|
|
| tøseaften |
|
|
hej efter en vel overstået tøseaften i går, fandt vi ud af at den næste vil blive holdt fredag den 12 oktober kl 18.30 hos gitte ved hobro. Alle er velkommen og det er en aften bare med hygge og spisning, tilmeld jer i god tid da der skal beregnes mad hilsen helen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Ja, Tanja og jeg kommer ihf  Så indtil videre bliver vi 5  Ville være fedt, hvis der kom flere med, denne gang, selvom det også har været super hygge, de sidste to gange!
Mvh. Lykke Lykkelig ejer af: I'm Gold And Dangerous "If it's not a walker, it's just a horse" Tennessee Walking Horse Tilbydes: Portrættegninger af din hest eller yndlingshest laves Tegninger og hest kan ses i
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej nu håber |
|
|
hej jeg har sendt beskeder til dem der havde bedt om det så nu får vi at se om der kommer flere det håber jeg da, hilsen helen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg skal lige forhøre mig på arbejdet om der er mulighed for jeg kan få en 8-15 vagt den dag, for så vil jeg gerne .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja som Helen skriver, bliver det næste gang holdt hos mig. og alle er velkommen, bare i giver besked i forvejen så jeg kan begregne mad. Min adresse er : Sønderkærvej 5 9550 Mariager Vi håber på at se en masse nye menesker, det plejer at vare kanon hyggeligt 
Hilsen Gitte Sønderkærgaard Der er ikke noget så skøn som fjordheste  Se min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg kan se jeg skal arbejde frem til kl. 18 den dag, men krak siger der er ca. 11km ud til dig fra Super Best, så jeg skulle jo i realiteten sagtens kunne nå det.
Hvornår er det sidste udkald for tilmelding?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alder ca. |
| Forfatter:  |
Kimse »Sylvester« |
| Dato:  |
13-09-2007 15:57 |
|
Hvor gamle er folk ca. til sådan her et arrangement ?
MvH Kimse Man bliver aldrig for stor til en shetlænder. Sylvester - Vi 2 skal ride mod solnedgangen sammen! Sylvester er den bedste !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| folks alder |
|
|
alderen svinger fra ca 22 og opefter men folk der yngre og ældre er meget velkommen da det jo ikke er vores alder der er vigtig men det hyggelige samvær. med hensyn til tilmelding bør det ske senest et par dage før da der skal beregnes mad hilsen helen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe--- |
|
|
Alderen svinger fra 20 og opefter  Men som de andre siger, så ser vi da gerne nogle yngre! Vil være super skønt at se nogle flere hoveder! Og Helen - Wuuuw, så kan I også se vores heste nu!  Burde man ikke sætte en fast dato for, hvornår sidste tilmeldingsfrist er?
Mvh. Lykke Lykkelig ejer af: I'm Gold And Dangerous "If it's not a walker, it's just a horse" Tennessee Walking Horse Tilbydes: Portrættegninger af din hest eller yndlingshest laves Tegninger og hest kan ses i
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det blir |
|
|
hej lykke ja det bliver spændende at se jeres heste, og jo det burde man nok men det synes jeg gitte skal bestemme da det er hos hende næste gang hilsen helen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilmelding |
|
|
Vi kan jo bare sige at sidste tilmelding er onsdagen før. Det må så blive den 10 oktober, så kan jeg nå at få handlet lidt ind.
Hilsen Gitte Sønderkærgaard Der er ikke noget så skøn som fjordheste  fjordhest hingste føl fra i år sælges Shetlænder vallak på 1 år sælges Se min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Er der vikelig ikke flere der har lyst til at komme og få en hyggelig aften med masser af heste snak 
Hilsen Gitte Sønderkærgaard Der er ikke noget så skøn som fjordheste  fjordhest hingste føl fra i år sælges Shetlænder vallak på 1 år sælges Se min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej gitte |
|
|
ja mig og min søster kommer ihvert fald,men gi det lidt tid der er jo lidt tid endnu til sidste tilmelding, men vi må håbe og krydse fingre hilsen helen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder da hyggeligt |
|
|
Det kunne være det også var noget for mig??? jeg har været landmand i mange år, der er desværre ikke så mangé tøser der... det kan man godt mangle... hvor var det henne det blev holdt???
der findes kun få levende engle heldigt at jeg har 3 af dem >o< In memery of.....Chamgema....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Laynie ♣Lotus♣ |
|
|
Du er da meget velkommen  Det bliver holdt ude hos mig, jeg bor : Sønderkærvej 5 9550 mariager. Det er ca 8-10 km fra Hobro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ville gerne komme, men har desværre andre planer men vil da gerne komme næste gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|