Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefal smed ved Herning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 18:10

Jeg flytter til Jylland, nærmere Arnborg syd for Herning.

Kender intet til området mht. hest.

Hvilken smed vil du anbefale mig at bruge?


Sjællands senetenspraksis-bevar din rygs naturlige S-form. Book en prøvebehandling til halv pris mette@senetensjaelland.dk eller se mere på www.senetensjaelland.dk Mette/sygeplejerske & senetensbehandler/Næstved

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smed i herning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 19:32

Smede omkring Herning er nogle gange en udfordring ;)

Carsten Gammelgaard er super dygtig, men tager sjældent sin telefon. Selv da min hest stod med en meget kraftig hovbyld (hvilket han vidste), var han ikke til at komme i kontakt med.

Prøv Daniel Sahl. Ung fyr, og får anbefalinger fra flere dygtige beslagsmede. Han varmeskoer, så det skal man lige være forberedt på :)

Ellers er der Martin Bundgaard.


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 God pålidelig smed
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 21:40

Traps Beslagsmedje i Give - han er dygtig, tager nye kunder ind og så er han god til lidt nervøse heste.

 

Mobil 51721998


R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009

 

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for jeres bud:-)
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 14:30
Modtager gerne flere
Ligger vægt på at smeden er dygtig, stabil og har tålmodighed med unge heste.

Sjællands senetenspraksis-bevar din rygs naturlige S-form. Book en prøvebehandling til halv pris mette@senetensjaelland.dk eller se mere på www.senetensjaelland.dk Mette/sygeplejerske & senetensbehandler/Næstved

0
0
Svar på denne tråd
 
 Daniel Sahl
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 14:35

Nu kan du lige få min erfaring med Daniel Sahl - han har nemlig lige skoet min hest i formiddags :)

Super dygtig!! Meget tålmodig, og tager sig tid til at gøre tingene ordentligt.. Jeg er meget imponeret :) Min hest havde ingen problemer med varmeskoningen, og det giver altså et rigtig godt resultat. Så han bliver helt bestemt min nye smed for fremtiden :)

Og det bedste ved ham! Han tager sin telefon med det samme, og sendte i dag en SMS om at han kom 30 min før aftalt tid. Det er altså god service :)


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider