Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Distancestævnet på Fyn
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 14:19

Jeg opretter lige en tråd om distancestævnet på Fyn for hovedkraften bag, Dianna Pilegård, da hun ikke selv kan komme på HN.

Men hun vil bare lige minde alle om, at fristen for sidste tilmelding er nu her den 11. august 2007. Og selve stævnet d. 25. august.

Der kan læses mere om stævnet i disse to indlæg:

www.heste-nettet.dk/forum/1/1266122/ 1266122

www.heste-nettet.dk/forum/1/1384618/ 1384618

Desuden kan der også læses mere om distanceridning på Diannas egen hjemmeside www.fynsrideforening.webbyen.dk/, hvor der også ligger proportion til stævnet (under kalender).

Håber mange vil tilslutte sig dette fantastiske initiativ :)

KATRINE

.:. MED "DAMP-HESTEN" VALDE .:.

0
0
Svar på denne tråd

On-line igen...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 10:16

Hej folkens.

Efter længere tids computerproblemer er jeg nu endelig online igen - og hvilken glæde!!!

Jeg vil derfor lige takke Katrine, fordi hun gad at lave dette "reminder"-indlæg, og så vil jeg samtidig lige skynde mig at rykke indlægget op, så vi får rigtig mange tilmeldinger til stævnet.

Alt ligger klar. Gode ruter i lækkert terræn, flotte sponsorpræmier, aftaler med masser af entusiastiske hjælpere - så nu mangler vi bare en masse ryttere, som vil være med...

Jeg selv skal være "praktisk gris" dén dag, da jeg er den eneste i klubben med distanceerfaring, så jeg vil være at finde i sekretariatet - øv øv - ville ellers rigtig gerne selv ud at ride, men man kan jo ikke både blæse og have mel i munden.

Jeg glæder mig til dagen...

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

halløj igen...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2007 11:16

Rykker lige indlægget op...

0
0
Svar på denne tråd

Er der ikke flere
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 18:55

som vil starte distance på Fyn ??

Der har igennem de sidste par år været talt om, at der manglede et stævne på Fyn ... men så må I jo også møde op til stævnet og deltage, så Dianna har nogle at lave stævne for

- her kunne der måske være grobund for at stævnet på Fyn kunne blive en gentagelse - måske endda en tradition, men det kræver som sagt nogle deltagere.

Håber at se mange på Fyn den lørdag til distancestævnet

Mvh

Iben

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville så gerne!!!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 18:58

Men syntes distancerne er lidt for lange til min 4 års. Plus jeg er i Amsterdam indtil fredag. Er der mulighed for at låne hest vil jeg gerne. Vil bare ikke byde Bine en distance over 15 efter en uges pause .

Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

Distancerytter i bedste western stil...

0
0
Svar på denne tråd

distance
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 21:30

Der er da også en klasse på kun 6 km, den burde de fleste heste kunne klare. Det er vel ikke mere end man rider på en skovtur...

Håber også for Jer, at der kommer flere tilmeldinger.

Vh Louise

Opstaldning tilbydes v. Ørbæk, gode boxe,20 x 60 m ridebane, masser af foldtid, hø, halm, fodring efter foderplan. Ideelt for fx plag/unghest/pensioneret hest.

0
0
Svar på denne tråd

hov havde da
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 21:38
fået blandet djursland og fyn sammen ,Der kan man se hvor sted kendt jeg er i Danmark Så vil jeg da lige overveje. Kan jo se at der er en 15 km er der evt nogen der vil ride sammen med mig på 15 km ruten? Min makker er blevet drægtig...

Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

Distancerytter i bedste western stil...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 01:34

Maribo: Det er en RIGTIG dårlig undskyldning. Der er også en klasse på 6 og 15 km., og det kan enhver 4 års gå med bind for øjnene - også efter en uges pause - smil. De fleste tilmeldte er i 15 km´s klassen, så hvis ikke du finder nogen at ride sammen med herinde, så kan jeg sandsynligvis hjælpe dig videre. Håber at se dig d. 25. - og naturligvis en hel stak andre entusiastiske distanceryttere...

Hvad med dig, Lennert? Skal du ikke med ud på en lille tur?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider