Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Faktura på sadelkøb
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 20:57

 

Jeg vil meget gerne høre, om der er folk herinde, der på et tidspunkt har købt en sadel hos Fryland Rideudstyr??

Jeg har desværre fået en anden sadel leveret, end den der var bestildt, men eftersom at der ikke står specifikt hvilken sadel jeg har købt på min kvitering vil Fryland Rideudstyr nu ikke lade handlen gå tilbage.
Jeg vil meget gerne høre herinde, om folk der har handlet sadel hos Fryland Rideudstyr har fået en fakture på deres sadelkøb, og i så falde hvordan den ser ud, og evt. om der er specifikationer på sadlen (evt. anmærkninger eller specielle mål)

Jeg er ikke interesseret i faktura nr., pris eller ligende, jeg vil blot vide om dette er en fast kotume fra Fryland Rideudstyrs side (ikke at sende fakture), eller om min sag er et særtilfælde.

 

Har I mulighed for at tage et billede af fakturen, således at jeg kan se den, vil jeg være meget taknemlig. I må selvfølgelig gerne strege uønsket oplysninger over, således at de ikke florere på nettet.

 

MVH
Nanna

0
1
Svar på denne tråd
 
 Bestilling
Forfatter: 
Dato:  23-07-2015 09:33

jeg har ikke, men tænker hvordan er sadlen bestilt? Der skal jo være en ordrebekræftelse, hvis det er over nettet feks. Og ellers så skal varens art og antal fremgå af kvitteringen, så hvis de nægter synes jeg du skal tage en snak med Forbrugerstyrelsen, det kan jo ikke passe man ikke kan se hvad man har købt eller i dette tilfælde bevise hvad man ikke har købt :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bestilt
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 09:25

Har du bestilt en sadel over nettet eller har du haft en sadelmager ude?

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 09:57

Hvis du har bestilt den online er det jo meget nemt, så har du 14 dages lovbestemt fortrydelsesret, som du bare kan udnytte. Og du har vel opdaget straks, at det var en forkert sadel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 13:12

...at butikkens ejere har andre og langt mere alvorlige ting at tænke på lige nu : ekstrabladet.dk/ekstra/anklage- dansker-snyder-hollywood-legender- for-formue/5632861

 

Tiden være en meget afgørende faktor, så du skal nok handle hurtigt, hvis du vil reklamere.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

0
0
Svar på denne tråd
 
 Retur med den!
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 23:34

Er det et onlinekøb (det fremgår ikke helt tydeligt af teksten. Du kan jo have været i butikken og varen udsolgt og de ville sende den til dig)?

 

Hvis det er et onlinekøb, så er det retur med den i en pokkers fart (inden fjorten dage)! Worst case er nok, at du taber portoen på det, men dine penge er du berettiget til.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Froberg
Forfatter: 
Dato:  31-07-2015 09:42

Opdatering?

 


 

 

~ Anette

 

Aktuel og skræmmende viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

Imponerende Welsh Cob vallak 5 år/160cm

Islænder hoppe sælges/byttes

0
0
Svar på denne tråd
 
 update fra mig af
Forfatter: 
Dato:  31-07-2015 10:09

har skrevet privat med trådstarter og det er en sadel der er købt for 2 år siden der viser sig at være en anden model end bestilt- så det er vist en sag der ikke kan vindes når man i 2 år har brugt sadlen, men at ny sadelmager siger den ikke passer til hesten.

 

 

Karina

4
1
Svar på denne tråd
 
 Det må være....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2015 15:19

....TS der har givet dig .

 

Jeg gav dig , for selvfølgelig (og heldigvis) kan man da aldrig få medhold i sådan noget. Godt nok er købeloven til for forbrugeren, men der er dog grænser.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider