|
|
| chat/arb weekend hos mulle |
|
|
hej alle chattere.
flere har efterlyst en hyggelig weekend hos mulle igen, men da mulle drukner i projekter fik jeg den ide at de ting kan kombineres.
så weekenden den 13-14 august holder vi træf igen.
planen er at vi gør som sidst og jensen står for maden og bokse og hytter er efter først til mølle som sidst.
eneste ændring er at om formiddagen gir vi mulle en hjælpende hånd med hendes projekter som tak for at hun lægger sted til vores træf gratis. om eftermiddagen bliver der så hygge og ridning og om aften ja så går det jo nok som sidst med masser af rå hygge.
så kom frisk kom glad, ud af busken og meld dig til en kanon hyggelig weekend med højt humør og glade mennesker
meld dig til her i tråden og husk at skriv om du skal ha soveplads og boks.
Hilsen Christina
American Quarter Horses for life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RETTELSE |
|
|
det er ikke i august, men i oktober.
sorry fejlen
Hilsen Christina
American Quarter Horses for life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs.. |
| Forfatter:  |
Trymur |
| Dato:  |
18-08-2007 14:42 |
|
hejsa søde hvor lyder det hyggeligt, siger det lige til de andre  vi ses jo nok snart
MVH Line ......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hm... det kunne da være hyggeligt! Tjekker lige kalenderen og ser om der ikke skulle være hul til en tur til Jensens Cowhouse 
HESTETRÆF VED DALMOSE (4261) 4. WEEKEND I AUGUST. TJEK www.heste-nettet.dk/lodge/139390/
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan vi ikke |
|
|
Kan vi ikke få et par tip omkring hvad slags evner der er brug for? Så vi ikke ender med 10 mand der kun kan grave huller, men det der er brug for er 1 mand til at grave og 9 til at slå søm i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Howdy ALLE chattere.. |
|
|
.. Uanset evner og tommelfingre er der altid noget nogen kan...  lige præsis hvad der skal laves, eller hvad der mangler til den tid, det kan jeg ikk lige svarre på.. men det grønne gror jo hele tiden og skal holdes nede.. der mangler altid lidt maling hist og pist, mødingspladsen er ikk malet og ja et par huller kan det nok også blive til, for den ny transit-fold er heller ikk lavet i nu og padock skal der laves omme bag ved og hvis det er efterår nok er der også et par træer der skal plantes og hvem ved måske er det vejr og tid, til at begynde på den nye cowboyracer/militery-bane... Og Krølle, vores egen hjemmefotograf vil sikkert gerne ha nogle fif til sit ny kamera, billed programmer osv...og hestemøg, det har vi jo altid rigeligt af.. Der mangler forresten også en dørkarm i den ene stald og der er nok også nogle skruer løse her og der...  Når jeg er så arbejdsbegærlig er det for det, at fra at være et træningssted, prøver vi at lave CowHouse om til en permanent hestepension (rideskole)og skal der heste og flere folk i stalden er der jo nogle ting der skal være i orden inden vinter og så er der en masse andre ting der skal laves om eller nyt, så vi stadig kan fortsætte med at holde træf, træning, fester osv.. Rom blev jo ikk bygget på en dag... men vi kan da gøre et godt forsøg.  Mad prisen bliver ligesom sidst, men det bliver nok ikk grill.. Jensen står overordnet for maden, men stadig, alle hjælper alle. Det var kanon hygligt sidst og jeg tror ikk det bliver mindre hygligt denne gang..de der har lyst kan jo ankomme fredag til lidt fællesridning i skuret.  LOVE TO SEE YOU ALL  www.123hjemmeside.dk/cowhouse ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grønne fingre |
|
|
Jamen jeg har jo da 10 grønne fingre at bidrage med... Ved ikke lige om jeg kan hele den weekend endnu - det må vi lige se når tiden nærmer sig - men tænkte på om der er brug for det tungere skyts?? Såsom sådan en?  Nogen rødder der skal op og nogle huller der skal graves??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håber min hyps |
|
|
er klar igen til den tid, så må jeg se om jeg kan få arrangeret børnepasning, og så er jeg klar, glæder mig allerede mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chat træf.. |
Elsker Katla |
23-08-2007 10:47 |
|
iih, hvor ville jeg gerne med, hvis ik' det lå såå langt væk  Men mon ikke jeg kunne få skrabet nogle penge sammen og tage med ?  Var ikke med til det sidste træf, men jeg er jo lidt afhængig af chatten, så mon ik' man skulle møde dem man skriver med ?  Jeg vil i hvert fald lige finde ud af om jeg kan. Jeg skal jo også til træf i denne weekend, så jeg ved ikke om jeg også må komme med til jeres træf. Men hvor vil jeg altså bare mega meget gerne med.
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hansen er min |
|
|
Husk nu Mulle at Hansen er min når jeg er på matriklen - ikke noget med at låne ham så meget ud at jeg ikke får lidt seriøs "hygge med en belgier"-tid sammen med ham 
Træt af konkurrencesport? Rid jagt! Mangler du opstaldning ved Esbjerg? - send en PB Støt en god sag: kig ind på http://www.politihesten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| træf... |
|
|
ihh hvor lyder det hyggeligt.. men desværre ser jeg ud til at stå i samme situation som Katla. Jeg var ikke med til det sidste gang af samme grunde  Cowhouse ligger desværre langt fra Aalborg. og hesten kan ikke transporteres derned  Men så må jeg jo se om det er muligt at komme derned på anden måde.. og med uden hest  Med vil jeg i hvert fald gerne, hvis det er muligt? Chatter jo også en del, men er desværre kun en lille brøkdel af jer jeg har mødt IRL.. så jeg har noget at skulle have indhentet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ Uden hest.. |
|
|
.. er i også velkomne og en ridetur på en eller anden kødscooter her fra huset, skulle nok kunne lade sig gøre..  Klik ind på.. www.123hjemmeside.dk/cowhouse og se hvad i roder jer ud i.. tihi... ha ha...ho ho... puhaaa... ¤¤¤ SEE YOU ALL ¤¤¤ ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CHAT-TRÆF HERE I COME! |
Elsker Katla |
12-09-2007 22:04 |
|
JEG HAR ENDELIG FÅET LOV AF MINE FORÆLDRE AT KOMME MED TIL JERES CHAT-TRÆF. UUH, HVOR JEG GLÆDER MIG. DET BLIVER FEDT AT MØDE JER  VI SES FOLKENS 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øvvv |
annezafir |
13-09-2007 08:22 |
|
øv ja skal arbejde i den weekend ... men vil prøve om jeg ik kan få den byttet, vil rigtigt gerne være med til at gi en ekstra hånd, men det bliver uden hest, i første omgang tror jeg...  skriver når jeg ved nået mere. knusss anne sophie
breeding stok two spot ice friser hoppe til salg. se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor ?? |
Elsker Katla |
13-09-2007 17:07 |
|
Hvilken by bliver træffet afholdt i ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah.. |
lestat |
13-09-2007 17:14 |
|
Lyder hamrende hyggeligt.. Jeg skal lige have tjekket kalender og mulighed for pasning af resten af dyrene.. Men lykkes det, vil jeg da dukke op med mand og to krikker, skal bare lige vurdere hvilke to...
Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!! Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed . Afkom kan ses for 2006 og 2007... Cremellohoppeplag sælges, tjek min præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvor bliver det afholdt henne? |
Elsker Katla |
13-09-2007 17:55 |
|
Jeg har hørt at Jensens Cowhouse ligger i Give.. Er det rigtigt ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yes yes |
|
|
Cowhouse er ved Give - det er nemlig rigtigt - nemt at komme til fra alle kanter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallie *Holm* |
Elsker Katla |
14-09-2007 10:46 |
|
Det var godt.. Jeg kommer jo hele vejen fra sjælland af, for at være med til det her hyggelige træf 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Katla og alle i andre.. |
|
|
.. Vi glæder os til at se, arbejde og hestelege med jer alle... ... ...og ja, Cowhouse ligger midt mellem Give og Billund,der er 10 km begge steder hen.. Katla, du må skrive når toget lander på Give station, så vi kan hente dig, der køre nemlig ingen bus herud.. Vil i se og vide mere om Cowhouse så klik ind på: www.123hjemmeside.dk/cowhouse Hesteboxe udlejes. ¤¤¤ SEE YOU ALL SOON..HerligHesteHilsen Mulle. ¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej MulleA |
Elsker Katla |
18-09-2007 12:54 |
|
- Jeg glæder mig da også til at se dig, og jer andre  Okay.. Jeg sender en sms eller ringer, så jeg "lander" på stationen. Jeg har ikke kigget på rejseplan for den weekend endnu, da jeg lige vil have overstået Aalborg-træffet og besøget hos Mrsheaven først. Vel forståeligt nok ?  Men, Men, Men - Jeg glæder mig mega meget til at se jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Sixpencen |
24-09-2007 18:35 |
|
Jamen så burde man jo lige være et skarn  Hvis ellers jeg kan score din trailer Mulle? eller lokke med dig til transport 
- Lonni & Sixpence - Biggest, The best, better then all the rest... American Paint Horse Nobody's satisfied with being second best
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre.. |
Elsker Katla |
25-09-2007 11:08 |
|
Har fået snakket med mine forældre om dette træf, og min mor påstår at hun ikke har sagt ja til at lade mig tage afsted  Helt ærligt, tænker jeg bare, hun har sagt ja. Men jeg må gerne tage afsted, hvis jeg selv betaler turen derover Så mange penge har jeg da ikke.. Men jeg overvejer at finde ud af om der er nogle fra Sjælland som skal køre derover med bil, for så er jeg villig til at få et lift, hvor personen self. får kørselspenge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ HEY Lonni og Katla... |
|
|
Sefølig Lonni, finder vi ud af noget transport...  og til dig stakkels Katla, så må du ud og samle tomme flasker..  www.123hjemmeside.dk/cowhouse HUSK Køb & Salgsdag på Lørdag. KIK UD  ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere der vil med |
|
|
Det kan da ikke passe at der ikke er flere der vil mødes på cowhouse. Kommer endda med begge mine damer. Find overallen og gummirøjserne frem og kom ud af busken. mvh. Britta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah.. |
lestat |
02-10-2007 11:59 |
|
Det ville ellers have været muligt herfra, men vi har desværre en ombytter med unger, så vi har den ældste af drengene i den weekend.. Øv øv.. Ville ellers gerne have kommet med et par hypper og hilst på jer alle...
Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!! Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed . Afkom kan ses for 2006 og 2007... Cremellohoppeplag sælges, tjek min præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdatering |
|
|
så er det nu jeg gerne vil vide hvor mange der komemr og hvormagne der komemr med hest, så vi har en chance for at vide om mulel har plads  så kom ud af busken  jeg komemr med manden min og 2 heste, såfremt der er plads.
Hilsen
Christina
American Quarter Horses 4 life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ville bare lige sige.. |
|
|
.. at drengebørn er da velkomne... og tyvstart ligeså..  Vejrudsigten lover godt, så om vi er få eller mange, så glæder jeg mig...  Jeg har hørt rygter om en tømmermand... jeg har en dørkarm.. dvs jeg har den sefølig ikk, jeg ønsker mig den...  Jeg har også en manglende tagrende, nå nej den har jeg heller ikk, den blev brugt til noget andet, sidst jeg havde besøg af en tømmermand..skønt ikk.  Men ukrut og store sten der skal flyttes på, det har jeg.. og rod i rideskuret, det har jeg også.. vi har nemlig arvet noget af inventaret fra Tunellen..  .. og et jordbærbed uden planter, jorden var bare for våd, men den er nok tør inden fredag og den tager Britta sig af... Britta og Irene tog jo forskud på "mine" glæder og lavede bedet i den weekend der lige er slut.. En dejlig weekend med høj sol.. Så vi skal nok, uanset selvskabets størelse, få det hugligt..  VEL MØDT. www.123hjemmeside.dk/cowhouse ¤¤¤ HerlighesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Flere problemer ..  øv hvor vil jeg gerne med, men bilen som jeg havde fået lov at låne er røget en smut på værksted :S Derudover skal jeg godtnok arbejde fredag - men det er en detalje som nok kan løses.. ser lige om jeg kan låne mig frem til en ny bil, men tvivler.. det er jo alligevel et stykke at skulle fra Aalborg og ned til jer, så spørgsmålet er, om ejermanden kan leve foruden dyt i en hel weekend.. :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uautoriseret |
|
|
Ja som Mulle vidst efterhånden ved kommer jeg på helt uautoriserede tidspunkter... Men håber da at se et par af jer alligevel - alt efter hvor længe I er der søndag... Give er jo næsten på vejen til Århus 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv og atter øv |
|
|
ser ikke ud til at jeg dukker op denne gang, har ingen barnepige, men hvem ved, der er da tid endnu at få det til at klappe, så kryds fingre for mig mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ Har jeg glemt.. |
|
|
... at skrive...Børn ingen hindring.. BØRN ER VELKOMNE.  Ingen barnepige.. dårlig undskyldning.. ta bare ungerne med..  ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| naja... |
|
|
tag du da kun barnet med, det gør jeg også 
Hilsen
Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvis ellers |
|
|
jeg kan overtale dem, men hvem skal så passe alle vores dyr? måske jeg kan lokke dem med en enkelt dag, må lige se hvad det ender med mvh Naja
Jeg behøver ikke ikke have ambitioner på min datters vegne, hun kan selv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ Tja.. det er jo såå... |
|
|
... Imorgen, eller er det idag, nu er det jo midt om natten.. nå pyt, det er stadig fredag når jeg vågner og til det må jeg sige... spis hjemmefra hvis i kommer fredag... Jensen køre til bageren lørdag morgen og handler til frokosten og aftensmaden.. for vi aner rent faktisk ikk hvor lidt eller mange vi er.. altså må vi improvisere og sætte en pris pr måltid, som nok bliver noget der ligner : Morgenmad 30,- Frokost 40,- Varm aftensmad 60,- Øl/sodavand på dåse 5,- Kaffen er gratis. Vel mødt..  Jeg glæder mig til at se hvem der kommer..  ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre.. |
Elsker Katla |
13-10-2007 00:59 |
|
Jeg kommer desværre ikke forbi og siger "hej"  - I sidste øjeblik fik vi at vide af dem vi skulle besøge i Jylland lørdag, at vi ikke skulle komme alligevel. Jeg blev rasende, for jeg havde glædet mig sådan til at komme forbi Jensens Cowhouse på vejen.. Men det er der jo ikke noget at gøre ved.. I må have et rigtig hyggeligt træf. og jeg glæder mig til at se billeder på søndag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ WAUUU... |
|
|
... SKØNNN weekend, men nøj hvor er jeg træt.. så ingen fortællinger og ingen foto ligenu..  Sov godt, i søde, sjove, chattere... i har slidt mig op.  www.123hjemmeside.dk/cowhouse ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billder billeder billeder |
|
|
Mulle du kan da ikke være træt nu efter sådan en afslppende weekend  Sagde hende som er pakket ind i varmepuder for at få løsnet bare nogen af musklerne igen  Tak for en fantastisk weekend og nøøøj nogle heste du har dig, de kan sågar springe skal jeg ikke lige komme forbi igen en dag og "låne" en enkelt eller to
Med venlig hilsen Anita Spangbo Nu med avlshingsten Saam-a-li Saam-a-li er klar til bedækning igen 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en weekend |
|
|
hold da op en dejlig weekend. da jeg kom hjem igår var det i et dejligt varmt bad og på hovedet i seng, mand jeg var træt *G* men hold da op en dejlig weekend, jeg tror alle lærte lidt af hinanden, og vi fik godt nok prøvet nogen heste, jeg var helt vildt glad over at kunne få lov at prøve saam a li uden sadel, nøøj hvor er han bare sød  jeg er stadig helt vild øm i mine ben af alt det ridning, hold da op... mulle tak for en pragtfuld weekend, med masser af rå hygge og sjov glæder mig til at komem over og vise dig min lille guldhest  knuser til alle for en dejlig weekend
Hilsen
Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ Træt... Jooo.. |
|
|
... men træt på den goe måde...  Måske var det godt nok vi ikk var flere, jeg havde ikke orket at ride flere fremmede heste + mine egne, som alle i andre også red på, mere eller mindre...  Praktisk arbejde blev der ikk meget af, men pyt med det.. vi fik redet og redet og redet og snakket en masse hestesnak.. og så endte det vist også i en ufrivillig slankekur.. frokost fik vi aldrig, hverken lørdag eller søndag og natmaden den udeblev også... en nem weekend for Jensen.. men skal sandheden frem og det ska den jo, så er det vist ingen skade til at vi alle måske har tabt et par kilo..  Bítta (stratego) Dressur. deltog med.. 2 stk Dv hopper Annita (Spangbo) spring. --- 1 stk Araber hingst Christina (Boons) western. --- 1 stk Quarter hoppe Ditte western. --- 1 stk pinto pony hoppe Tina (Mcguire) western. --- 1 stk Paint hingst Mulle. Cirkus tilridning. -- --- 4 stk Dv. Trav-quartere Krølle havde ikk tid til hverken at køre eller ride Hansen, han skulle lave bil og fotografere alle os tøser og alle vores skønne hypser og og og når Krølle lige får tid laver han en cd til Britta så hun kan lægge nogle foto herind.. et eller andet sted.. men se jer omkring.. se også gerne min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/cowhouse Det var en dejlig weekend og jeg lægger gerne hus til igen næste år..  ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|