Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Streets
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 19:31

Kan det være en form for Strees min hest har jeg rider jagt på ham inden jagten begynder ståhan og dirre i bagpatiet jeg er lige flyttet vi har to andre heste han er begyndt med at ryste når jeg tager ham ind alene det har han ikke gjort før han stod på rideskole men er kommet hjem nu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stress/utryghed
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 22:49

Kan det være en form for stress min hest har? Jeg rider jagt på ham. Inden jagten begynder, så står han og dirrer i bagpartiet. Jeg er lige flyttet og vi har to andre heste. Han er begyndt med at ryste, når jeg tager ham ind alene. Det har han ikke gjort før. Han stod på rideskole, men er kommet hjem nu.

 

Hvor længe har han været hjemme? Hvordan er foderet sammenlignet med hvad han fik på rideskolen?

 

Det kunne godt tyde på en form for anspændthed. Han dirrer/ryster ikke, når du tager en foldkammerat med ind?

 

Der findes jo forskellige fodertilskud, der lige kan tage toppen af nervøsiteten og dermed gør indlæring ved nyt lidt nemmere for hesten.

 


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ville få dyrlægen ind over
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 22:19
Worst case er det mindre nyreslag, best case en form for stress reaktion som dyrlægen nok kan rådgive dig om ift et tilskud.

Mvh Mette
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider