Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ny ridehjelm.
Forfatter: 
Dato:  28-08-2015 21:56

 

Hjælp!

 

Min yngste er vokset ud af sin ridehjelm og skal have et nr. større. Hun skal op i en 53 så det er vel stadigvæk en lille hjelm.

 

Nu er spørgsmålet hvad vi gør nu der er nye regler på vej?

 

Min mand mener vi skal vente, men hun kan jo ikke undvære den så længe... Skal jeg bare købe en hjelm og så endnu en, hvis hun bliver stævneaktuel en gang eller hvad mener i?

 

Kan i anbefale et sted at købe hjelm også så vil det være super!

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/342805/

Islænder hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  30-08-2015 20:12

Du kan sagtens købe en ridehjelm, der er godkendt efter de nye regler fra DRF på nuværende tidspunkt(VG01.040). Både Samshield og Casco har allerede de nye på markedet og Scharf er lige på trapperne med deres. Ved ikke om der er flere, der snart er klar. Cascos børnehjelm med standard efter de nye regler kan købes hos Optihorse.

 


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et godt grin.
Forfatter: 
Dato:  06-09-2015 12:20

 

Det med at finde en ny hjelm er så ikke så let som jeg troede.

 

Var ude og prøve hjelm med den unge dame, men fandt ikke rigtig noget som jeg syntes sad ordentlig. I en butik faldt hun over en hjelm som jeg syntes sad for stramt.. Nu havde vi så hende egen hjelm i bilen så jeg sendte storesøster ud efter den og det opdagede lille søster ikke. Hun prøvede de hjelme jeg satte på hovedet af hende og på et tidspunkt så fik hun sin egen på og jeg spørger igen: hvordan er dén så? Hun smiler og siger PERFEKT! Jamen super! Det er din egen hjelm.

Jagten fortsætter, føler mig bare mere forvirret nu end inden prøveturen.. Det kan godt blive dyrt i porto hvis vi skal prøve hjelme fra nettet også.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/342805/

Islænder hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider