Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 ridebukser til bred læg
Forfatter: 
Dato:  10-05-2015 16:45
Hej

Jeg skal have investeret i nogle nye ridebukser, men har meget bred læg i forhold til min størrelse. Det ender som regel med at min ridebukser er 1-2 numre for store omkring livet, for at de kan passe i læggen. Dvs er nødt til at bruge bælte, og det buler generelt træls foran på maven når man rider (ligner at man er gravid). Kan det virkelig passe at alle ridebukser er med smalle ben?

Lene
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2015 00:03

jeg har selv lidt samme problem, så jeg valgte at købe et par Jodhpurridebuks Svás fra hooks. de er nemlig gode store i str også i benene.

men jeg har så helt droppet at finde lange støvler netop pga mine ben...



0
0
Svar på denne tråd
 
 ved ikke om
Forfatter: 
Dato:  11-05-2015 12:09

Ved jo ikke om det er noget for dig, men Tika har nogle der hedder Euro-rider de har god plads i læggen, jeg har 44-45 cm i læg og de kan snildt være der.

tikarideudstyr.dk/til-rytteren/ beklaedning-1/ridebukser#p=2


Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pikeur
Forfatter: 
Dato:  26-05-2015 19:32

Prøv pikeur og mountainhorse. Det rider jeg i og jeg har samme problem med læggene. Dog har jeg aldrig haft problemer med at finde ridebukser, men har så heller ikke prøvet andre mærker en de to nævnte i mange år. Åbenbart er pikeur uopslideligt, så det ældste par bukser kører på 8 år med minimum 3 dages brug om ugen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridebukser efter mål
Forfatter: 
Dato:  09-06-2015 11:29

Hejsa

 

Måske skulle du kaste et blik på denne tråd: www.heste-nettet.dk/forum/6/233757/ 205434/

 

Det danske firma Linsmark forhandler bukserne - man kunne jo ringe til dem og forhøre sig om de kan være behjælpelige, hvis man ikke lige har mod på at kontakte Polen direkte :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider