Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Vask af dækkener
Forfatter: 
Dato:  26-08-2015 19:48

Hej alle HN'er.

 

Jeg har lidt dækkener, der trænger til at blive vasket og imprægneret. Mit spørgsmål er nu, om man kan tage på et møntvaskeri og vaske sine dækkener? Jeg kan se der tidligere har været tråde om samme emne, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket/hvilke møntvaskerier, der godtager, at man slæber sine dækkener med? Det skal jo helst også gerne være et vaskeri med store maskiner, da det er alt fra regndækkener til 400 g. dækkener, der skal vaskes.

 

Så hvis du kender til et møntvaskeri, der godkender, at man vasker sine dækkener ved dem, vil jeg meget gerne vide det

 

Det skal være på Sjælland, gerne i KBH-området. Kører gerne efter et.

 

Mht. imprægnering, er der så nogle, der har erfaringer med at imprægnere selv? Har læst mig frem til, at man kan gøre brug af teltimprægnering. Alle mine dækkener er fra Horseware

 

På forhånd tak!

 

- Stephanie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 4660 - møntvask
Forfatter: 
Dato:  26-08-2015 20:16

hej....det er jo lidt langt at køre - men 4660 Store Heddinge i Rengegade er der to maskiner man må benytte til hestedækkener og ligeledes centrifuge - 45 kr. pr. vask og du kan selv medbringe dit vaskemiddel og imprægnering efter eget ønske -

håber du finder noget tættere på din bopæl - :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-08-2015 22:25

Kunne også godt tænke mig og vide om det er nogle i slagelse-holbæk-kalundborg området :)


Håber jeg får nogle flere år med min nye hest

Beyond True Comparison <3

 

9/4-2015 Next To Everything <3

R.I.P smukke pige <3

 

4/9-2013 Bell af Vodagergård <3

Hvil i fred min smukke pige

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-08-2015 11:43

Hej,

 

Det er lidt langt væk, men det er til gengæld også virkelig god service: http://www.frks.dk/

Fladså Rideklub i Tappernøje.


Der kan man indlevere sine dækkener og så vasker de dem for en mod betaling. Det er simpelthen så nemt.

De imprægnerer det også.

Det koster vist omkring 100 kr. pr. dækken. De vasker også sadelunderlag og grimer.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 men erfaring
Forfatter: 
Dato:  28-08-2015 12:19

Jeg har lige fået renset og impræneret en håndfuld forskellige dækkerner hos CleanHorse - fin service og rimelige priser :)

De ligger i Ølstykke men da jeg havde en stoor håndfuld dækkener har de bået hentet og leveret :) :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sallingvej
Forfatter: 
Dato:  01-09-2015 14:59

Jeg vasker mine i et møntvaskeri på Sallingvej i Kbh (Vanløse). Det ligger på et hjørne (vist nok Limfjordsvej), og er i øjeblikket fuldstændigt pakket ind i stilladser, så det er ikke så nemt at se. Jeg har vasket der i mange år, og så vidt jeg ved, er det accepteret, at man vasker dækkener, under forudsætning af at man sørger for at maskinerne er rene og fri for hestehår, når man forlader stedet.

 

Birgitte


0
0
Svar på denne tråd
 
 Køge møntvaskeri
Forfatter: 
Dato:  01-09-2015 21:38

i Køge på Nørre boulevard findes store bertha som er en maskine du må vaske dit hestetøj på.. Jeg plejer at vaske to Rambo dækkener samtidig så det er en stor maskine.. Dog er der ingen tørre muligheder..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-09-2015 23:14

Jeg har lige brugt ham her http://maattedivisionen.dk

de henter på adressen og aflevere igen ? man kan også få repareret dækkener.. Dejligt nemt og til en okay penge. Hvis man har 5 så betaler man ikke for afhentning som er 60kr.


MVH Karin


Slåning og Wapballepresning mini big tilbydes i område omkring 4190 munkebjergby
Pony sælges
kat. 1 148cm 11år Opklasset til hest pt, går LB(110cm) på C-plan

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider