Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Klassisk dressur kursus med Anja Beran
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 10:58

Klassisk dressur kursus med Anja Beran - 1 plads med hest tilbage !

D. 29 og 30 September er vi så heldige at få besøg af Anja Beran som afholder workshop på Langdamsgård i Sabro ved Århus. Det er første gang hun gæster Danmark.

Anja Beran er en anerkendt træner og underviser indenfor klassisk dressur. Hun har sit eget trænings center i Sydtyskland og hun afholder workshops i hele Europa. Hun er kendt for sine meget smukke piaffer og for den ro hvormed hun arbejder med hesten. Læs mere om Anja Beran på www.anjaberan.de

Der er plads til 6 ekvipager, der hver får 4 x en halv times undervisning fordelt over lørdag og søndag. Og der er kun 1 heste plads tilbage. Det koster 1800 kr for hele workshoppen der indeholder 4 x en halv times undervisning, morgenmad og frokost. Derudover mulighed for at blive filmet.

Du kan få din hest opstaldet for 200 kr. for hele weekenden i box incl halm.

Hvis du hellere vil deltage i workshoppen som tilskuer, koster dette 200 kr. per dag.

Undervisningen foregår på engelsk.

Kontakt : Annette Klausen på 40385268 eller ank@tcelectronic.com for yderligere information eller tilmeldning.

0
0
Svar på denne tråd

Kørselsmulighed
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 12:45

Hejsa

Tanja og Morten kører fra Amager til Sabro og kan have 2-3 stykker mere med i bilen, hvis der er nogen der kunne tænke sig en samkørselsordning :-)

Skriv til mig så kæder jeg jer sammen med Tanja og Morten!

Annette ank@tcelectronic.com

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan gik det egentlig?
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 11:56

Jeg kunne ikke selv - men ville frygtelig gerne have været med. Anja Beran lyder som et godt bekendtskab og en man kan lære meget fra.

Har I aftalt opfælgningskurser - så vil jeg gerne have besked.

Gik kurset godt?

Var der mange deltager?

Hygge fra mig...

HUSK vi holder kursus med Rodrigo Matos her d. 19-22 oktober i Ganløse. Se mere på min hjemmeside: www.lusitano.dk

Mvh. Eva - IberiskeHeste

Puro Sangue Lusitano, (den sjældne bror til P.R.E.) portugals nationale race.

Avlet og trænet i 400 år efter stolte portugisiske ridetraditioner.

www.lusitano.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvordan bygges dette kursus op
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 15:48

det på egelund...? er det også med ridning flere gange på en dag og hvordan ligge teorien?

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Dem der vil frem rider DV

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider