Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Sadel klister vs. håndbold klister
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 19:12

Nu kan jeg jo godt lide at bruge lidt horse fitform, guter sitz klister, på mine støvler ind imellem, så sagde min veninde (som spiller håndnold på ret høj plan) at mit klister lignede det som de brugte....

 

Det er denne her hun bruger: www.smartsport.dk/haandbold/ haandbold-udstyr/harpiks/ hvid_select-profcare-harpiks-500- ml_157528_3

 

Derfor tænkte jeg, er der nogen der har prøvet det i forhold til det man kan købe i rideudstyrsbutikkerne? :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til de intersserede
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 10:12

Til dem der er interesserede kan jeg så bekræfte, efter at have snakket med min veninde, hun har stukket fingrene i det, og jeg har mærket på hendes, at det er det samme!!!!

 

Så nu vil jeg prøve at købe en bøtte af det der håndbold klister, jeg skriver lige om det virker lige så godt :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadel-klister
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 14:48

Jeg vil meget gerne høre, hvordan det virker på din sadel!

 

Nu har jeg googlet lidt, og jeg kan forstå, at sådan noget håndbold-harpiks er noget nær umuligt at få af tøjet. Så tænker jeg - ødelægger det så ikke ridebukserne, hvis man smører det på sadlen?

 



Nu med indianerhesten Hidalgo!

 

***

 

 

Brun Wintec Isabell Werth, 17" el. 16,5" købes!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klister
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 16:43

Min veninde bruger det fra selcte som er specielt lavet til at få det der klister af tøj (vaske middel) og så også noget andet, som kan få det af læder (bolden)..

 

Planer er jeg henter noget imorgen, og prøver at ride med det der håndbold klister.. I den salde klister fra Horse Fitform, - Guter Sitz Haftcreme er også lavet af harpiks :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 21:10

Er spændt på at hører nærmere.....


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Harpiks rens
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 21:33

Det er det her man bruger til at få det af

www.smartsport.dk/haandbold/ haandbold-udstyr/harpiks/ transparent_select-harpiksrens- flydende_123601_472

 

Og her en oversigt over de forskellige harpiks produkter, jeg har planer om at købe, Procare Harpiks (creme), en Håndbold Harpiks - Spray, så en Harpiks Rens Flydende og endelig en Harpiks Vask

 

De forskellige ting kan findes i nedenstående link :-)

 

www.select.dk/script/site/ page.asp?artid=48

 

Så vil jeg lige teste tingene og vende tilbage :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afprøvet!!
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 21:01

Så har jeg afprøvet det :-)

 

Og lad mig sige det sådan, det virker ret så effektivt! Jeg lod med vilje resten af klisteret fra sadlen igår, sidde på, så jeg kunne rense det af her idag (altså det som er lavet til at ride med) Og tro mig, det virker over al forventnig, det er blevet meget nemmere at rense det af med Harpiks Rens.

 

Og det der Harpiks, tro mig, det virker! Jeg skal også lige ha fat i noget Harpiks vask, så jeg også kan teste det :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadelklister
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 21:28

Spændende!

 

Har du prøvet både spray og creme, og i så fald, hvilken er bedst?

 

Hvor påførte du det, på støvlerne? Sadelklapperne? Sædet?

 



Nu med indianerhesten Hidalgo!

 

***

 

 

Store knæstøtter til Bates/Wintec dressursadel købes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Harpiks
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 21:58

Lyder effektivt men kan læderet holde til det i længden?


- Charlotte

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hytjyfhbhcn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 00:19

Kan et ordentligt knæslut nu ikke mere bruges,eller er det ikke mere moderne nok ???


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

3
4
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 08:07

Jeg har endnu ikke testet spray'en. Det er kun cremen jeg indtil videre har anvendt, og vær lige OBS på, den er næsten umulig at smøre ud, hvis den er kold, så jeg gjorde det jeg havde den i et rum der ude hvor der er varmt, så er det noget lettere :-).

 

Jeg renser min sadel HVER gang jeg har brugt det, og jeg kan ikke se det, eller mærke det.

Jeg smøre det på sadelklapperne, der hvor mine schenkler(der hvor det øverste af støvlerne er i kontakt med sadlen)ligger til, da det er en smule urolige schenkler der er mit problem ;-)

 

Den Gamle Smed: Jeg har en Passier Optimum med masser af støtte men, når jeg nu altid har døjet med en, efter min mening, lidt for urolig schenkel, er det så ikke iorden at anvende dette hjælpe middel til at lære at sidde roligt med sine schenkler, så man ikke til mere gene for hesten, end højst nødvendigt...?

 

Jeg kan sagtens ride uden, hvilket jeg også for det meste gør, men dette hjælpe middel, hjælper mig i min opstilling, og indvirkning på min hest, så jeg anvender det ikke for at være "moderne"

 

Jeg har en hest med rigtig meget rygsving, og rigtig rigitg meget gang! Dette produkt har jeg jo ikke en plan om at skulle ride med hver evig eneste dag, det er et hjælpe middel i en lærings proces...



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

1
0
Svar på denne tråd
 
 bdfbdfbdb
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 08:23

Man kan vel egentlig kalde det for udvendig doping,kan man ikke??

Det er jo trods alt kemiske hjælpemidler man bruger fordi man ikke kan finde ud af det på naturlig vis.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

4
7
Svar på denne tråd
 
 Den Gamle Smed
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 09:07

Nu står der jo ingen steder det ikke må anvendes, og jeg siger ikke at jeg ikke kan finde ud af det. Tværtigmod, siger jeg at jeg godt kan.. Men hvis ikke du har noget konkret til det, og er dybt modstander af det, må jeg have mig den fri hed at spørge hvorfor du deltager i debatten? Så skriv til rideforbundet vi skal forbyde det i træningen af vores heste, og teste sadlerne og det er ´produktet har været anvendt på sadlerne...

 

Jeg anvender det ALDRIG til undevisning el. stævner... Og jeg bruger det som sagt ikke hver dag overhovedet, jeg bestræber mig på at træne mig ud af mit problem..



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 09:36

Prøv at gå i dressur stalden ved et internationalt stævne, du kan dårligt ånde pga stanken fra harpiks produkterne der væltes ud over sadler, støvler etc... Hvordan i alverden tror du ellers de sidder så FAST...


Mvh. Lykke

http://staldgrangaarden.dk

 

 

Hundepension på amager!

 

Tjek http://www.noahognaja.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 hjghjkgfmkh,
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 09:45

Ja det ser ud til at standarden på hestfolk er faldet igennem tiden.

 

Det er sørgteligt at se at det gode gamle hestekundskab er faldet så dybt at det ikke kan undværre diverse hjælpe midler.

 

Det bliver solgt under påskud af at det gør livet lettere og det gør det også for så er rytteren fri for at arbejde sig ud af problemerne.

 

Man kan vel ikke kalde det for ridekunst mere,men bare ridning.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

3
8
Svar på denne tråd
 
 ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 10:36

Bruger selv klister i min dressursadel på dyret fordi jeg har nogle fysiske udfordringer i min krop som gør jeg har svært ved at sidde ordenligt. Især i de frie trave.

 

Og klisteret det hjælper mig rigtig meget.

 

Jeg bruger det der hedder Creme Dream fra Horze.

 

Vil helt klart overveje at prøve det andet.

 

Hvordan vasker du det normale af som er beregnet til rideudstyr af din sadel hver dag?


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cavalor Leather Soap
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 11:11

Hej Sandra :-)

 

Jeg bruger Cavalor Leather Soap, og kæmpede en kamp, for at få det pænt, og for at få det af, men seriøst det tog min 5 min at ordne både sadel og støvler igår med det der rens fra Sportsmaster - virkelig effektivt :-) Koster 50 kr. for 100 ml. man kan købe nogle større flasker over nettet - men det er ret olie agtigt, og dufter lidtr af te-tre-oil (hvis det ellers er sådan det staves)

 

Der står på det der Harpiks Rens man skal gnide det godt og grundigt på hænderne og derefter vaske emd vand og sæbe, derfor brugte jeg min Cavalor Leather Soap bagefter = alt klister var væk!!!

 

Lod Harpiksrensen sidde i 5 min før jeg tog en svamp og gik igang, og så efterfølgende Læder sæben :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
1
Svar på denne tråd
 
 Smart..........
Forfatter: 
Dato:  05-02-2013 17:17

Vil det sige det også er "lovligt" at ride med til stævner? Jeg har aldrig prøvet det og spekulerer på om det mon også kan fjernes fra en wintec sadel, altså med den der "ruskindslook"?



MVH. Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lovligt..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 11:10

Hej Lene..

 

Jeg valgte lige at ringe ind til DRF da jeg så dit spørgsmål, og jeg kan fortælle citeret fra ansat i Dansk Rideforbund:

"Det har vi ikke nogen regler om, og derfor må I gerne bruge det"

"I må bruge Harpiks, spray, læderfedt, o.l. bare man ikke 'spænder' sg fast til sadlen man skal kunne komme af, - så bare brug løs"

 

Så ja vi må gerne bruget det til stævner :-)

 

Jeg har endnu ikke fået fat i det der harpiks spray, så har endnu ikke kunne teste det.



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
1
Svar på denne tråd
 
 den spanske rideskole
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 11:19

Den spanske rideskole i wien bruger hjorteskindsridebukser (det gjorde de ihvertfald engang) som klæber når de bliver fugtige. Når man så ved man skal ride en hest som er lidt svær at sidde på, fugter man dem og vupti..

 

Så man kan ikke sige at sadelklister er et moderne påfund ;-)


Rikke

 

lykkeligt ejet af den lækre Tykke, aka Ponytauros Rex

4
0
Svar på denne tråd
 
 Rikke C.
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 11:31

Gud ja det er da rigtigt! Det læste jeg jo engang... Ej hvor sjovt du bringer det op! :-) Tror jeg skal lede i gemmerne efter den bog igen :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 11:37

Kan godt være nogle folk synes det noget pjat - men det jeg køber fra Horze som klistre det hjælper mig helt utrolig meget. Så til folk der ligesom har svært ved at sidde ordenligt ned i sadlen, som måske har tendens til urolige schnkler osv - prøv det :) Det virker altså.

 

Jeg har jo problemer med både ryg, knæ osv - og jeg kan mærke forskel hvis jeg ikke smøre det på sadlen en dag jeg skal ride dressur. Jeg kan slet ikke være på hesten. Føler min balance svigter mig, jeg kan ikke finde ligepunktet, mine schnkler flagre og jeg bliver total ubalanceret på hesten. Men når jeg putter klisteret på føler jeg at jeg kan blive siddende i midten af sadlen, holde mit tyngdepunkt på plads, komme nedenom hesten og sidde stille med mine ben :)

 


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 deling af viden
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 12:07

dejligt du deler din viden om afprøvning af håndbold harpiks. :-)


Venlig hilsen Rikke

 

www.stald-night-and-day.dk

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 holder med den gamle smed
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 16:03

Man kunne også overveje at få noget god gammeldags undervisning, og så se at få forbedret sin opstilling evt i longe, for når opstillingen først er på plads,så hænger schenklerne sådan set stille helt af sig selv. Ved godt at det er så umoderne, at man har været nødt til at markedsføre en wrap, der kan tage de værste skrammer efter klapreschenklerne, men at klistre sig fast under træning,grænser da til det hysterisk morsomme.

5
11
Svar på denne tråd
 
 Goldie...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 16:16

Det er da fint at du gør det,det skal du da have lov til... Jeg får rigtig god undervisning, tak... Jeg har bl.a. den lektie for at 1 gang ugentlig (som minimum) skal jeg ride uden bøjler, men det er da fint du kan more dig, jeg glad for jeg oprettede denne tråd og gav dig et grin med på vejen :-)

 

Jeg har ikke klapre schenkler, og heller ikke ridser efter det, og som sagt bruger jeg det bestemt ikke hverdag, men anvender det ind imellem.. Men jeg gidet sådan set ikke "forsvare" hvorfor jeg bruger det, det er mit valg. Og at du vælger at gøre det på en anden måde er helt fint med mig :-)

 

Og hvis jeg kan finde en video af mig selv ride, så kan jeg da godt ligge den ind, så du kan se, at jeg uden problemer kan ride unden klister :-)

 

God dag til alle



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

2
1
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 18:23

Hvad er konklusionen så - hvad er bedst at bruge og rense af med?

 

Og ja - tak fordi du deler ;-)

 


 

 

 

Hilsen Jannie

 

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander til salg - helbror udtaget til Herning 2013

 

GRAFIKER

www.nokke.dk


HESTENE
www.sydvillegaard.dk

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Effekten
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 20:53

Hej Jannie :-)

 

Jeg synes personligt om du bruger "guter sitz - haft creme" eller den er harpiks til håndbold = samme effekt!!! Fuldstændig, måske er harpiks'en en anelse bedre faktisk, dog er den meget svær at bruge hvis det er koldt, men hvis man kan smække den i sin lomme med frakken ud over (eller en radiator - som vi har i vores vaske rum lige ved siden af stalden) så er den igen super anvendelig (husk plastic handsker!)

 

Jeg har endnu ikke fået testet spray'en da min sportsmaster ikke havvde den hjemme, den burde være hjemme engang i næste uge ;-)

 

Mht. at få det af klart Harpiks rens!!!! Hold da op hvor er det effektivt!!!

 

Det er da så lidt, jeg synes selv det har været ret så lærerigt for mig, der er mange ting vi i heste verden betaler i dyre domme for, som kan findes andre steder = med skal lave nogle flere tests :-P



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 til de hellige...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2013 15:01

Fniser lidt, nu jeg læser et par af de ovenstående indlæg om at træne sig ud af sit problem og at brug af harpiks tenderer snyd etc.

 

Jeg har lejlighedsvist redet i en dressurstald, hvor ejerne, der er uddannede beridere, har den mest udsøgte opstilling og diskrete indvirken og faktisk dagligt smider bøjlerne for at opretholde det rette sæde etc. OG nu kommer min pointe: De bruger også håndboldharpiks når de skal vise stortgående heste frem til stævner - så det der med, at produktet er for de dovne og uduelige, dér skulle I måske lige vende skråen en ekstra gang...

 

MH Nana

6
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2014 19:30

er det gået med håndbold harpiksen.....og afrensningen....har lige opdagete at noget sådan findes...og det hjalp mig idag i spring træning....men vil lige høre om der er update...


 

Kongur fra Litla-Moshvoli -Top sej hest

Vikur fra Baverslund - på til at blive ridehest

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt vand hjælper også
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 10:08

Tips til at sidde bedre fast har eksisteret i mange år.

Jeg fik for 25 år siden et tip om at fugte ens fullbag ridebukser med lidt vand før man sat sig i sadlen.

Men en godt smurt sadel synes jeg nu også giver en del "lim"

Har dog min sadel for kær til at turde putte harpiks på, men kan ikke se noget galt i at folk gør det.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 20:02

Ja der er da en del uvidenhed at spore bag dem som mener det er snyd osv

1
2
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-10-2014 20:56

Jeg er gået over til at bruge den fine orange flaske (Haft spray, hedder den ikke det) Og den fungerer super godt. Jeg bruger den et par gange om ugen når jeg rider dressur. Det er lige til at tøre af sadlen med en læderrens efterfølgende (y)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 19:11

bukser fra skinetic passion eller rts kan gøre det, man sidder som limet til sadlen



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg fik prøvet
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 20:23

Jeg fik afprøvet sadelklisteret - og det holder i hvert fald, hvad det lover! Man sidder FAST!

 

Jeg købte både spray og det i den lille dåse. Det i dåsen fik jeg brugt én gang på øverste del af indersiden af mine støvler, det var for meget af det gode for min smag, jeg kunne nærmest ikke flytte schenklen, så det hæmmede mere end det gavnede.

 

Sprayudgaven var fantastisk!!! Jeg blev ret afhængig af det på en hest jeg red, der havde det mest umulige rygsving, og det var så skønt rent faktisk at kunne ride dyret i stedet for konstant at skulle kæmpe for at blive i balance. Jeg brugte det sparsomt på sadelklapper og en smule i sædet, ganske lidt var en stor hjælp.

 

Desværre opdagede jeg efter en periode bagsiden af medaljen. Min sadel blev meget slidt af den store friktion mellem støvle og sadelklap, som sprayen gav. Sadlen blev ret grim nederst på sadelklapperne.

 

Så derfor vil jeg nok tøve med at bruge det en anden gang, nu har jeg heldigvis fået mig en hest med et dejlig behageligt rygsving, som er til at være på uden at kæmpe en kamp, men jeg kan bestemt godt se, hvorfor man kan have brug for det. Jeg ville ønske, jeg fik det prøvet da jeg havde Lenny, for den hest var bare pløk umulig at sidde på også, og det havde sparet mig mange anspændte rideture, især på udebane!

 

Har nogen i øvrigt prøvet ridebukser med fuld siliconegrib? Jeg har ikke prøvet den slags bukser, men jeg kunne forestille mig, at det også virker godt!

 

Til sadelklister-modstandere, der mener, man bare skal lære at ride kan jeg kun sige: I har aldrig siddet på en stortgående hest med et kæmpestort, umuligt rygsving!!! Der er bare forskel, og på disse heste er klister en hjælp til at opnå balance, et afslappet sæde og derved kunne indvirke mere korrekt. Jeg kan ikke se noget som helst snyd i dette, det står alle og enhver frit for at bruge det, reglerne er ens for alle.

 


 


Nu med

*Smukkedukken Grenanda*

 

Tidligere med

*Danseprinzen Dakar*

*Indianerpletten Hidalgo*

*Drengerøven Lenny Langben*

*Don Juan'en Enzo*

*Guttermanden Palle*

*Primadonnaen Kapella*

2
1
Svar på denne tråd
 
 Sadel klister vs. håndbold klister
Forfatter: 
Dato:  02-12-2014 13:09

Jeg nåede frem til den konklusion at om du brugte den ene eller den anden creme havde man samme effekt, mht spray'en, så synes jeg at man sidder mere fast med håndbold spray'en :-) Men "harpiks vask" er en rigtig god opfindelse :-) Så kan det nemlig også komme af ridebukserne igen :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

2
0
Svar på denne tråd
 
 ihh....
Forfatter: 
Dato:  10-12-2014 10:24

jeg har et par ridebukser der er EKSTREM glatte at ride i...så det nærmest er umuligt at ride i dem.. (det har kun været til når jeg rider i min wintec).

de andre ridebukser jeg har er der ingen problemer.. så ville da være træt af at smide et par gode ridebukser ud.. så tror det kunne være en ide med dette når jeg skal ride i de glatte ridebusker.. og så ikke når jeg rider i de andre..

 

så ridebukser har altså også noget at sige... og nej det er ikke fuldskin nogle af mine ridebukser.. kun et par, de andre er blot med knæskin...


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider