Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Garageport vil ikke åbne....
Forfatter: 
Dato:  14-09-2014 17:36

Hej.

 

Vores hus har en garageport, som ikke vil åbne.

Det er en motoriseret ledhejseport....tror jeg den hedder.

 

Har skrevet til fabrikanten/ forhandleren, for at høre om det evt. kunne være fjernbetjeningen som er stået helt af.

 

Desværre har tidligere ejere smidt brugsvejledningen væk, så vi kan ikke trouble shoot.

 

Er der nogen herinde som ved hvilken slags tekniker vi skal ringe efter.

Ved ikke om det er en elektriker som kan hjælpe os.

 

 

Tak

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2014 07:07

Hvis navnet på systmet står et sted på feks. hejsemotor-delen, kan du prøve at Goggle det navn, og så søge efter manualer online.. Umiddelbart kan det sagtens bare være batteriet i fjernbetjeningen, der skal skiftes ud. :)

Ofte sidder der et et stykke snor, og ofte rødt med et t-håndtag oppe ved motordelen, og det håndtag kan frikoble motordrevet i tilfælde af fejl på systemet, så man i stedet kan åbne og lukke porten manuelt. :)


Michael

GO FOR IT!!



3
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 11:08

hjælpen Michael

 

Jeg har trukket i den røde snor som jeg ellers var "bange" for at røre.

Og nu kan vi i det mindste åbne porte manuelt.

 

En vejledning til Bosch motoren koster en formue inde på nettet, så det kan ikke betale sig.

 

Batteriet i fjernbetjeningen er skiftet og der sker intet.

 

Jeg hev strømstikket ud på motoren, og da jeg satte det i igen reagerede motoren ved at blinke med lyset og lave et lille ryk i porten/ mekanismen.

Så jeg tænker at det kan være fjernbetjeningen som er stået af, den virker også lidt for "billig" i designet og vægten.

 

Tak igen for hjælpen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brugsanvisning
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 12:26

Når du søger efter brugsanvisning til et apparat så gå nogle sider om i søgeresultater. Når du googler, får du altid betalingssiderne op først (det har DE betalt for). Hvis du ikke finder den så prøv via fabrikantens hjemmeside eller ring til importøren.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 12:55

jeres fine indput

 

Min nabo mener at jeg kan bestille en ny fjernbetjening i et byggemarked nede i byen, så det prøver jeg.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der ikke
Forfatter: 
Dato:  24-09-2014 17:43

Er der ikke en "åben indefra"-knap på f.eks. motordelen? Jeg har en Hörmann port, og der sidder en trykknap på portåbneren.

 

Bare så du kunne udelukke at motordelen skulle fejle noget, selvom at det lyder til at der er liv i den.

 

Da du skiftede batteriet i fjernbetjeningen huskede du så at "parre" fjernbetjening og motordel igen? På min så glemmer fjernbetjeningen alt når man skifter batteriet.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg fandt en lille
Forfatter: 
Dato:  28-09-2014 17:55

knap på siden af motoren og nu kan vi bruge den.

det er fjernbetjeningen der er gået død, og jeg har bestilt en ny

 

Tak for hjælpen

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider