Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 kiropraktor??
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 13:41

Jeg har en hest hjemme på prøve, og jeg synes han slæber sine bagben, (skal lige siges han kun er 4) Dyrlæge siger go for ryggen så ingenting der.

Mit spørgsmål er så om der er nogle som har gode erfaringer med massør/kiropraktor? Ved ikke helt om jeg tror på det? Men på den anden side er det jo fantastisk på os mennesker så hvorfor ikke?

Er der nogle gode i sønder jylland???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Masser af god erfaring
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 17:59

Kender ikke nogen i Sønderjylland, men Tove Due kommer forskellige steder i landet. Du kan se nærmere på http://www.tovedue.dk

Hun er super god.


JC Great Pine Image


Rainy June,smuk guldpalomino hoppeføl sælges (30.06.07)


Crates Western sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 111111111111111
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 19:02

Torsten fra Varde dyrlægerne er meget meget dygtig, og jeg har selv god erfaring med ham.





En frieser er et valg for livet

opstaldning 4*4 boks,10 tønder land ,fodring 3 x daglig, foldtid alle lyse timer,lys på ridebanen, udlukning +indlukning, container + skurvogn. KUN 800 kr incl hø/halm

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilslutter
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 05:53

mig Torsten, han er simpelthen bare dygtig. Der er jo ikke noget hokus pokus i kiropraktik, han sørger jo simpelthen bare for at hyppen ikke er skæv i hvivler osv.


Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  16-11-2007 15:51

Tak for hjælpen vil prøve lykken.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider