Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dressurunderviser syd for Herning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 17:57

Jeg skal flytte til Jylland, nærmere Arnborg syd for Herning.

Kan nogen fortælle mig hvor jeg skal henvende mig hvis jeg søger en god dressurunderviser?

Har ladet mig fortæller at David Amager og Thomas Dolleris kører i områderne. Er villig til at køre nogle kilometer for den rette underviser.

Endvidere søger jeg et godt sted at få en unghest i tilridning.


Sjællands senetenspraksis-bevar din rygs naturlige S-form. Book en prøvebehandling til halv pris mette@senetensjaelland.dk eller se mere på www.senetensjaelland.dk Mette/sygeplejerske & senetensbehandler/Næstved

0
0
Svar på denne tråd
 
 David Amager
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 19:10
Jeg har kun modtager springundervisning hos David, men synes han er dygtig.

Prøv og se om Claus Nielsen køre i området. Han er dygtig. Mener hans hjemmeside hedder rudolfdressage.com

Brug for himlens skyld ikke Kim ovre på Brande rideskole til tilridning. Han splittede fuldstændig min hest ad. Her halvandet år senere er han stadig mærket af det :(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Thomas D :)
Forfatter: 
Dato:  22-09-2014 19:51

Thomas bor jo i Hampen som er 20 km fra Herning ... Så alt efter hvor præcist du skal bo kan du også vælge at køre hjem til dem selv.

Jeg har redet ved AT Dressage (som deres sted hedder) i 5 år nu .. og det er fantastisk.

Jeg rider ved hans kone Anemette, som "kun" er træner, hvor Thomas er berider, men et par gange hvert kvartal rider jeg ved Thomas.

 

Det er det bedste jeg har gjort for mig og mine heste .. :)

 


Mvh Mette Stelmach med alle de skønne Pletter
Følg Sartors Simply the Best på Facebook her

<3 <3 <3 I hjertet gemt, men aldrig glemt <3 <3 <3

2
0
Svar på denne tråd
 
 Undervisnin
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 06:23

Nu ved jeg ikke hvad niveau og eller hvilken prisklasse du søger undervisning i, eller om du har mulighed for at køre lidt efer det. Men i en radius af små 30 km, er der Thomas Dolleris, Bjarne Nielse og Morten Thomsen. Og ellers er der vist udmærkede beridere i Herning og Ikast:-)

 

Mvh.Søs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søren-Bjarne
Forfatter: 
Dato:  28-09-2014 20:14

De bedste 2 berider i det område er klart

 

Søren Vallentin som hver mandag kommer til Ikast rideklub.

 

Hvis du vil køre lidt længere er der Bjarne Nielsen.

 

Thomas Dolleris kan jeg ikke anbefale. Mere lunefuld og temperamentfuld underviser end ham skal man lede længe efter


Hilsen

Mona

 

Sizze Bredager, BRSDH 141

Hyldtoft's Kika Bredager. Kåret i DSP og Wels Part Breed

Hyldtoft's Passion, kåret hingst i welsh Part Breed

Snerle

Filur

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider