Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hvad giver i for landbo forsikring.
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 12:35

Vi har TopDanmark og betaler 13.000 om året for vores landboforsikring, jeg tænker at det må kunne gøres billigere selvom vi egentlig er ret glade for TopDanmark så er 13.000 om året alligevel en del synes jeg.

 

Hvem har i? Og hvad betaler i?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tryg forsikring
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 21:30

Vi er forsikret hos Tryg gennem de frie forsikringsmæglere. Dvs det er din egen rådgiver, der sammensætter forsikringer og indhenter tilbud. Det,man sparer, dækker fint hans løn. Og så er man rigtig forsikret.

Vi har både haft alm brand og Topdanmark og efter en gennemgang med vores egen mægler fandt vi en del faldgrubber, hvis vi feks havde en totalskadet bygning. Det ville koste langt mere at bygge dem op end de kunne forsikres for. Dette skyldes at de forlanger atbygningen bliver opført med samme udseende. Dvs vi skal ud og tage lån trods en forsikring for at bygge op igen. Dette barbare et eksempel.

prisen ved Tryg var næsten den samme som ved de to andre, men nu passede forsikringen til os. Vi betaler ca 11.000 kr om året.

 

Venlig hilsen

Mia F


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tryg...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2016 08:37

Jeg vidste faktisk slet ikke at tryg forsikrede landboer. Men jeg er egentlig heller ikke helt klar over hvem der gør det udovet Top Danmark og alm. brand

0
0
Svar på denne tråd
 
 TRYG landbo
Forfatter: 
Dato:  02-08-2016 09:54

vi har også tryg landbrug forsirking og er tilfredse kunder.

 

men for at kunne sammenligne priser skal der jo tænkes i hvad forsikringen dækker dvs hvor mange bygninger, årgang etc. samt hvilket post nr man bor i for det afhænger priserne også af

 

vi har :

  • stue hus 300 m2
  • 3 længer med kontor/erhverv
  • fritliggende stald 150 m2
  • lade 300m2

alt er gennemrenoveret eller nybygget i 2006/07

 

mener prisen er 12.000/årligt

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer jo an på..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 00:12

Vi er forsikret i Top - og betaler omkring 35.000 årligt. Men det er jo svært at sige, om det er dyrt for dig, når du ikke oplyser hvad og hvor meget forsikringen dækker.

Vi har stuehus, 5 stalde, ridehus, køer og maskiner og en del jord. Tror ikke, vi får det ret meget billigere andetsteds...


Jeg vil gerne høre fra dig, hvis du kender noget til Tannies fortid...Hun er født i 2004, er brunbroget og 152 i stg. Du kan se billeder af hende på min præsentation og på www.pilegaardens-ridehal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider