Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Rideheldragt
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 19:25

Jeg har besluttet mig for at købe en rideheldragt. Jeg er 162 cm høj og ret bred om hofterne + at jeg har meget kraftige knæ og lægge. Jeg p*sfryser meget nemt

 

Så kom gerne med jeres erfaringer - både gode og dårlige, om de forskellige mærker(jeg tænker holdbarhed, str, varme, pasform og bevægelighed)


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næsten magen til
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 20:37

Kort i højde og 44 i buks.

 

har prøvet equepage i str medium og skal have en large når jeg får råd. Den var udemærket



0
0
Svar på denne tråd
 
 Maddox
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 13:35

Nu kender jeg ikke til pasformen i Maddox, men jeg synes at den dukker op hver vinter under anbefalinger fra andre


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 16:37

Jeg vil anbefale dig at tage ud i en butik, hvor de har ridedragter du kan prøve. Pasformen er meget forskellig i dem, og jeg tror det vigtigste er, at du finder én, hvor længde og bredde har et nogenlunde match.

 

Jeg handlede hos LH foder i Lading udenfor Aarhus, og de har fra Equipage, Maddox, Topreiter og Fakur. Det var kun den fra Maddox, der havde tajle samme sted som mig, og hvor benene ikke slæbte efter. Jeg er 170 høj, er æbleformet og jeg tog en str. L.

 

Min umiddelbare reaktion på min Maddox dragt er, at den er dejlig lun og med en god åndbarhed. Nogle af de andre dragter havde bedre detajler. Jeg kunne faktisk bedst lide den fra Equipage, der også var den billigste, men den blev for lang i benene i den rette størrelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Soul Horse
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 22:37

har faktisk den pasform du efterlyser.

 

http://www.soulhorse.dk/?Velkommen

 


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode erfaringer
Forfatter: 
Dato:  27-11-2014 09:53

Hej,

 

For nogle år tilbage købte jeg en dragt i Hööks, og den har været helt suveræn.

 

Jeg købte den et nummer for stor, da min størrelse (small) var udsolgt og jeg kunne ikke rigtig vente, da vejret var blevet virkelig koldt og jeg skulle bruge den straks, men selv om den have været et nummer mindre, ville der stadig være masser af plads i den (jeg er ikke fluevægt længere, sukkk), også til ekstra undertøj, tykke trøjer o.s.v. Der er også god plads i benene. Desuden holder den godt, starter på 3. eller 4. sæson nu og bliver brugt MEGET, vasket tit o.s.v., uden man kan se det på den. Jeg har været meget tilfreds med den.

 

MVH

Jette

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  27-11-2014 20:56

jeg har i stedet for heldragt, købt en tyk ridefrakke,- så kan jeg lettere justere tykkelsen på tøjet indenunder...


*** Misssophie


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideheldragt
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 19:03

Jeg har i dag været i LH foder i Lading og prøvede dragten fra Maddox og den fra Equipage. Jeg vil gerne have skind på benene og det havde hverken Fakur eller Topreiter dragterne, så dem prøvede jeg ikke.

Maddox´en var alt for lang/stor i overdelen, hvis jeg skulle kunne få den op over hofterne. Det er et problem, som jeg havde forventet, da jeg har en stor popo/hoftebredde, men bruger maks str. M i overdele.

Equipage dragten var kun en anelse løstsiddende i overdelen i den størrelse, hvor jeg kunne passe den i underdelen(str. M). Jeg prøvede at sidde i en sadel på en buk med Equipage dragten på og den var rigtig fin i pasformen og bevægeligheden, så derfor valgte jeg den.

 

Nu håber jeg så bare, at den er varm nok, da jeg, som sagt, virkelig er en frossenpind af rang

 

misssophie: Jeg har en rigtig lækker ridefrakke fra HV Polo og fryser ikke på overkroppen, men mine lår er altid frosne, når jeg rider ude om vinteren. Min pony kom sidste år på efterløn, som min mor siger

Dvs at jeg må godt ride ture, men ponyens gigtbagben kan ikke holde til baneridning. Derfor kan jeg kun ride ude nu og så ville jeg gerne have en heldragt


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider