Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning for vinteren?
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 15:42

Jeg vil prøve at finde et sted med ridehus kun for vinteren. Er der nogen, der har erfaring med det? Kan ikke så godt lide at henvende mig på opstaldningsannoncerne, fordi jeg kun søger for en begrænset periode.

 

Jeg ville egentlig lave en annonce, men jeg kan ikke finde katagori "SØGES" til opstaldning.

 

Inde på min præsentaion har jeg i stedet skrevet det jeg søger, men hvordan kan jeg få det ud til opstaldningsstederne? :-)

 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Søger opstaldning

København og omegn, gerne Ballerup området

se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumdidej....
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 20:08

Ofte har stutterier/salgsstalde/ tilridningssteder ikke så travlt og fyldt op om vinteren, så de kan ofte tage en udlejer ind vinteren over uden problem. Man skal bare ud igen til april, når tilridningshestene begynder at komme.

 

Men er det et populært sted, ja så er der ofte fuldt booket, så måske må man vælge et sted der er ledigt, og gå på kompromis med fx foldtid. Det kan jeg godt leve med i vinterperioden.

 

Mvh Charlotte

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vinterstald
Forfatter: 
Dato:  03-09-2014 08:03

Hej Charlotte

Det var da et ret godt tip og vi vil jo netop være ude igen til inden april når stalden skal tage imod tilridningsheste. Ja, foldtid vinter kan jeg også gå på kompromis med.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Søger opstaldning

København og omegn, gerne Ballerup området

se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider