|
|
| Aså Væddeløb |
|
|
Så er der igen Aså væddeløb. I år bliver det afholdt søndag 8. juli
Anmeldelse til : asaaborger@hotmail.com eller til
Aalborg væddeløbsbane Skydebanevej 25, 9000 Aalborg.
Løbsoversigt : OBS ALLE KAN DELTAGE
- Travløb 1400 meter - Travløb 2100 meter
- Ridetravløb/monte løb 1400 meter
- Galopløb (for rideheste Fuldblod skal anmeldes som fuldblod,araberheste skal anmeldes som araber) 1400 meter.
Præmiesum : 2500 kr (1300 - 600 - 400 - 200 )
- Galopløb for ponyer stangmål 90 - 130 cm - 700 meter - Galopløb for ponyer stangmål 131 - 148 cm - 1400 meter
- Travløb for ponyer 700 meter.
Ærespræmie til 1. 2, og 3 plads samt souvenir til alle deltagere.
Desuden afvikles galopløb for islandske heste - 700 meter Præmiesum 2500 kr (1300 - 600 - 400 - 200 )
Bemærk det er GRATIS at deltage samt der ydes tilskud til hver startende hest på 100 kr.
Alle heste kan deltage 2 gange. Yderligere info fås hos Bent Jørgensen 98 85 1362 eller asaaborge@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da ferie !! |
|
|
Det lyder godt nok som et super arrangement! Er det kun for øvet?
Husk på det altid kunne være værre.! At forsvare en fejl, er at fejle igen.
Tavshed er et mærkeligt sprog kun få kender.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| væddeløb |
|
|
Det er for alle  Du behøver ik være øvet for at være med. Det er en rigtig sjov og hyggelig dag. Der er deltager i alle aldre. Her er billed fra sidste år (islænderløbet) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Skal lige forstå det rigtig... Er det for ALLE?? Øvede, begynder, dårlige, gode, ikke medlem af noget, fint udstyr, alm udstyr m.m. Man melder sig bare til i en klasse og kommer med sin hyp og prøver lykken  Så tror jeg da jeg vil prøve lykken med lidt gallop med min hest. Det kunne da være skide sjovt. Noget bestemt tøj man ska have på??
Kloge mennesker keder sig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| væddeløb |
|
|
Ja det er simpelthen så simpelt. PLUS du FÅR 100 kr pr start for at stille op samt mad og drikke ved frokosten inden. Dette er er gratis fornøjelse hvor du oveni købet kan vinde penge. Nej ingen fint udstyr er påkrævet. Og JA det er bare melde til, ring eller skriv til arrangørene som i første indlæg, så sender de en blanket som man udfylder samt nærmere beskrivelse af løbene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil være med =) |
|
|
Står hestene bare på række og så siger man 1, 2, 3, nu og så afsted? For så tror jeg sku vi kommer! Uhh hvor kunne det være spændende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kribler helt nu =) |
|
|
Vi vil altså være med. Ihh altså hvor er jeg glad for du har oprettet et indlæg her på HN. Vi har et par timer derop, desværre, men vi ser lige om det ikke kan arrangeres 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super.. |
|
|
Ja det er stående start, det står en med et flag også blir der sagt KLAR RID. Det lyder super hvis du kommer, vi kan godt bruge lidt flere deltagere. Du kan skrive en pb hvis du evt vil vil herop dagen før 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke en service =) |
|
|
Jeg skriver en privat besked. Måske vi kommer to stk. herfra så  Det lyder som en super dag  Har du flere billeder derfra, for så vil vi da heller end gerne se dem!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Mange tak =) |
|
|
Hvor ser det herligt ud  Hvad er det for nogle underlag de har på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| underlag |
|
|
det er et nummerdækken. det blir udleveret på banen og det ligges imellem sadel og dit eget underlag. Når du aflevere det igen får du dine 100 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fedt med løb for alm heste |
|
|
vil vildt gerne deltage på emma. men skal finde en jeg kan køre med derop
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| galop galop |
|
|
Du må da igang med at lede så  Håber du finder ud af noget, der er jo lidt tid og løbe på endnu.
Mvh Rikke Husk Aså væddeløb d. 8 juli, galopløb for ponyer og rideheste, Islænder og m.a - ALLE kan deltage. Tilmelding skriv pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen jeg skal derop |
|
|
koste hvad det vil.. elsker at ride galop, har trænet galop heste i ca 2 år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| galop galop |
|
|
Jamen det lyder da rigtig godt. Du smider bare en pb så sender jeg anmelelses blanket mv. til dig 
Mvh Rikke Husk Aså væddeløb d. 8 juli, galopløb for ponyer og rideheste, Islænder og m.a - ALLE kan deltage. Tilmelding skriv pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer bestemt |
|
|
Jamen så ses vi da, skriver det straks ind i stævnekalenderen... Både mig OG Mette hehe bliver ret fedt... Ejj har altid godt kunnet tænke mig at starte et galopløb... Super fed ide, ville have været med sidste år men et stævne kom i vejen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiii |
|
|
Det lyder bare så godt at der kommer flere  Og spørg endelig hvis der er tvivl om noget så er jeg klar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ville lige høre ang. gallopløbet for rideheste... Bliver det så delt op eller dyster fuldblod/varmblod side om side og hvad med dem der er en god blanding?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| c-tina... |
|
|
De er i samme løb, men fuldblods(xx) og araber(ox) får mellem 40 og 80 meters tillæg iforhold til de andre. Så plejer det passe med de er jævnbyrdige. OG vinderen af det første galopløb får 40 sejrstillæg i nr. 2 galopløb så det er fair for alle. Alle gode blandinger kan også være med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej hej... Jeg vil da også lige give en kommentar med på vejen og lidt billeder derfra...  Som Rikke siger, er det smadder sjovt at være med... Jeg var selv med for første gang sidste år,( min hest har prøvet det før ) vandt det ene løb og blev vist nr. 2 eller 3 i det andet løb... Fint med det... Fik tillæg på 40 meter... Fair nok...  Men... Måneden efter er vi med igen, der er det bare i Pandrup... Jeg får med det samme et tillæg på 80 meter... Det er også fair nok... Hvis altså ikke, at en "hvis" persom som havde vundet det løb hvor jeg blev nr. 2 eller 3 kun fik 40 meters tillæg... Det forstår jeg ikke... Vi har begge vundet et løb, jeg får 80 meter, han får 40 meter... Jeg kontaktede en´ i ledelsen for at få en forklaring, men fik afvide at jeg bare kunne blive væk, hvis jeg var utilfreds... Så vidt jeg har forstået er løbene i Aaså og Pandrup for "amatører", men den følelse jeg fik, var at de hellere ville have nogle af "profferne" med, istedet for at gøre tingene fair for alle... men det kan jo være at de ved at "profferne" er bange for lidt konkurrence... Griner... Nu lyder det som om jeg kun kan se det negative i det... tværdigmod... Havde nogle rigtig sjove dage...  I år skal min datter afsted for første gang... Det bliver vist på dagens mindste pony... Hilsner fra Anja    
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regler.. |
|
|
Kan jeg som voksen rytter, starte på en almindelig 1´er pony? Og hva koster det at overnatte på stedet?
Absalon ilder opdræt http://www.absalon-ildere.dk Ejer af den smukke dressurhest Javalonica (som er tilsalg, kåret med 1.plads - ren trakehner) og DSP ponyen Elmelys Lady Ruwena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SMS ♥Javalonica♥ |
|
|
Ja du kan godt starte på en 1èr pony. vedr. overnatning så kontakt mig via pb.så finder vi ud af noget. Hej Anja Nej der har desværre været lidt "unfair" handicapning af hestene nogen gange. Har selv stået sådan nogen gange. Det skyles blandt andet at de ikke har været så gode til at sætte op efter hvilke heste der har startet i aså. Dvs de har ikke taget hensyn til hvem der vandt dernede, i forhold til opsætningen af løb i pandrup. Det skulle gerne blive bedre nu, i og med der er kommet lidt nye folk ind i udvalget. OG flotte billeder forresten , (må jeg låne lidt af dem engang arbejder på at lave en hjemmeside om løbene)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen |
|
|
Hej Rikke... Det lyder da dejligt... Får da helt lyst til at starte deroppe igen så...  Brahim går så godt i øjeblikket, og er bange for at der bliver for meget arbejde med ham bagefter... men er stadig i "tænkeboks", så hvem ved, måske kommer vi alligevel... Det ville også kun være for at slå "en hvis person" griner... Selvfølgelig må du bruge billederne... Hvis du kikker på www.boenderskovensrideklub.dk eller på min hjemmeside,ligger der nogle flere... men kan jo kun give dig lov til at bruge dem af Brahim...  Hilsner fra Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taktak |
|
|
Jamen det lyder godt det var for lige at sætte ind billeder af tidliger vindere ind, dem jeg kan finde ihvertfald. Det ville da være super hvis du kom med igen, men jeg kan godt forstå du er i tænkeboks, så ham jo selv og han var godt nok på dupperne  men det lyder jo til vi ses under alle omstændigheder når din datter skal starte dernede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plads i trailer |
|
|
Nogen der kan tage min pony med fra roskilde af? Jeg vil rigtig gerne med til dette, men har ingen mulighed for at komme derhen.. Kontakt mig pr. pb.
Absalon ilder opdræt http://www.absalon-ildere.dk Ejer af den smukke dressurhest Javalonica (som er tilsalg, kåret med 1.plads - ren trakehner) og DSP ponyen Elmelys Lady Ruwena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| galopløb |
|
|
nej der vil tage en hest med fra fyn? jeg giver selvfølgelig til benzin osv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For langt væk |
| Forfatter:  |
Elsker Katla |
| Dato:  |
19-05-2007 00:36 |
|
Øv Øv. Ville SÅ gerne med.. Men bor på Sjælland (Roskilde) og tror det er alt for langt væk  Ved ikke om der er nogen løsning på, om man kan komme med på en eller anden måde..  Kan der ikke blive afholdt et på Sjælland også ?  Det kunne være SÅ'SÅ'SÅ GODT 
Elsker 'min' ismule Katla <3 , Du er ALT <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NOGLE FRA ÅRHUS |
|
|
hej! vi vil gerne med, hvis der er nogle der skal med fra århus som har en ekstra plads i traileren ? skriv en privat besked til mig. knus
Mvh. Clara, Perle og Mons. :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det snart |
|
|
Der er stadig plads i både galop og islænderløb, så skynd jer at meld til .. det kan stadig nås 
Mvh Rikke Ejendom med 8 ha jord, tæt på skoven sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad med bokse til hypperne... er der det og hvad kst. det??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opstaldning |
|
|
Nej ingen bokse, der er bomme, og plads til man kan stå ved traileren. Hvis man gerne vil derop dagen før, er der mulighed for privat opstaldning og det koster ik noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
uh ha vil bare rigtig gerne med, men tænker stadig som en gal... Kommer der mange fudblods heste?? Tror nemlig ikke vi har en chance mod sådan en flok tillæg eller ej de løber jo med vinden, og der kan vi vist ikke følge med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| væddeløb |
|
|
Du behøver slet ikke frygte noget, det er ikke sådan der kommer fuldblods der starter alm. løb. Nu ved jeg hvad der er meldt indtil videre (er med i udvalget) og du kan vinde ligeså godt som alle andre Så det må endelig ikke afholde dig fra at deltage. Der er meldt 9 heste indtil videre, og deri mellem er en fuldblod ( og den er ikke frygtindgydende det er min egen ) Resten er blandinger både tunge og lette heste ( skriv evt, en pb så skal jeg uddybe lidt) Håber meget du vil være med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Hej hej...  vil da også lige sige at fuldblods og arabere jo automatisk får et tillæg... Er det ikke på 40 meter Rikke ??? Hilsner fra Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa anja |
|
|
Jo de får som regel, min 40 meter. 60 og 80 meter er også sket, alt efter hvilke heste der er med  PLUS at "gamle kendige" også tillæg får, så de nye starter altid helt fremme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvad tid er det, og kommer der et program til dem som har meldt til??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| starttidspunkt |
|
|
Der kommer program osv. til de tilmeldte ... det plejer kommer i ugen op til løbet første løb går kl 13 ca.
Mvh Rikke Ejendom i nordjylland med 8 ha jord, tæt på skoven sælges. Vil du ride væddeløb : Kig under arrangementer Alle kan være med
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AFLYST |
|
|
Løbene er aflyst på søndag pga. vejret 
Mvh Rikke Ejendom i nordjylland med 8 ha jord, tæt på skoven sælges. Vil du ride væddeløb : Kig under arrangementer Alle kan være med
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
æv æv havde sådan glædet mig... men forståeligt nok. Der skulle nødig ske noget. Bliver det så en anden dag eller hvordan ser det ud??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aflysning |
|
|
jeg tror desværre ikke de bare flytter det, det ffalder vist sammen med andre arrengementer, men det ville da være nr. 1 hvis det bare blev udsat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med nye fuldblods? |
| Forfatter:  |
lula ☻sunny boy☻ |
| Dato:  |
04-05-2008 08:36 |
|
Hej... Jeg har aldrig prøvet løb, men ville SÅ gerne prøve et galopløb, for min hest/pony er en rigtig lille hurtigløber. Men mit spørgsmål er hvad hvis man er ny men har en fuldblod? Lula
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aså væddeløb |
|
|
Hej Du kan sagtens starte selvom du er ny, og du må gerne starte på fuldblod. Det blir den 13 juli i Aså i år, jeg laver en ny tråd om løbene i år inden længe. 
Mvh Rikke Sælges Kat.1 pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|