Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Udslæt i hovedet
Forfatter: 
Dato:  13-10-2015 00:05

Hejsa, jeg ville høre om nogen har et bud på hvad dette kan være?

 

Det er kommet meget hurtigt. Kom i stalden en dag, og det ligende at hesten havde kløet sig ret meget og derved skravet sig. Smurte noget creme på og tog hjem. kom igen et par dage efter, og nu så det sådan her ud

 

Billede

 

Små bare pletter med små skorper på - og en stor på næseryggen. En af de andre fra stalden mente det var en svampe infektion, har vasket ham med imaverol 2 gange nu, og det hjælper synes jeg. Det er hvert fald ikke blevet værre. nogen der har et bud på hvad det kan være?

 

Får selvfølgelig dyrlæge ud, hvis det bliver værre / ikke går væk :)


Mvh Sandra

 

med pletmulen

Hedens King Of Hearts

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  13-10-2015 00:38

umiddelbart tænker jeg ringorm



0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hypper
Forfatter: 
Dato:  13-10-2015 07:33

Det ligner præcis det min har haft, det startede med lidt svamp, men der gik så bakterier i den og han skulle behandles med både vask og antibiotika.

 

Det kom også på då dage og blev meget voldsomt hurtigt, så mit råd er dyrlæge :) Det kan godt være det ikke er det samme, men er det, så kan det brede sig til resten af kroppen med lynets hast :(


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider