|
|
| Sommerstævnet med pokalerne |
|
|
Team Dalvangs Sommerstævne D. 4. & 5. august 2007
Lørdag 1. Strigle/flettekonkurrence 2. Tøndeløb (barrel racing) 3. LZ - dressur - skridt * 4. Begynder 1 B * 5. LC1 B 6. LC2 B 7. LB1 B 8. LB2 B (åben) 9. LA1 B (åben) 10. Rosettespringning (A = bom, B = 30 & C = 50) * 11. Pokalspringning (A = bom, B = 30 & C = 50) * 12. Vælg højde (30 - 110 cm.) met. A * 13. Vælg højde (30-110 cm.) met. A * Søndag 14. % ridning 1 (Begynder 1 - LA2) * 15. % ridning 2 (Begynder 1 - LA2) * 16. Bomme met. B0 * 17. 30 cm. Met. B0 * 18. 40 cm. Met. A * 19. 50 cm. Met. Joker (Kostumespringning 20. 60 cm. Met. B1 (Derby) 21. 70 cm. Met. B4 22. 80 cm. Met. A 23. 90 cm. Met. B1 (Derby) (Åben) 24. 100 cm. Met. A (Åben) 25. 110 cm. Met. B4 (Åben) 26. 120 cm. Met. B1 (GP) (Åben)
Generel information
- Tilmelding til: Charlotte Berwald, Svalevej 5, 8370 Hadsten SENEST d. 18. juli (Herefter efteranmeldelse til dobbelt indskud)
- Tilmelding ej på tilmeldingsblanket men bred hvor hestens navn, rytterens navn, adr, tlf.nr, klub samt starter anføres!
- Indskuddet er på 35 kr./klasse (dog 60 kr. for derby, GP og pokalspringning)
- Spørgsmål til Charlotte Berwald på tlf. 25 11 94 91 hvor der også er mulighed for efteranmeldelser
- Efter d. 18. juli er der ikke mulighed for at få pengene retur ved framelding
- MEGET begrænset mulighed for opstaldning i folde eller bokse til 50 kr./hest (medbring selv foder, hø og spande)
- Der er ingen aldersgrænser for ryttere på pony eller regler om max antal starter pr. dag/ekvipage!
- Der kræves ikke stævneudstyr dog bærer alle ridende ridehjelm!
- Det er fuldt tilladt at ride uden sadel under hele stævnet
- I en klasse med min. 5 deltagere vil der være pokal til vinderen, pokalens str. stiger med deltagere i klassen
- Al ridning, ophold osv. er på egen risiko!
- I klasser markeret med * er hjælp tilladt (I %-ridning dog kun i beg. 1 og i vælg højde kun i 30/40 cm.)
Jeg vil så vidt muligt besvare spørgsmålene der måtte komme i tråden! I er naturligvis velkomne til at sende mig en e-mail hvis i vil have propositionerne tilsendt charlotte_berwald@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål |
|
|
Må der rides med hackemor i dressur programmerne? Hvis ja Hvilke? På forhånd tak.
Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk Opstaldning tilbydes i Fårvang kig på vores hjemmeside for mere info. Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes i Fårvang eller Tilst efter aftale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdsældæslælsd |
|
|
Og hvem må komme ? 
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
10-06-2007 20:57 |
|
afholdes det i jylland?
Isabella © Med superspringeren Amadeus ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hephey |
|
|
er det tilladt med trækker i de mindste klasser?
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Må man gerne starte spring 40 cm og så 80 cm på samme hest?
Mvh. Mia-musen ~~Lyngholts Frida~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar på spørgsmål |
|
|
Ja der må gerne bruges hackamore!! Alle må komme komme, dog skal i starte de klasser i er nået til!! Ja stævnet er i Jylland!! Ja det er tilladt med trækker i LZ, Begynder 1, rosettespringning, pokalspringning, 30 cm. & 40 cm. Ja man må gerne fx starte 30 & 40 cm. på samme hest mede den ene rytter og så i 80 & 90 med en anden rytter  Håber vi ses, og jeg undskylder at propositionerne ser lidt rodede ud men den vile ikke helt som jeg ville da jeg lagde dem ind. I et velkomne til at skrive til mig på charlotte_berwald@hotmail.com for et worddokument med de rigtige propositioner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| utrr kkhlh |
|
|
Hva mener du med at man skal starte de klasser man e rnået til ?
•°..Skrev Frk. Krid°• - Hende med Tessa & Sera © Regndækken til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor snyd |
|
|
det ikke er på fyn. er der slet ikke nogen der vil lave sådan nogen sjove stævner her på fyn?
CAsanova sælges, til godt hjem. godt avls emne. har papir. IC hoppe mave udlånes. avler store føl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej med dig |
Sasha Nielsen ♥Linka-Tico♥ |
11-06-2007 12:45 |
|
Hvor henne i jylland ligger det. hvad er adressen, Må man starte 4 klasser på en dag på den samme hest hvis det er små klasser. hvis de har pause imellem nogle af klasserne. er det både for heste og ponyer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål med svar ;) |
|
|
Ja der er ingen max antal starter pr. dag Ja begge dele og ingen aldersgrænser for ryttere på pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tinkerhesten ♥Oenghus♥ |
12-06-2007 21:02 |
|
Hej jeg har et par spørgsmål... Jeg vil meget gerne med den dag på Oenghus men har ikke startet før.. kan man starte hvis man ikke er medlem af en rideklub? Hvis ikke kan man så nå og blive tilmeldt en? Må man have hingst med? Hvis ja så er jeg nødtil og have en boks jo.. Jeg forstår mig ikke helt på og læse hvad de forskellige klasser indholder og eks den laveste klasse og b1 hvor finder man ud af hvordan de rides? øhmmm... eks i spring er det tilladt og have hjælper på? vi melder os gerne til en hel masse den dag da det lyder skieee sjovt... vi skal med for fornøjelsen skyld. foregår det ude eller inde???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Hvad er adressen helt præcist til rideklubben? 
Mvh. Mia-musen ~~Lyngholts Frida~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svar (igen) |
|
|
Hejsa Ja jeg vil svare på spørgsmål herinde også Jeanette selvom du ringede til mig i går, det kan jo være at andre går med lignende spørgsmål! Ja man må gerne starte uden medlemsskab af en rideklub da vi IKKE er en rideklub under DRF Ja man må gerne tage en higst med dog ska man passe lidt på... Man skal have 112 % styr på den  Propositionerne ser lidt forvirrende ud desværre ville HN ikke helt som jeg ville den dag jeg lagde dem ind  Men send mig en besked med jeres e-mail adresse så sender jeg et dokument med (meget, meget pænere) propositioner Ja man må gerne have hjælper på i spring i rosettespringning, pokalspringning, 30 cm. & 40 cm. Hjælper er både trækker, en der løber ved siden af, en der fortæller hvor man nu skal hen... Stævnet foregår udenfor både lørdag & søndag Dog er der mulighed for at vente indendørs ved siden af konkurrencebanen hvis vejrguderne ikke helt er med os 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå men kommer i?? |
|
|
Heeej allesammen!! Det er med at få sendt nogle tilmeldinger  Nogle flere der har spørgsmål?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Tinkerhesten ♥Oenghus♥ |
14-06-2007 12:40 |
|
Du kan tro vi kommer... intet sjov og ballade uden pletten og jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg kommer |
|
|
også på både emma og calua
CAsanova sælges, til godt hjem. godt avls emne. har papir. IC hoppe mave udlånes. avler store føl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vedr. opstaldning |
|
|
Ville bare sige at der er begrænset antal bokse så jer der skal have bokse skal skynde jer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Tinkerhesten ♥Oenghus♥ |
21-06-2007 16:41 |
|
har du modtaget mit brev?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tinkeren |
|
|
Heeej Jeanette Jeg er nede på efterskolen meeen får min moar til at tage posten med til mig på tirsdag tror jeg...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det kun lørdag? |
|
|
der står d. 4-5 august men i klasse tilmelding står der kun lørdag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Tinkerhesten ♥Oenghus♥ |
24-06-2007 18:35 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ytfgthjuhuj |
|
|
NY SERVICE I FORBINDELSE MED STÆVNET!!! Når jeres tilmelding er modtaget sender jeg en bekræftelse ud i form af en SMS så i ved at tilmeldingen ikke er gået tabt i posten. Ved tilmeldinger til 500 kr., ring til mig aå laver vi en ordning så ik sender fx halvdelen og betaler resten når i ankommer!! DESUDEN!!! Skriv jeres e.mail på så modtager i stævneprogrammet med information og en amsse andre polysninger. Selve starttiderne skal stadigvæk ses på hjemmesiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem kommer |
|
|
Hvem kommer??? Glæder mig til at modtage jeres tilmeldinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej med dig |
Sasha Nielsen ♥Linka-Tico♥ |
03-07-2007 08:48 |
|
Jeg har sendt tilmelding. så jeg kommer. Glæder mig. da det er første gang jeg skal prøve og springe stævne på min hest.
Linka du vil aldrig blive glemt, du vil ALTID være i vores hjerter, Aflivet d. 5.3.07 Min hjemmeside
www.bricksite.com/tico
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerstævne |
|
|
Jeg kommer med Micado. Og min veninde kommer med også..' har skrevet en PB til dig.. Mvh Birgitte
Opstaldning tilbydes: I ny stald. Store lyse bokse min. 3.5*4,5 meter. Fold hver dag i lyse timer. Ridebane, tæt på skov, muligvis ridehus i skridt afstand. ET BESØG VÆRD www.123hjemmeside.dk/kirkjensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg kommer med emma og calua
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dansk Ride Forbund |
|
|
Forresten: DRF har godkendt stævnet  Så ALLE kan stille op nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
|
|
hej vil meget gerne komme men vis jeg nu skal starte klasse 12 eller 13 må jeg så selv vælge højden eller hvad ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fvgbhjnmkl |
|
|
Ja man vælger højden...! Så kunne springrytterne jo også komme til lørdag på en højde som var fair!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sponsor |
|
|
Så har vi fyldt kontoret op med sponsorpræmier Der er fx Sportstasker Punge Gavekort (undertøj og bageren hehe) Tasker Gaver som vi ikke ved hvad indeholder Håndklæder penalhuse Fodbolde Neonrør Minigrill Cd´er Og MEGET mere  Nå jo så har vi fået sponsoreret en pølsevogn MED indhold  Håber vi ses!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ihh, hvor jeg glæder mig til stævnet. er første gang emma skal starte, og har ikke redet hende meget de sidste mange måneder, så hun er en del tyk. calua har kun startet en gang da jeg lige har købte hende og hun er problem hest, så er spænd på om hun vil. men overvejer at se om jeg ikke kan bytte den ene spring klasse ud med en dressur klasse nu når man godt må ride med hackamore, hvis det altså er muligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dflæbhnjm, |
|
|
Da der ingen maxstarter er kan du bare melde til i en klasse mere og betale for den på selve dagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fristen er overstået |
|
|
Så er fristen overstået, meeen jeg er jo generelt meget flink så ring til mig på: 25 11 94 91 hvis du alligevel gerne vil være med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| I think I smell a rat... |
|
|
Sikke et vældigt stævne du har fået banket op! Tvivler på at rideforbundet har godkendt stævnet,Du er jo ansvarlig for,at proportionerne følger DRF`reglement.Regler der aldrig kan fraviges(hverken til show - eller gårdstævner)er,at ingen ekvipager kan have mere end 2 starter pr.dag.Hesten/ponyen må have 4 starter pr.dag i klasser under sværhedsgrad 0. Du starter f.eks. på en Baybay hele 10 gange den første dag + strigle - og tøndekonkurrence. Bliver lidt forarget på hestens vegne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så kommer jeg |
|
|
Jeg kommer også Har efter anmeldt i går. Torsdag.. Skal ride 40 cm og 70 cm søndag på Enekær´s Micado Håber vi ses allesammen... Hey fra Birgitte og Micado...
Opstaldning tilbydes (Vallak) I ny stald. Store lyse bokse med åben front 4,5*5 meter. Fold hver dag i lyse timer. Max 4 heste i stalden. Indhegnet ridebane. 2.5 km til skov.
ET BESØG VÆRD!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|