Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Købe foder i Tyskland, UK....?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 09:13

Hej

 

Er der nogen af jer der bestiller foder fra Tyskland eller UK? Jeg bruger Cushcare fra Dodson&horrel til min gamle pony, men kunne da godt tænke mig at få det lidt billigere, hvis der er mulighed for det. Hvad er jeres erfaringer? Jeg tænker ikke, at jeg kan aftage den store mængde, men der kan jo stadig godt være penge at spare på så dyrt et foder...

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderkøb
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 11:28

Hej

 

jeg køber i Tyskland

 

Bruger primært Hippolyt og Pavo

 

http://www.pferdefuttershop.de/

Fragt EUR 4.99 pr 25 kg - man kan betale med gængse kreditkort/visa/mastercard osv

 

https://www.hipposport.de/

Fragt EUR 7.99 pr 25 kg - betales via Paypal

 

Hvis man kigger på den endelige pris, så er der ikke rigtigt nogen forskel på de 2 steder.

De leverer indenfor 2-3 dage - direkte til din adresse eller stalddør.

 

Jeg sparer nok ca 15-20% og så skal jeg ikke ud at køre og slæbe.

 

Hilsen Anne

 


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 19:44

køber mit hos zooplus.de

fordel er at man betaler en fragtpris uanset om man køber 1 sæk eller 100

de er i forvejen i den billige ende

 

og så er det smart hvis man har andre dyr. jeg bestiller alt mit foder til heste, katte, kaniner og fugl, samt kattegrus + div ting til dyrene



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for tips...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 20:32

Tak for tips... ingen af dem har dog dodson & horrell cushcare, øv :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 21:20
Prøve og se om de har det hos louven. Der har jeg ofte handlet og det er helt ok.
0
0
Svar på denne tråd
 
 foder tyskland
Forfatter: 
Dato:  23-09-2016 21:54

Der kan være rigtig mange penge at spare på foder i tyskland. Specielt Pavo og St. hippolyt.

 

Selv har jeg fodret med Dodson&horrell tidligere, men da jeg undersøgte priser var der ikke de store besparelser ved at købe det i tyskland.

Vi købte 1 palle hjem her i DK og fik derved 30%.. Hold øje med franks dyrefoder. De har ofte 20-30%

Er i flere der kan bestille sammen kan i få gode rabatter ved en hel palle, man plejer selv at kunne sammensætte den.

 

Men dodson&horrel kan "absolut træpiller" vist få hjem, jeg mener også de har prisliste med ca priser på deres hjemmeside.

Reitsport duus kan nok også få det hjem. Send en mail og forhør dig ang. priser. Der henter jeg selv foder.. Dog skal du lige inden du køre derned tjekke med dem om det nu også er kommet såfremt det er en bestillingsvare så du ikke køre forgæves.

 

Min den ene fodres uden stivelse og sukker, en sæk pavo care4life koster herhjemme 220 kr, i tyskland 135 kr. Glyx mash koster ca 245 herhjemme mod 145 i tyskland.. Så jeg sparer en del ved at hente dernede..

 


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 
 StineB
Forfatter: 
Dato:  04-10-2016 16:19

Hej Stine

Hvor henter du foderet dernede? Det lyder godt nok billigt :)


 

De bedste hilsner fra Mia

Med den skønneste Ishest Venur fra Trindbjerg <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2016 12:31

Jeg køber også hos zooplus.de. Så kan jeg købe kattemad samtidig. Jeg køber som regel kun til en måned af gangen, får det leveret til mit arbejde og skal så bare lige læsse det i bilen og køre det ud i stalden.

Havde jeg egen stald så jeg kunne opbevare større mængder ville jeg købe til længere tid ad gangen, men det fungerer fint nok med en bestilling om måneden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louven
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 21:47

Jeg køber alt mit foder hos Louven i Tyskland - hurtig levering til døren. De har også D og H..bruger selv Build Up?

0
0
Svar på denne tråd
 
 loucien
Forfatter: 
Dato:  07-10-2016 10:13

hej Loucien

 

er Louven ikke forholdsvis dyr i fragt?

 

synes jeg var inde og kigge på et tidspunkt og fragten var højere end de andre tyske websider

 

hilsen Anne

 


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louven
Forfatter: 
Dato:  19-10-2016 20:29

Har ikke tjekket fragt på de andre sider, men det er i hvert fald billigere end i DK????

0
0
Svar på denne tråd
 
 louven
Forfatter: 
Dato:  20-10-2016 19:56
Hos louven koster det 4,95€pr. 25kg i fragt. Der er vist noget at spare ved en hel palle, men det kan man se på hjemmesiden under forsendelse. Man kan også spare 2% ved at betale direkte, udenom paypal. Det har jeg gjort flere gange uden problemer. Dog, skal man være opmærksom på, at det tager længere tid, sikkert pga banken.
0
0
Svar på denne tråd
 
 foder....
Forfatter: 
Dato:  22-10-2016 20:44

Jeg henter foder ved Reitsport Duus :)

Absolut træpiller har også et kæmpe udvalg.

 

Du kan finde ca. prislister på deres hjemmesider. -Husk blot foderet skal bestilles så du er sikker på det er på lager.. :)


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider