|
|
| Kobæktur, skal vi prøve igen i Bisserup |
|
|
Det lykkedes aldrig rigtigt, at vi alle blev samlet i Kobæk. Skal vi prøve igen??? Vi foreslår at vi mødes til en fælles ridetur i kristiansholmsskoven søndag d. 21/10-07 kl.14.00 Dem der ikke ønsker så lang en tur og evt. vil undgå trafik kan parkerer på KRISTIANSHOLMSVEJ 10 KL. 14.15. Ellers mødes vi på SKAFTERUPVEJ 23 KL. 14.00 og rider sammen til Kristiansholmsskoven. Håber at i har tid og lyst, og at lige melder ud hvor i starter fra. med rytter hilsen fra Lene, Pernille og Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| go`ide! |
|
|
skal lige tjekke kalenderen, men fin ide. -men er det ikke nemmest at mødes ved bisserup camping der er jo så gode p-forhold...? og hvordan er det nu med ridning i christiansholmskoven?
Sagde Stine... Stutteri Mosegården Opdræt og salg af fjordheste med prima afstamning. bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser www.mose-gaarden.dk www.mosegaardens-kejser.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingen ændring af planen. |
|
|
Vi fast holder mødesteder og tidspunkter, denne gang. Så kan vi finde andet mødested næste gang. for det er da rigtigt at p-pladsen ved Bisserup camping er ganske udmærket til formålet. er man nervøs for pladsmangel på de nævnte adresser, har vi yderligere parkerings muligheder i baghånden, men lad os nu lige se, hvor mange vi når at blive - så løser vi problemet hvis- og når det opstår. Med hensyn til ridning i Kristiansholmsskoven; kan vi oplyse, at vi ikke er bekendt med skilte der forbyder ridning i skoven. og at denne iøvrigt er kummunalt ejet.(vores skatte penge er med til at dække vedligehold af skoven). ydereligere kan jeg oplyse at jeg har talt med Vej og park ved Næstved kommune for nogle måneder siden angående at arrangere en jagt i skoven, dette fandt de imidlertid ikke skoven egnet til, men det var i den forbindelse ikke min opfattelse, at man havde noget i mod, at lokale ryttere benytter skoven til turridning. At vi rider en stille og rolig søndagstur og udviser respekt for vores omgivelser, er jo på ingen måde at sammenligne med jagtridning. Har I andre erfaringer, ang. skoven, hører vi da meget gerne om dem inden søndag. Ellers håber vi stadig på, at vi bare ses til en hyggelig søndagstur. R.H. Pernille, Lene og Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv... |
|
|
den tur ville jeg ellers gerne ha været med på, men jeg har 12 timers nattevagter i weekenden 
Pernille
Luksusaraber til salg. Evt udlån med forkøbsret til den rette rytter. Se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv. |
|
|
vi vil altid gerne møde nye ansigter, og særligt når de er til hest... Vi laver da bare en tur mere, om ikke andet, så plejer vi at lave en ved juletid. hvor vi hygger med gløg og æbleskiver bagefter. det bliver d. 16/12 i år. men hold lidt øje, så lægger vi mere præcis information ind lidt senere. r.h. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså den |
|
|
16 december er nu noteret i min kalender  Det lyder super hyggeligt og jeg synes også det er super hyggeligt at møde nye ansigter til hest 
Pernille
Luksusaraber til salg. Evt udlån med forkøbsret til den rette rytter. Se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super godt. |
|
|
vi glæder os rigtig meget til at møde dig. gi´endelig en lyd hvis du får lyst til at ride en tur inden jul- det kunne være nogen af os har tid til at ride med. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hallo Hallo |
|
|
ØV øv  Kan ikke nå det på søndag da jeg først har fri klokken 13,30..  Men i må have en dejlig tur.. Og vil gerne med en anden gang  Louise og Chianti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med... |
|
|
...har vist lånt en pruhhest af Pernille så må jeg se om jeg kan komme op...på hesten, altså.
-Anja- Nu med den grå fjordhest Figgo www.nybolig.dk Hulhøjvej 13 - Forlev - 4241 Vemmelev - sagsnr. 3160205
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hallo Hallo |
|
|
Hej Louise Hvad tid kan du være her hvis det var??? hilsen Pernille & Pandora.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super Anja |
|
|
Hej søde Anja Du kan tro at Corina er klar til turen på søndag.  Knus knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa pernille |
|
|
Kunne være der klokken 14,30.. Men har lavet en anden aftale så jeg må hellere springe over  En ven har brug for hjælp med at tømme et rum  Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en skam |
|
|
Det var ærgeligt  vi kunne ellers nok have trukket tiden lidt  Men så må du have en god søndag, og det kan jo være at du kan en anden gang, om ik andet så til jul 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ville |
|
|
jo rigtig gerne men vi finder bare en anden dag  God tur  Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miss I`Will |
|
|
står stadig halt - men ihhh hvor jeg glæder mig til hun er klar igen, og jeg kan komme med jer alle på tur.. God tur tøser..
Tinker Mette & Miss I´Will Den der tier sammentygger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv Mette |
| Forfatter:  |
shamar |
| Dato:  |
21-10-2007 11:48 |
|
Havde ellers håbet at I´Will havde fået det bedre så du kunne komme med på tur men som du kan se længere oppe i tråden så kommer der et opslag med noget ridning og efterfølgende julehygge... Men mon ikke vi når en tur inden da.. Skal nok skrive det herinde  God søndag til alle... Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja da... |
|
|
selvfølgelig må du spørge. Vi havde en rigtig lækker tur i super godt vejr. vi red en god tur i skoven ogvar nede og dyppe tæerne i vandet... Tror vi var omkring 12 afsted i alle aldre og størrelser.. Glæder mig allerede til vores juletur.. men mig og pyttemor kommer nok forbi noget før igen.. og 1000 tak for lån at skønne Carlson..
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Toronto er ikke på toppen og venter kun på dommen men har fået lov at låne en dejlig pony nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hvis ellers lille.. |
|
|
... vallo mand er klar kommer jeg gerne næste gang. Jeg bor jo lige ved siden af så det tager mig vel 20 min at ride ned til stranden ved Bisserup:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for sent |
|
|
øv, hvorfor læser jeg altid sådan noget for sent  Jeg vil gerne med på juleturen, hvis jeg kan. Det lyder rigtig hyggeligt. Sidste år var tabasco og jeg ude og ride på bisserup strand juleaften. det var skønt. :-) Maria
Skimmel Welsh ponyvallak. 116 i stg 7 år sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi prøver bare igen en anden dag |
|
|
Hej Maria Ja man kan jo altid være uheldig.  Men vi syntes selv at det var så stor en succe, at vi vil gentage den hyggelige tur, og meget gerne inden jul. SÅ ALLE HOLD ØJNE OG ØRE ÅBNE. Og fortæl det gerne til nogen i kender...  Vi skal nok ligge det ind her når vi har fundet en dato... I kunne måske også skriv hvilke dato i kan på, og så kunne vi jo finde frem til en dag i fællesskab. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Maria! |
|
|
tar´jeg helt fejl... eller er du vores super pæd.studerende fra Anemones vuggestue tid i sandved børnegård? hvor kunne det være sjovt at mødes med dig til hest. Vi må da vist se at finde en ny dag at samles på? - og iøvrigt dejlige billeder af din heste flok! Også en hilsen til alle jer andre der har skrevet, håber at vi når at mødes på en tur inden jul. k.h. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ganske rigtigt |
|
|
Hej Tina. Jamen hvor sjovt! Jo du har ganske ret det er mig som var pæd. stud. i Anemones vuggestue. Ja vi må mødes til hest. Jeg er med på en hyggelig ridetur inden jul, så skal jeg nok prøve at holde øje her på tråden. K.h Maria
Skimmel Welsh ponyvallak. 116 i stg 7 år sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan... |
|
|
... plejer tempoet at være på jeres tur? Jeg har en hest under genoptræning så pt. er det kun skridt og lidt trav vi er oppe i. Men hvad med evt. at ride i Rude skov? Den er jo genial:) Og der er jo en stor parkeringsplads hvor man kan holde på Næstved Landevej... Jeg rider ofte i Rude skov og hvis nogen har lyst til en tur kan i bare skrive. Hvis det er kan folk evt. bare holde hjemme hos mig:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina-tossen |
|
|
Ja jeg var også med på ovenstående tur og jeg kan fortælle at det gik ganske stille og roligt. Hele turen foregik i skridt og det var super hyggeligt. Vi red mest i skoven, men var også nede en tur i vandet på stranden. Vi var alt fra stor hest på 178 til lillebitte pony, med lille pige på. Så kom endelig næste gang der bliver arrangeret. 
-Anja- Nu med den grå fjordhest Figgo www.nybolig.dk Hulhøjvej 13 - Forlev - 4241 Vemmelev - sagsnr. 3160205
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Maria! |
|
|
jeg syntes jo nok, der var noget der virkede bekendt, så må vi jo se at finde en dato. Tina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tina Tossen! |
|
|
Som Anja beskriver, foregik vores tur i meget roligt tempo, hvilket det ofte bliver når vi er så blandet en rytter-skare. Det har dog på andre ture været sådan at vi deler os lidt op, hvis der er nogen der gerne vil ride lidt mere frisk til, men vi aftaler jo bare tempoet. Jeg vil da rigtig gerne møde dig og ride en tur sammen med dig. vi er tit nogle stykker der rider sammen i weekender samt onsdage og fredage. indimellem er der ungheste med eller vi har vores børn med,som kræver at vi tager hensyn til hinanden, så det skulle ikke være et problem at finde et passende tempo for din hest. Og så bliver jeg lige nød til at stille et dumt spørgsmål,: Rudeskov er det det samme som jeg forbinder med Holsteinborgskov??? jeg har ride kort til Holsteinborg skov + et gæste kort. men hvis vi alle skal ride en tur sammen skal nogen jo stå for at arrangere ridekort til hele flokken? jeg havde egentlig regnet med at køre til dyrehaven på søndag og følge Hubertusjagten fra heste ryg. men det kan da også være at der er stemning for at ride en lokal tur nu på SØNDAG d.4/11 evt kl. 13.00??? vh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
jeg vil gerne med på tur på søndag... hvis jeg kan låne hest igen..'' så kan jeg måske tage lille pigen med.. vi var ude og køre en lang tur igår, med stop i ridehus, og hun tog det hele så flot. så kunne de små lege lidt
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Toronto er ikke på toppen og venter kun på dommen men har fået lov at låne en dejlig pony nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhh jeg... |
|
|
...ville gerne, men er på job til halv to og inden jeg kommer ud og får sadlet en hest...så er den i alt fald halv tre. Jeg kigger lige med, for at se hvad i finder ud af med skoven, for jeg har ikke noget ridekort dertil. Mon Pernille (Pandora) skal med...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha lyder godt |
|
|
MEN  Skal til Faxe og se Andreas Helgstrand undervise..  Ville ellers være dejligt med en tur, skal starte stævne lørdag..  Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej " lille søs" |
|
|
Hvis du kan låne en hest på søndag, er du da velkommen til at tage "lillepigen" med - så de små araberprincesser kan lege. du taler selv med sasha om at låne hest ikke! - eller hvor du nu havde tænkt dig at spørge? -Fenella går jo nok ikke sÅ langt, og slet ikke uden sko. Hvad siger du til Anja´s foreslag om at flytte tidspunktet til kl.15.00? jeg kan godt, har jo fri mandag...og lige et spørgsmål mere, bager du pandekager efter ride turen??? knus fra søs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Anja |
|
|
Jeg er lidt spændt på at høre fra Tina Tossen angående mit spørgsmål om skoven. Hvis det er den skov jeg har ridekort til så er der lukket pga. jagt til engang i nov. man kan dog ringe at spørge den pågældende dag, om der er jagt i skoven. Jeg mener at det koster 50,- at få et dagskort til Holsteingorgskov. Jeg har ikke nået at tale med Pernille endnu, men jeg ved, at hun også har ridekort + gæstekort til Holsteinborg. Nu hvor du var hjælper til hende, oppe på store hestedag, skal vi så ikke bare sige til hende, at det er tilbage betaling, at du låner gæste kortet??? Hi Hi... Men vi skal jo først lige høre om vi kan ride derovre på søndag. ellers må vi jo finde en anden rute... k.h Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv louise |
|
|
...det er da surt, vi ikke kan få de tidspunkter til at passe -men du må ha' en god tur til faxe. Du skriver lige når du får tid og lyst til at ride en tur... K.h Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Hej |
| Forfatter:  |
shamar |
| Dato:  |
30-10-2007 20:36 |
|
Hej.. Shamar og jeg vil også gerne med på tur på søndag... Vi kan både kl. 13.00 og 15.00.. Tina, kan jeg evt. låne traileren så Shamar ikke skal gå såååå laaangt;) Men det ser jeg lige på... K.h Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorry det tog... |
|
|
.. lidt tid at svarer men er ikke så meget på nettet lige pt:( Men jo det er Holsteinborgskoven:) Men må lige spørger hvor pokker du kan se at der er lukket pga. jagt for jeg har også skovkort og anede ingenting??? Jeg har da været i skoven de sidste par dage og lufte hunden og manden kører mountainbike derinde. Men jeg har intet læst ved den indgang jeg går ind??? Jeg går ind lige på grænsen til Bisserup... Men ville jo gerne vide det så man ikke bliver skudt næste gang??? Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
jo har fri næste mandag, så kan godt bage pandekager.. men tager ikke den lille med denne gang så. ikke når det bliver så sent.. men gider du ikke sms hendes nr så? må sige du er ved at være dygtig til at skrive på nettet
¤Sara¤.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ang. jagt i skoven |
|
|
Der står på mit ridekort "at mellem 15 okt og 30 nov er det ikke tilladt at ride i skoven p.g.a jagt. men der kan dispenseres ved at få en aftale personligt" Det kan da godt være jeg tar' det lidt for bogstaveligt... derfor er det jo rart at høre om jeres erfaringer. ka' godt forstå du ik vil ha' "et skud for boven"... hi hi. nå pjat til side - min veninde red engang derovre på sin isbuk, og red så og sige lige ind i sådan et jagtfelt der stod med skud klare bøsser, det var vist ikke så behageligt... Men hvis din erfaring er, at de lukker skoven med skilt, så er det jo ikke et problem. Men har du tid til at ride på søndag??? - ville jo gerne møde dig... Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da... |
|
|
jeg har jo en kvik lille søs -der kan lære fra sig!!! Hvis du kommer og spiser lagkage lørdag kan du jo tage hende med der.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æv-kan ikke |
|
|
passer heste i mosen på søndag, (mens de gamle er i jylland og hente ny hest, juhuue) så jeg kan desværre ikke 
Sagde Stine... Stutteri Mosegården Opdræt og salg af fjordheste med prima afstamning. bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser www.mose-gaarden.dk www.mosegaardens-kejser.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja... |
|
|
nå ja... men nu er det jo sådan at pytten er hendes faste støttepyttegog, så inden tud uden ham.. og har nok ikke noget bil til at trække traileren... ellers hvis jeg kan låne jeres fra lørdag, så kan jeg tage dem begge med søndag
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Måtte desværre sige farvel til Toronto sep. 2007. Nu pinto-araber-dulle og welsh-låne-hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så lad gå,da |
|
|
...skal lige på værksted Torsdag - men regner da med den er færdig lørdag, så det burde kunne lade sig gøre. k.h søs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, øv Stine |
|
|
... at du ikke kan komme med os denne gang, altså, for det er da fedt med ny hest, var!! Skriv når du får tid til en ride tur...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anja kan du ikke |
|
|
lige skrive, hvornår du kan svinge dig i sadlen, så vi andre kan gøre os klar så det passer med dig. Vi skal jo afsted så hurtigt som muligt, det bliver jo tidligt mørkt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm hvis det... |
|
|
... er at det står på dit ridekort at der er jagt indtil d. 30. nov så skal vi nok ringe og spørge om der er ledigt på søndag så vi ikke ender med hestebøffer:) Men jeg er nu mest frisk på at mødes tidligt da jeg skal på arbejde om aftenen:( Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige... |
|
|
...skrevet til Pernille...det hele afhænger lidt af hende, da min egen hest jo ikke kan rides endnu. Så jeg skal enten låne en ved Pernille, eller måske naboens fjordhoppe, som min veninde red på sidst. Jeg vender tilbage lidt så snart jeg har talt med Pernille 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så har jeg... |
|
|
...hørt fra Pernille og jeg kan godt låne hest. Jeg kan tidligst være ved Pernille klokken to, måske lidt over og så skal vi ha sadlet hestene op...så klokken tre er nok realistisk, alt efter hvor vi mødes... Kommer du, Tina??? Ringer vi til skoven, eller...du ved...for at finde ud af om vi må være der???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja tror bare man... |
|
|
... kan ringe til skovkontoret de må være der nu. Men kl. 15 er lidt for sent til mig så venter til en dag hvor vi kan ride ved 10-11 tiden:) Men god tur til jer andre:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh hvor ærgerligt... |
|
|
...Tina. Nu skal i altså også bare arrangerer noget tidligere hvis det passer jer bedre...jeg kan jo bare komme med en anden gang. No hard feelings  Jeg følger med, for at se hvad i finder ud af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså hvis det er... |
|
|
... satser jeg på at ride i skoven, ja stort set hver dag nogen dage dog kortere end andre:) Men det er bare om at smide en sms hvis i har tid og har lyst til at ride med (jeg har natarbejde og har fri hver anden uge så kan også sagtens en hverdag). Men jeg vil da prøve at undersøge hvad dage der er jagt i skoven så vi får en IKKE larmende tur:) Men skriv endelig hvis i skulle få lyst, folk er skam også velkomne til at parkere trailere osv hjemme hos mig:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal vi ikke |
|
|
droppe Holsteinborg på søndag??? indtil vi ved mere omkring det med jagten. og så bare ride lokalt i skafterup og omegn, det bliver jo også hurtigt mørkt, så det er begrænset hvorlangt vi kan nå hvis vi beslutter at ride ud kl. 15.00. Det er selvfølgelig rigtig øv at vi ikke får dig med Tina, jeg vil jo rigtig gerne møde sådan en navnesøster... jeg har fri man, ons og fredag i næste uge måske kunne vi finde en formiddag at mødes der(fredag kan jeg nok først omkring kl 12.00) næste gang vi arrangere ridetur i weekenden må vi prøve at finde en formiddag. jeg har indtryk af at vi er mange der gerne vil af sted inden middag. for at få passet det ind med børn o.l. N.B Har lige forsøgt at ringe godskontoret op fik ikke fat i nogen. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaa... |
|
|
tager nok ikke nogen heste med hvis det bliver så sent så.. Vil gerne undgå at køre i alt for meget mørke
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Måtte desværre sige farvel til Toronto sep. 2007. Nu pinto-araber-dulle og welsh-låne-hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så kom mandag |
|
|
ja det når nok at blive halv mørkt, det er en sur tid vi går imøde. kan du ikke komme en tur med dem på mandag istedet. har du iøvrigt lånt en hest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
nej mandag går ikke.. for Sabina skal jo med hvis pyrus skal.. ellers må det jo bare blive en anden gang. næ har ikke spurgt endnu
¤Sara¤.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bisserup--- skafterup ?? |
|
|
Hej =)
Min forlovede og jeg, regner stærkt med at vi flytter til Skafterup her på et tidspunkt (Er ved at købe grund) Men skal lige høre hvordan det er med opstaldningsmuligheder i området?
Det har godt ikke så meget med jeres tur at gøre, som ellers lyder vildt hyggeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opstalding |
|
|
der er i hver fald fleres steder i skafterup hvor de har hest (og sikkert også mulighed for opstalding) men vi har også 3 km væk i tornemark. se hjemmeside i signaturen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor spændende |
|
|
nye naboer... det lyder da hyggeligt. jo da, vi er efterhånden en del i skafterup og omegn der holder hest. det bliver nok ikke lige hos mig medhensyn til opstaldning, (hvormange regner du med at skulle have opstaldet???) men det bliver da fedt hvis vi kan få endnu en rytter med i flokken. du er da velkommen til at komme og ride en tur med os, så du kan se os lidt an inden du flytter hertil. m.r.h Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Laban 007 |
|
|
Hvor hyggeligt med flere ryttere her på egnen. Skal lige høre om det er jer der har delt løbeseddeler rundt her ude ang. at I søger en byggegrund...  Vi har snakket om at vi måske ville leje nogle bokse ud, men det afhænger lige af at vi kommer af med nogle af hypperne først...  Men vi må jo tilstå at vi har formange til os selv... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
|
|
...at i skal arrangerer turen lidt tidligere søndag, så i kan nå det hele inden det bliver mørkt og så tager jeg bare med en anden gang, hvor jeg ikke skal arbejde hele dagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plider Plader |
|
|
Anja selvfølgelig skal du med.  Jeg sørger bare for at hesten er sadlet når du kommer her. Er det ok for dig at låne den samme som sidst??? Og skulle det være sådan at de andre vælger at ride før, så kommer du bare alligevel, og sååå rider vi bare sammen. Jeg har nemlig ik mulighed for at få passet børnene før til den tid... Knus & Kram
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
|
|
...holder vi aftalen, jeg rider heroppe fra Skafterup ca. kl.14.00. så er klokken nok omkring halv, hvis jeg skridter ud til pernille. Der står hun med hestene klar, og du kan hoppe lige i sadlen. jeg har en ryttet mere med og lene skal lige finde ud af om hun køre ud til Pernille eller om hun følges med mig og den anden lene. så ved jeg ikke med dig "lille søs" og Sabina hvad i har fundet ud af?? men i gir' lige en lyd når i ved noget' ik'!! k.h Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super... |
|
|
...jamen så vil jeg glæder mig til en ridetur på søndag, efter arbejde. Bell er fin nok med mig...nu kender jeg hende jo lidt  Så må Michell vente til en anden gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torben |
|
|
...Rider også med på søndag...  Så kan du Anja jo også lige hilse på ham... jeg har spurgt om du må låne Michelle lidt, og det siger han god for... MEN På søndag rider du Bell, så kan du jo selv aftale med Torben ang. flordbollen...  Knus & Kram
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søndagsturen |
|
|
gik fint, vi var heldige med vejret igen, i højt solskin, i det flotte november landskab red 10 forventnings fulde heste & ryttere afsted. Efter vi havde skridtet hestene varme, valgte vi at dele os op i 2 hold, så der også kunne rides i et lidt mere frisk tempo. vi mødtes ind imellem,og tog skridt pauserne sammen og dem der syntes,havde så mulighed for at slutte sig til skridt holdet igen og omvendt.  Med rytter hilsen Tina & Gaross
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der ingen tur i... |
|
|
...weekenden??? Faktisk aner jeg heller ikke hvad vejr de har lovet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| givet op |
|
|
Hej.. jeg må indrømme jeg har givet op på denne tråd.. vil i hjælpe... Jeg bor ved Boeslunde (7 km udefor skælskør), og min baby og jeg vil gerne med ud og ride...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| he he... |
|
|
...hvad vil du vide??? Skriv eventuelt i en privat besked. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi kan da... |
|
|
altid arrangere en tur. hvad tid havde du tænkt dig Anja. Jeg går ud fra det bliver søndag. det er jo lidt sent nu, at begynde at få noget op at stå. men jeg regner da også med at lufte Gaross en tur i eftermiddag. det bliver nok ved to tiden, så hvis du eller andre er interesseret i at ride med i dag så kan vi bare mødes i skoven kl. 14.00. -men skriv lige ang. i morgen. Det kan være vi skal oprette en ny tråd? -så kan folk nok bedre følge med. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny tråd |
|
|
Hej Tina. Jeg tror det vil være en rigtig god idé med en ny tråd. Denne er efterhånden ved at være rimelig uoverskuelig . Jeg skal først møde kl. 13.00 hele den komne uge, så hvis nogen ville være frisk på en tidlig formiddagstur siger i bare til. :-) Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej maria! |
|
|
Jeg er da frisk, jeg kan ride tirsdag,onsdag og fredag formiddag. Du siger bare hvornår du er her, så følger jeg trop. laver lige en ny tråd med hensyn til i morgen søndag. v.h Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|