Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Dennis Holst hos JPSR / D2
Forfatter: 
Dato:  03-09-2007 22:27

I weekenden d. 6-7. oktober gæster Dennis Holst Barrington Jægerspris Sportsrideklub som ligger på Mejerigaarden mellem Skibby og Jægerspris/Fr. sund.

Dressurkurset afholdes over 2 dage og man har 30 min. hver dag. Det koster kr. 700,- + kr. 50,- til brug af faciliteter.

Kurset afholdes enten udendørs på 20x60 dressurbanen eller indendørs i 20x40 ridehuset hvis vejret ikke viser sig fra sin gode side.

Der vil også være mulighed for at komme forbi og få lidt kigge-inspiration - det er naturligvis gratis.

Se mere om kurset her; http://www.jpsr.dk/index.php3?m=46

Venlig Hilsen

Alice

Jægerspris Sportsrideklub, og man kan altid se mere på www.jpsr.dk

0
0
Svar på denne tråd

HJÆLP - Vi mangler én deltager
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 22:22

HJÆLP - Vi mangler én deltager...

Vi har fået 9 tilmeldinger (og der skal være min. 8), men jeg har desværre fået 2 afbud (halt hest og én som desværre ikke kan læsses alligevel:-(

Så i håb om at der er en (eller mange) Dennis-FANS som vil ride med på kurset, så er der 2 tilmeldte som vil sætte stor pris på dette for ikke at skulle betale for kursus som de ikke kan komme til.

SMS til mig, Alice på 2090 4888, vi starter kl. 9 og jeg kan godt rykke rundt i tiderne...

Venlig Hilsen

Alice

Jægerspris Sportsrideklub, og man kan altid se mere på www.jpsr.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider