Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 glucosamin
Forfatter: 
Dato:  31-07-2016 11:37

hvo finder jeg det bedste og billigste produkt, mn hest er halt med spat og dyrlægen beordrede glucosamin



0
0
Svar på denne tråd
 
 esup.co.uk
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 08:11

i england- cortavet Ha solution er meget koncenteret

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cortaflex HA
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 08:17

jeg har prøvet lidt af hvert til min spathest, uden den store effekt (på andet end min pengepung). Men han gik fra at være dårligt gående til flyvende på 4 dage da jeg begyndte at give ham Cortaflex HA. Det er ikke helt billigt, men kan med fordel købes i England til en noget bedre pris end i DK. En flaske rækker til cirka to måneder og koster lidt over 400kr i UK (eller knap 700kr i DK).

0
0
Svar på denne tråd
 
 Equineanswers
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 08:51

Jeg bestiller altid Glucosamin via denne her engelske side:

 

www.equineanswers.co.uk/premierflex- ha/p4

 

Det kan kun anbefales


M.V.H Natasja


Military Ridningens Formel 1

GINSBORG


www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Strongjoint...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2016 00:31

jeg bruger strongjoint fra innordic, det virker super godt på min, min er en kræsenpind med tilskud men denne er intet problem. Desuden indeholder det kun naturlige ting og må derfor bruges op mod og under konkurrence. Det min fik før måtte hun ikke får i ca 3 dage op til konkurrence pga indholdet og doping.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glucosamin
Forfatter: 
Dato:  16-08-2016 08:53

jeg har god erfaring med Riaflex Complete fra England - www.riaflex.co.uk

 

Det er et stærkt produkt som indeholder Glucosamin, MSM, chondrotin og HA i høje doser sammenlignet med andre produkter

 

Såvel Cortavet som Cortaflex indeholder ikke glucosamin og det gør øvrige produkter der kan købes i DK heller ikke...

 

Vedr HA produkter så er det ikke underordnet hvilke type HA der er i....om det er baseret på store, mellem eller små molekyler...Så heller ikke alle produkter med HA er lige gode

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heidi...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2016 09:13

Hej Heidi

 

spiser din hest Riaflex uden problemer??

 

Jeg har haft kørt cortaflex i nogen år

 

Skiftede så til NAF superflex - Men efter et stykke tid nægtede dyret at spise det - også selvom det blev camoufleret i mash

Er så gået tilbage til cortaflex og det glider ned uden problemer.

Synes han er fint gående, men om det skyldes cortaflex er jo lidt svært at sige.

 

Køber cortaflex på https://www.esup.co.uk/

nem og hurtig levering

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

1
0
Svar på denne tråd
 
 Riaflex
Forfatter: 
Dato:  17-08-2016 13:17

Hej Anne

Ja min spiser det - men måske lidt svært at spå om alle spiser det - idet min stort set er alt ædende

 

mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider