Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ditte Young og hendes konsulenter
Forfatter: 
Dato:  13-05-2015 20:37

Kære allesammen

 

Jeg vil gerne høre hvad jeres erfaring med Ditte Youngs konsulenter er, positive og negative.

 

Jeg har tidligere brugt Ditte Young med stor success og overvejer at gøre brug af hende igen i forbindelse med nogle problemer jeg ikke kan finde roden til hos min ene hest, men hu har en meget lang ventetid, og jeg kan se hun har nogle konsulenter på hendes hjemmeside som man kan bruge istedet men jeg har ingen erfaring med disse og spørger derfor jer ligesom jeg for nogle år siden spurgte om jeres erfaringer inden jeg brugte Ditte første gang.

 

Jeg ved godt at det ikke er alle som tror på dette og forholder mig til tider også skeptisk, men Ditte fremlagde så mange facts sidst som ingen andre end jeg og hesten vidste, hvorfor jeg overvejer at bruge denne metode igen på en anden hest.

 

på forhånd tak

 

Mvh

Mie


R.I.P Dagirr, tak for de mange skønne stunder vi havde :) <3

 

Med de tre skønne arabermuler <3

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 sælges, se min profil for flere oplysninger :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 10:57

Jeg har både brugt Ditte Young og Britt Menne men jeg synes Britt Menne er bedst. Prøv at kontakte hende?

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ditte Young og hendes konsulenter
Forfatter: 
Dato:  23-05-2015 22:36

Tak for svar.

 

Britt Menne har ingen interesse her af helt personlige årsager, som egentlig intet har direkte med hende at gøre, men hun vil ikke blive valgt her. Hun er dog super dygtig og jeg ville ikke tøve med at anbefale hende til andre.

 

Slet ingen som har kendskab til Dittes konsulenter?? PM er også velkommen omkring dette.

 

Mvh

Mie


Life is what we make it.

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 og ox hoppe fra februar 2012 sælges, se min profil for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  24-05-2015 19:24

Følger spændt med. Har også prøvet mailkorrospondance med Ditte med stor sussec, men desværre ikke prøvet hendes konsulenter, Brit Menne er jeg dog noget skeptisk overfor, efter en historie om en hest som helt sikkert ville springe bedre, hvis ejeren syede en grøn nissehue til den??? Det bliver altså bare lige en tand for langt ude for mig.....

4
2
Svar på denne tråd
 
 Aflive en mytte
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 07:51

nu kender jeg Britt personlig og ved hun aldrig vil sige at et dyr vil yde mere med en nissehue på ;-) men som alle ved kan en historie for en anden klang når den bliver fortalt mange gange :-p

sådan er det jo :-D

Britt tager ikke rigtig nogle henvendelser ind, da hun har rigtigt meget at se til hjemme.

i mine øjne er hun den bedste af alle, men jeg er nok lidt forudindtaget :-P


 

----------------KATJA-----------------

Ejer af Fredriksborg vallak Junker Søndergård :-)

Os 2 for altid, du vil altid være i mit hjerte...R.I.P. min ven <3

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 ***********************
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 11:28

Hej

Jeg er Britt Menne og jeg vil først og fremmest sige tak til de af jer der skriver så høfligt og pænt om mig. Tak.

 

Derudover, har jeg ingen kendskab til Ditte Young - og jeg er slet ikke en af hendes konsulenter. Jeg kender ikke Ditte Young, men har hørt godt om hende via de sociale medier.

 

Desuden holder Ditte mest til på Sjælland og Fyn området, jeg bor i Ringkøbing-Skjern. Jeg har aldrig mødt Ditte eller talt eller skrevet med Ditte Young. Men mange forveksler mig faktisk med Ditte, for "sort hår" det må alle jo have. Skal læses med humor. Men ja, jeg bliver meget forvekslet. Men jeg er ikke Ditte og har aldrig været i kontakt med Ditte Young.

 

Jeg får en del henvendelser, men er på pause. Jeg har meget at se til på privatfronten. Min web er: brittmenne.dk

 

Til den person der skriver om en historie der er hørt om en nissehue, så undrer det mig meget, at du blander det emne ind i en tråd hvor der spørges på Ditte Young - det andet er ikke relevant i denne tråd.

 

Men til svar, så er det som om, der konkluderes at det er fordi hesten skal springe bedre???? Hvorfor skal den det? Når hesten i forvejen springer godt? Og godt nok? Men igen, skeptiske folk møder jeg ofte. Og hvor ved du fra, det er en springhest? Det står intet steds i den tekst.

 

Men igen, venligst hold en pæn tone, se om det er en relevant tråd at åbne en debat i eller lav en ny debattråd - og hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, jammen så venligst, med al respekt, benyt et andet bageri. Der er tilsyneladende andre, der godt kan lide lugten i bageriet.

 

Men det er den evige diskussion om tingene, men venligst, hold en høflig tone.

 

5
4
Svar på denne tråd
 
 **************
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 13:53
Lige en ekstra kommentar, jeg kan muligvis lyde skrap i min ovenstående kommentar.

Det afhænger helt af hvilken situation man ønsker belyst og hvem man ønsker at bruge til det. Fx er tandlæger heller ikke ens i service. Bare eksemplet.

God dag derude.
Britt
2
0
Svar på denne tråd
 
 Britt...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2015 12:03

Britt, nu er det jo ikke noget persnligt, jeg referer bare til vad jeg har hørt, og at jeg bringer det på bane i en tråd der handler om Ditte, ja det er som svar på en kommntar som trådstarter selv skriver. Jeg har jo også kun skrevet at jeg er skeptisk efter og ha hørt den historie med den grønne nissehue;-)

 

Go dag derude;-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 ***************...**********
Forfatter: 
Dato:  02-06-2015 12:15

Bamse-line: Tak for dit svar. Synes du skriver ganske udemærket.

 

Der florerer altid en del historier som nogle, enten har læst eller hørt om på nettet.

 

Mit forslag er, at der evt. åbnes en ny debattråd hvis det er relevant og så kan diskussionen om tale med dyr tages op der.

 

Britt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvoplevelser
Forfatter: 
Dato:  08-06-2015 17:47

Det ville være meget bedre - både for div. leverandører OG andre som søger råd hvis kun de som selv har oplevelser med pågældende "forhandler, leverandør etc." ville nøjes med at svare. Den der med : "Jeg har hørt", Det er jo rent sladreri. Har du HØRT noget negativt så hold det for dig selv - har du derimod selv OPLEVET noget negativt syntes jeg da det er ok du deler den.

 

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider