Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Fold gamacher
Forfatter: 
Dato:  09-10-2016 13:55

Jeg har en "klumrian" af en hest, der desværre har været nødt til at få sko på pga en knusning i hoven. Han er et "skøvl" på sine ben, og jeg kunne helt 100 nemt forestille mig, at han ikke kommer til at gå ret længe på fold før han klapper sig selv over benene med div skader til følge.

 

Derfor han jeg givet ham klokker og spring gamacher på ud på fold til daglig, som en hurtig " nu og her" løsning.

 

Men jeg vil gerne have nogen gamacher med lidt mere luft/ bedre egnet til fold brug i ca 8 timer dagligt..... ;)

 

Så hvilke skal jeg vælge - det skal være nogen hvor der er klokker og gamacher hver for sig...

 

Håber der er nogen der vil øse ud af deres erfaringer vedr. brug af gamacher på fold - min hest skulle helst ikke ende med at få skave sår eller mærker af dem han bruger pt, så forslag modtages med kys- hånd ;)

 

Har lidt kig på dem her , men er de okay at bruge på fold?

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-10-2016 10:22

LeMieux har lavet et par ret lækre "mud boots" som er beregnet til fold. Der er godt nok ikke hård inderside på ligesom springgamacher, men de beskytter da benet for stryge-skader, mudder og burde ikke give trykninger :) Dem kunne jeg godt selv finde på at bruge

 

www.contact-saddle.com/shop/lemieux- mud-boots-3512p.html De er endda på tilbud ;)


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kentucky
Forfatter: 
Dato:  22-10-2016 09:51

www.gphorseriders.dk/produkt/ kentucky-turnout-boots-front- 467.html

 

Disse er fantastiske :), bliver aldrig våde, er lette og luftige...og på trods af det, er "skallen" hård og beskyttende

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider