Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Forsikring - hvilken?
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 21:54

Hej,

 

Jeg står sandsynligvis overfor et nyt hestekøb i morgen (jubi!) og derfor tænker jeg selvfølgelig over alt, hvad det indebærer - dermed også en eventuel forsikring.

 

Har I forsikring på jeres hest og hvorfor (eller hvorfor ikke) ?

 

Til dem der har, hvilken type forsikring, hvilket selskab, og hvad koster det jer?

 

På forhånd mange tak :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har,......
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 01:15

Jeg har fravalgt forsikring pga jeg har 2-3 heste, som er plage og/eller rideheste.

 

Jeg har haft en hest forsikret, og da han efter 7 års forsikring fik brug for forsikringen, ja så brugte vi den. Set i bakspejlet burde han være aflivet den gang skaden opstod.

 

Så derfor er mine heste ikke forsikret - jeg vil selv bestemme, og ikke lade en forsikring bestemme.

 

Og jeg kan nem gøre det - ingen af mine heste har kostet over 15.000 kr, hvilket jeg kan ligge kontant. Og jeg har plads til dem hjemme, aå skal de gå på fold i et års tid, så er det en billig løsning.

 

Så havde jeg kun haft en hest, og havde den ene hest koste "dyrt", og stået opstaldet ude/dyrt, så havde jeg måske gjort anderledes.

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider