|
|
| KÆMPE SHOW.. OVER 100 TINKERE SAML |
| Forfatter:  |
tinkergaarden |
| Dato:  |
01-09-2007 12:40 |
|
Den Hollandske moderstambog for Tinkere, (NSvT) afholder d. 15 sept. et kæmpe arrangement. Kåring samt dysten om at blive Champion of the year... Der er i øjeblikket tilskrevet over 100 tinkere, og for en tinkerelsker, bliver det som at komme i "wonderland".. Det sker i Lunteren.. HER De nieuwe Heuvel Om morgenen, er der Normal kåring for føl, 1-2-3 års, samt hopper og vallakker.. de Tinkere der kåres der, vil få 1-2-3 premieringer.. Om aftenen, samles alle de der er blevet kåret i 2007, med 1 premium (dog ingen føl) for at dyste om at blive : "National Vanner champion", og "National Cob Champion", og "National Grai Champion" of the year 2007 Dette er noget man burde opleve..!!! dybt profesionelt.. (Drumshambo 1. premium Vanner Hingst...)  håber vi ses...  Andre der har lyst til at ta med???
TINKERGAARDEN ******** Hjemmeside **3 smukke dejlige tinkerplage sælges ** med rødt pas. 2 hopper og en Hingsteplag The truth will always be stronger than a lie...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
tinkergaarden |
01-09-2007 13:30 |
|
Lige lidt billeder af nogle af de Tinkere der skal dyste om Champions titlen..    
TINKERGAARDEN ******** Hjemmeside **3 smukke dejlige tinkerplage sælges ** med rødt pas. 2 hopper og en Hingsteplag The truth will always be stronger than a lie...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil gerne |
|
|
med , men jeg har ingen pas  det ville være rigtig skønt at komme med ned og se disse dyr og deres kåring.
MVH.Berit De Dagda står til rådighed for bedækning se mere på WWW.jlt-tinkere.dk Søges Dansk/svensk gårdhund til svigermor vil få det som blommen i et æg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *** |
tinkergaarden |
01-09-2007 18:12 |
|
jeg håber også det flasker sig, så jeg kan komme med..!!! Jeg kan bare huske sidst vi var der nede, med vores egen hingst, til Hingsteshowet... Jeg var så overrasket over den proffesionalisme, der er..! Det er noget man skal se, og især hvis man vil avle lidt typefast, (som vi vil...) den store tunge Tinker, kaldet Vanner.. og lære at forstå og se hvordan de deler typerne op... Jeg glæder mig ihvertfald!! Det kunne være skønt, hvis der var andre der, tog med..ss.. Berit.. øv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holland |
Tinkerheste |
02-09-2007 01:02 |
|
Lola : Alt er klart her, overnatning - færgebillet er bestilt, manden har tjekket bilen, så vi kører d. 14 om morgenen afsted til Lunteren NL Du hopper bare med på vognen, der er plads.  Berit : Du kan godt nå at få lavet pas, men hva med skolen ???Den skal jo passes ik. Chaos : Det er i Holland 
Rigtige ryttere rider langt - rigtig langt Variant 1200 h 1.5 hestetrailer tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa |
Trinec *Tc-Photo* |
02-09-2007 06:46 |
|
UH UH UH NAM NAM NAM... Næste gang siger du bare til noget før... så er jeg med... Trine Ps Kan også funger som heste passer hihihi 
Fotograf Trine Christensen PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen Pretty Lace Vision Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail! www.trine-christensen.dk Fotografering Tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du er en perle Kirsten.. som altid ! |
tinkergaarden |
02-09-2007 11:49 |
|
og Trine, det kan du tro, det skal jeg nok.. Jeg har en side på min hjemmeside, der hedder "NSvT", og så snart jeg ved, programmet for næste år, så bliver den opdateret.. Det kunne være herligt, at vi var mange der tog ned og svælgede os i Tinker, og show, osv.. Jeg kan ikke sige det nok, men det er noget der skal opleves !!!.. Jeg ved at Svensk Tinkerforening, samler en masse, og tager der ned hvert år... Ja der kommer jo avlere fra det meste af Tinkerverdnen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gør det |
|
|
så er vi med her fra både john og jeg 
MVH.Berit De Dagda står til rådighed for bedækning se mere på WWW.jlt-tinkere.dk Søges Dansk/svensk gårdhund til svigermor vil få det som blommen i et æg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jahhh... |
tinkergaarden |
02-09-2007 13:33 |
|
det lyder bare lækkert!!!...  Det bliver jo nok som i år, at de afholder sidste kåring, og så samles alle dem der har fået 1. premium det år, og dyster om årets champ. i de 3 typer Vanner, Cob, og Grai.. Meen ej at forglemme, er der jo det store hingsteshow, i påsken.. Det er jo oz en stor begivenhed.. ha ha ha... vi må ta der ned af flere omgange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey... |
Tinkerheste |
02-09-2007 20:03 |
|
Lige hjemvendt fra St.Hestedag, det var kanont, men det kommer på en anden tråd sss Berit. Hold da op, det lyder godt, glæder mig allerede. Men nu skal jeg jo lige afsted, her lige om lidt først, det bliver bare så godt, hvor Sabina og jeg glæder os. Der skal nok komme mange billeder, og film om vores tur senere.
Rigtige ryttere rider langt - rigtig langt Variant 1200 h 1.5 hestetrailer tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder godt... |
|
|
Det lyder som en rigtig god oplevelse -men en rigtig dårlig weekend for mig Men hvor kunne det være sjovt at tage ned og se på et par af de skønne dyr en anden gang!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holland |
Tinkerheste |
05-09-2007 10:03 |
|
Gry : Jeg kører fredag morgen. Du er velkommen til at "hoppe" med på vognen 
Rigtige ryttere rider langt - rigtig langt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fristende!! |
|
|
Nej hvor kunne det være fedt! -men jeg har en lillesøster der nok bliver lidt negativ hvis jeg dropper hendes fødselsdag for at kigge heste  En anden gang er jeg frisk!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ville |
camillap |
12-09-2007 19:05 |
|
bare være SÅ fedt. jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået lola. jeg syntes vi skal lave det som et arrangement, endten til næste år eller allerede når der er kåring i påsken, der må være flere dtf medlemmer der har løst til at komme på sådan en tur. iiih hvor ville jeg altså bare gerne med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder! |
|
|
Ja, jeg håber da, at nogen af jer der skal afsted tænker lidt på os der må blive hjemme og får taget lidt billeder (så vi rigtig kan være misundelige  ) og sætter dem herind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
tinkergaarden |
13-09-2007 21:02 |
|
Hej Camilla Jeg kom ikke afsted, da min søster, desværre lige er død, og vi skal til begravelse.. Men jeg har lige hørt fra Kirsten, og det er bare så godt så godt, hun bor tæt ved, og allerede nu, er Tinkerne begyndt at indfinde sig.. og hun skal nok ta en masse billeder og film.. det er så dejligt, at hun har en god tur... glæder mig så meget til at høre mere.. ang. at ta en bustur der ned til næste år, eks påske, den er jeg helt med på!!, syntes at vi skal prøve at få et arrangement op på Dtf`s hjemmeside eks.. men det er jo svært, der er både hingsteshowet om foråret, og den her årlige slut "premium" kåring.. måske vi kunne prøve begge.. når jeg er lidt mere over alt mit private, så ser jeg på det!! ss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjemme igen |
Tinkerheste |
16-09-2007 22:41 |
|
Ja!! så er Sabina og jeg kommet hjem, fra en skøn skøn tur til Holland. Det var bare en ubeskrivelig oplevelse, at se alle de smukke Tinker  Vi har filmet og filmet og taget ca 500 billeder, såååå de skal kikkes igennem nu. Og det er da helt klart, vi skal afsted igen igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder nuuu... |
tinkergaarden |
17-09-2007 10:12 |
|
Kirsten... Laver du ikke en tråd under opslag og billeder??? vil så gerne se billeder af de tinkere fra NSvT  vil så gerne se hvad NSvT har at byde på nu da jeg ikke kom med.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
Tinkerheste |
18-09-2007 08:04 |
|
Tjaaa der er jo nok ingen nye for dig Lola eller Berit i har jo set næsten alle billederne Meeen jeg har et par gode film, kan i tro. For andre der skulle have interesse, så har jeg lavet et album på heste-dyregalleriet, kik lige ik,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kirsten... |
camillap |
19-09-2007 10:45 |
|
kan du ikke lige smide te link ind til de billeder/film, 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ups det glemte jeg |
Tinkerheste |
19-09-2007 12:23 |
|
Sorry camilla men her kommer det så : www.heste.dyregalleri.dk derefter søg på tinkerheste Q Der er billeder og 2 små vidioklip, filmen er på DVD, så den må du se næste gang jeg kommer til Berit ik .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øvøvøvøvøvøvøv |
camillap |
19-09-2007 15:16 |
|
kan ikke få det til at virke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm |
Tinkerheste |
25-09-2007 01:02 |
|
Mange tak Britt altid rart med lidt hjælp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|