Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Flyttefirma - erfaringer
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 03:31

Hej med jer


Jeg vil høre om nogen herinde har brugt et flyttefirma, da i skulle flytte? Hvad ligger priserne i og passer de godt på ens ting? osv.


Spørger fordi jeg overvejer, at bruge et når jeg engang skal flytte. Bor nemlig på 2. sal. Så egentlig er det jeg skal bruge nogen til at løfte tingene ned, specielt de større møbler.


Så fortæl endelig om jeres erfaringer. Og gerne dem omkring Herning.


God dag til alle (håber snart at kunne få lidt søvn for en anden lejer i opgangen ved siden af, der holder fest. De har vist glemt, at her bor andre og at her er meget lydt )



hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992*

23/10-2006

-Savnet-


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 09:41

det kan jeg ikke hjælpe med, jeg har nemlig fået det halve af seniorspejdergruppen til at komme og hjælpe med at bære møbler ned fra 1. sal i dag :)

Som sagt, har du ikke en omgangskreds med stærke mænd? Tit er det nok at takke med en omgang mad, eller en lille fest bagefter.


/Lene


Basse

198? - 15/09/08.


Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!



Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi har flere
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 09:53

gange brugt " JH Transport ApS" Industrivangen 18, 2635 Ishøj- tlf.nr. 43735555.


De er utrolig søde, vant til at transportere antikviteter, og jeg synes de er rimelig i pris.


Det er ikke altid det kan betale sig at spare på flyttefirmaer. Du skal huske på en billig pris, kan være ensbetydende med manglende forsikring ol.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv....
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 09:59

Prøv når du finder en du overvejer, at google navnet. Det giver tit god pondus, at man kan se, om der eks er mange klager over firmaet...


Der er vitterligt nogle meget brådne kar i den branche....


Hilsen Vibeke



R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år



At finde livets vej, er ikke det ringeste som kan ske....



www.mellemhaven.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider