejer det kraftigt at tage derop..

Evt' nogen fra Esbjerg området der kunne tænke sig det?

Er nok nogen stykker som overvejer at samles og tage derop for at tage prøverne med det samme, så det er færdig afgjort ..

Synes nemlig ikke man høre om nogen steder ellers de er gået i gang med ryttermærkerne?

~ © Robin Surprise - Shalom E´jaaz - Julia - Zijawa Azale © ~

En rigtig hest er en fuldblodsaraber

***** Malene Pedersen *****

0
0
Svar på denne tråd

werwererwerewr
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 19:57

vil lige fortælle at hvis du samler 8-12 ryttere + heste kommer line gerne ud til jer og ordner det snakkede hun om.. til samme pris + kørsel *SS*

skriv til mailen i indlægget hvis det har interesse

0
0
Svar på denne tråd

Værd at overveje
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 22:54

Det lyder da som om det var værd at overveje!

Jeg tror, der må være stor mangel på mærkerne hernede i det syd- og sønderjyske. Jeg har lige søgt og søgt på nettet men kun fundet noget på Sjælland, og så jeres kursus i det nordjyske.

Har lige snakket med en af pigerne i dag, som lige har fået en ny springpony. Troede hun havde licens, men hun har intet!!

Der er Licensprøve i Toftlund (distrikt 8) den 14. så er der da i hvert fald mulighed for at få den ene del på plads.

Har også overvejet, om jeg selv skulle få fat i alle undervisningsmaterialer, og så sætte mig ind i hvad det omfatter, og så gøre lidt i det. Men der skal også lige være tid til det. Tror det vil være rigtig godt med de der kurser kun på en weekend. Det er noget, som folk kan overskue.

Hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider