Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dyrlæge østjylland- hormonelle problemer
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 07:53

Jeg søger en dygtig dyrlæge som kan hjælpe mig med at få undersøgt min hoppe for hormonelle problemer i Østjylland. En med erfaring i hopper med hvinsk adfærd m.m. som kan guide mig via caslick, scanning et. Jeg vil meget gerne undgå at køre hende på en klinik.

 

Er der nogen der har nogle erfaringer de vil dele ud af?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 østjylland
Forfatter: 
Dato:  02-12-2014 13:11

Nu er Østjylland jo egentlig et vidt begreb, der går fra Nord for Randers til vejle og vist også længere ned..

så du må nok komme med yderligere oplysnnger..

 

selv bruger jeg Nørhald og de har meget erfaring med reproduktion, så mit bud vil være de også har styr på hormonelle problemhopper..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
1
Svar på denne tråd
 
 Ansager
Forfatter: 
Dato:  06-12-2014 23:04

Jeg ville tage turen til en klinik, de har bedre udstyr til undersøgelse. Vi har haft enpå Ansager som bla. fik hormoner og en cashlick, og har ikke fortrudt. Vi kender også til en som tog en lokaldyrlæge og en fk hormonindsprøjtning med det resultatat den ikk kan rides i dag. Vi valgte den dyre løsning da vi ikke ville stå med en hest som ikke kune bruges til avl eller ridning pga fejlbehandling, og som ikke kunne rides hver gang den var i brust

0
0
Svar på denne tråd
 
 Poul Bollerup
Forfatter: 
Dato:  09-12-2014 21:19

Hej

Poul Boller han er dygtig.

Han er fantastisk... Han har nok 30 års erfaring og vil gerne dele og undersøge muligheder for dig. http://www.hestedoktor.dk/ Nørhald Aps

Du kan ringe og få en tid på klinikken med hesten.

 

Bedste anbefalinger herfra

Mikkeline


MK
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider