Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Smed og dyrlæge Herning?
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 09:25

Hej :)

 

jeg får min nye skønne hest hjem på onsdag og vil derfor hører nogen erfaringer med dyrlæger og smed i området?

 

Vi holder til i Herning, ca 5 km fra centrum :) hesten skal beskæres (går pt uden sko) og vaccineres her til juni, hvem kan i anbefale og hvad er pris niveauet? Jeg er oprindelig fra kbh, så jeg er Van til at betale over gennemsnittet for tingene. Jeg er derfor ikke sippet med priserne, , men jeg forventer et godt stykke arbejde og hestevenlighed.

 

Håber i vil dele, jeg har kigger lidt på disse: http://www.beslag-smed.dk nogle erfaringer med dem? :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smed og dyrlæge i herning
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 11:32

Tillykke med den nye hest :)

 

Smeden du linker til er Carsten Gammelgaard - rigtig dygtig, men held og lykke med at få en tid. Og hvis du endelig får en tid, er det alligevel ikke sikkert at han dukker op. Jeg stoppede med at bruge ham efter han sendte min hest afsted til dyrlæge for røntgen af hoven. Han ville være sikker på at det ikke har hovbenet der gav problemer, og at det var en hovbyld. Jeg fik taget billeder af hoven senere samme dag, og hovbenet var intakt. Men tror du jeg kunne få fat på ham bagefter?! Næh nej!! Så min hest var trebenet fra om torsdagen til næste mandag hvor jeg fik fat på en anden smed til at skære hovbylden ud :(

 

Nu bruger jeg Daniel Sahl! Helt vildt dygtig, og han overholder sine aftaler. Han kommer også hurtigt efter man ringer.

 

Som dyrlæge vil jeg anbefale Fredericia Hestepraksis ved Gitte Baunbæk. Hun er meget fair i hendes priser, og er ofte i Herning området, da hendes egne heste står opstaldet her.

Jeg har også brugt HS Hestepraksis, men synes de er dyre og de har også fejldiognasticeret min hest flere gange. Karina Blaabjerg er billigt, men der får man også hvad man betaler for, så hun får ikke min anbefaling.


- Louise med dressurmussen Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalulalej
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 13:24

Okay tusind tak :)

 

har du et link eller lign til ham Daniel? Gider ikke en upålidelig smed :)

 

okay det lyder godt med dyrlæge, vil prøve at kigge lidt efter en hjemmeside, mange tak for svar :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Daniel Sahl
Forfatter: 
Dato:  31-03-2015 08:29

Bare søg på ham på Google - så kommer hans hjemmeside frem :)


- Louise med dressurmussen Lo'moone!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Preben Riis
Forfatter: 
Dato:  31-03-2015 20:56

Beslagsmed Preben Riis

0
1
Svar på denne tråd
 
 jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 16:45
Jeg bruger gades beslagsmedie. Du kan finde deres hjemmeside på nettet.
Min dyrlæge er Karina Blaabjerg og hun får de varmeste anbefalinger her fra.

Sælges: velgående hingsteføl efter Dream Boy/Flyinfact xx/Rosenkavalier.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider