Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefal et godt sted ved Herning.
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 18:02

Jeg er på udkig efter et privat opstaldningssted med fuldpas, ridehus, masser af foldtid og orden på sagerne helst så tæt som muligt på Arnborg ved Herning som muligt?

Ellers bare kom med gode alternativer??

Ved du måske hvor der er plads til 3 varmblodsheste i en periode på ca 1/2 år??


Sjællands senetenspraksis-bevar din rygs naturlige S-form. Book en prøvebehandling til halv pris mette@senetensjaelland.dk eller se mere på www.senetensjaelland.dk Mette/sygeplejerske & senetensbehandler/Næstved

0
0
Svar på denne tråd
 
 ENGLYST
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 19:04
Prøv Englyst i sunds. De har alt det som du søger :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 19:29

Det oplagte er jo ved Michael Nielsen. Sidst jeg snakkede

med ham var der dog fyldt. Ellers ligger Rind rideklub tæt på Arnborg og det gør Brande Rideklub også. Ellers er der rigtig mange andre steder, men så kommer du til at køre et stykke. Hov der er forresten også Stald Wagner, som også ligger tæt på Arnborg.


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dgggjj
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 14:25
Michael Nielsen har ikke hørt om, hvor holder han til?
1000 tak for svar.
Modtager gerne flere bud:-)

Sjællands senetenspraksis-bevar din rygs naturlige S-form. Book en prøvebehandling til halv pris mette@senetensjaelland.dk eller se mere på www.senetensjaelland.dk Mette/sygeplejerske & senetensbehandler/Næstved

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michael Nielsen
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 14:32

Michael Nielsen har en stald på sammen vej som Rind Rideklub.. Han har stort ridehus osv.. Ville selv være flyttet derud her 1 august, men desværre havde han ingen ledige bokse.

Jeg står opstaldet på Lille Asbjerg, som ligger ved Sinding. Helt sikkert et sted jeg også vil anbefale, men det ligger et godt stykke fra Arnborg :)


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider