Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

Foredrags heste aften...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 16:59

Jeg så dette arrangeman var slået op i vores lokale avis og regnede med at i var flere der kunne være intresseret i at deltage.

GRATIS.

arrangører Hestedoktoren I/S v.

maria manfalk og karen lund.

d.23/1 og d.24/1 klokken 19.

stestrupfritidsgård. stestrupvej 41 kr.eskilstrup.

tilmelding. 59162160.

Program.

19. velkomst.

19.10 ny viden om orm hos heste. v./dyrlæge. Phd. studerende Martin Krarup Nielsen. KVL.

20. diskussion.

20.15 pause m. øl/sodanavnd og sandwich.

20.45 køb og salg af hest v/ dyrlæge Rikke Munk Andersen Højgaard Hestehospital

21.35 diskussion.

21.50 præsentation af Hestedoktoren I/S v/ Karen og maria.

sidste tilmelding 16/1.

så skynbd jer at ringe hvis i vil med.

Jeg tror det nok skal blive en hyggelig aften.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 10 KG.
Heste trailere udlejes
Ring i god tid
Heste klipper udlejes
heste klipper først ledig i slutning af uge 2.
tlf. 20285450/57600161
0
0
Svar på denne tråd

Er det???
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 17:03

Lyder da okai... :p Heh... Ku da godt være man sku tage med, om ikke andet så for præsentationen af dem Hestedoktoren I/S... :)

Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,

Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd

Skal da
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 21:43

helt klart med. Har jo brugt Maria og Karen til mine heste.

KARINA

0
0
Svar på denne tråd

så også artiklen
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 11:37

jeg så også artiklen/annoncen i lokalavisen igår.

Men skal jeg være ærlig, så ser den ene af dem godt nok ung ud

Hun må da være helt nyudd. eller holde sig godt

jeg savner info om deres erfaring, her tænker jeg på år + områder.

de starter jo op i et område hvor der i forvejen husere en del hestedyrlæger, s hvis jegs kal vælge dem til røtgen vil jeg gerne vide der argument. Mit dyr er ikke et forsøgsdyr, så vælger jeg helelre en af " de gl. i gårde" som har god erfaring i undersøgelserne

Korriger mig hvis jeg har sovet i timen og disse 2 damer er lokale der har praktiseret længe.

Og at sætte præsentationen af sit eget firma på som det sidste punkt på dagsordnen er da uprofessionelt. den info skal folk da have når de ankommer!

Men ellers et godt initiativ med foredrag etc.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Karinae
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 13:01

KArinae: Både Karen og Maria har længe praktiseret, blot været ansat under St. Merløse, nu har de så valgt at starte selv. Ved ikke med Karen, hende har jeg ikke selv brugt så meget, men Maria er SUPER dygtig, og vi har ALTID bedt om hende når vi har haft dyrlæge (gælder flere i den stald jeg står), betop fordi man har været sikker på at dyret var i meget kyndige hænder.

Maria, har efterfølgende videruddannet sig som bla. kioprakter (mens hun har været hos St. Merløse)

Højelse, syntes også Maria er dygtig, og har også tidligere prøvet at få hende over til dem, med på det tidspunkt var Maria meget tilfreds med St. Merløse.

Og ingen af dem er ny uddannet, ved at begge har været en del år hos St. Merløse nu.

Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,

Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd

som belinda skriver...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 18:30

er de begge meget rutineret dyrlæger.

vi har i mange år nydt godt af marias evner, da de i en lang årrække har været fastansat i st.merløse dyrlægeklinik.

Men det er jo op til enhver, om de vil benytte en dyrlæge. Heldigvis er der jo inden for de sidste par år, kommet en del dygtige heste dyrlæger til.

Jeg tror at både karen og maria vil nyde at de bliver betegnet som at de ser unge ud .

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 10 KG.
Heste klipper udlejes
tlf. 20285450/57600161
Hestetrailere udlejes.
0
0
Svar på denne tråd

mystisk
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 08:00

ej det var kun den ene jeg sagde så ung ud

Nå men hvis de begge er rutinerede undre jeg mig over at de så uprofessionelle mht præsentaion af deres eget firma, altså sidst på aftenen. Havd hvis tidsplanen skrider? bliver folk så?

Nogen der ved hvor Maria har taget sin Kiropraktor udd? hun har ikke stået på de lister over folk der har tager ovrbygningen i udlandet jeg har set.

Og st. merløse har jo taget Frigast ind som freelance, som er rutineret på dette område...så umiddelbart en stor mundfuld at hamle op med i mine øjne.

men jeg håber da bestemt de er gode og vil få en god forretning, er blot undrende over deres taktik med at sælge sig selv.

det er stik modsat alt andet i erhverslivet. Alle møder jeg deltager i starter altid med en præsentation af det firma der har inviteret. Så ved man hvilke spg man evt kan stille i løbet af mødet, dvs hvor ligger deres kompetancer, viden etc.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 20:56

jeg glæder mig til på onsdag hvor jeg skal til stestrup, jeg håber bare at baby opfører sig pænt hjemme hos far, så jeg ikke er nødt til at gå før tid.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

maria er uddannet
Forfatter: 
Dato:  21-01-2007 08:03

og har EAVC certifikat. som uddannet kiropraktor.

Ja jeg glæder mig også, det skal nok blive hyggeligt.

dejligt at du også kommer tanja.

IMC.
Rutineret dressur rytter og staldpige søger job i hverdags dagtimerne
www.heste-nettet.dk/ma...y=desc&e=0
HEST UDLÅNES.
HENV. TIL MIG VIA BESKEDER.

0
0
Svar på denne tråd

Karinae...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2007 16:13

Karina: Grunden til at de ikke promovere sig 'rigtigt' er at det må de gangske enkelt ikke. De er gået fra en anden virkesomhed (store Merløse dyreklinik) og i følge loven må man ikke reklamere sådan at man bevidst snupper kunderne fra den virksomhed man har forladt... Kan ikke huske hvad det hedder men havde det i erhvervsret.

Det stutteri jeg rider for bruger også Maria og Karen til insiminering af deres hopper. To meget tilfredstillende dyrlæger i følge min mening. De kan deres kram på tingene!

Selvfølgelig kommer jeg også i aften og det passer mig fint at det er kl. 19. og ikke kl 17 - så ville folk der arbejder jo dårligt kunne nå at være der!

Mvh Kathrine Olsen

* *

Medhjælper på Stutteri Dano og ejeren af 2 søde heste

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider